Hejka jestem posiadaczem roverka 214 z 98 roku i mam problem i nie wiem co to moze być, podczas hamowania z dużych prędkości coś ociera czy puka w prawym kole? czy zawieszeniu. co to może być? czasem pojawia się na skręci ostrzejszym. a ostatnio podczas ruszenia coś walneło jak by spadł silnik. wymieniłem ostatnio tam drążki kierownicze i to nie jest to:(
zobacz tez czy wodzik zmiany biegów nie masz już luźny jak wejdziesz pod samochód to zobaczysz czy czasami on nie wali. jesli nie wodzik to podjedz na dobra Stacje obsługi niech zerkną na zawieszenie
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Poduszeczki bym tez ocenil, sprawdzil tarcze i klocki i zaciski.
W obydwu Rkach jakie ujezdzam na tarczach i klockach ATE robi sie tak,
ze jak auto hamuje (w koncowej fazie) to slychac jakies dziwne dzwieki jakby
kot wyl albo jakas inna kuna Okazuje sie, ze to za sprawka osadu jaki
zostaje po hamowaniu... po umyciu przez kilka dni jest okej, potem znowu
_________________ Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu
Pomógł: 4 razy Dołączył: 22 Paź 2007 Posty: 527 Skąd: Warszawa
Wysłany: Sro Paź 24, 2007 23:40
tarcze i hamulce i zaciski napewno nie, stabilizator jest ok. mozliwe ze to poduszka bo cos rzuca ostro przy odpuszczaniu biegów... ahh... jade jutro do serwisu, wczesniej ocenili mi to na drazki kierownicze ale wymieniłem i to nie to:(
Pomógł: 1 raz Dołączył: 18 Lut 2007 Posty: 39 Skąd: Warszawa
Wysłany: Czw Paź 25, 2007 11:39
maciekwawa napisał/a:
tarcze i hamulce i zaciski napewno nie, stabilizator jest ok. mozliwe ze to poduszka bo cos rzuca ostro przy odpuszczaniu biegów... ahh... jade jutro do serwisu, wczesniej ocenili mi to na drazki kierownicze ale wymieniłem i to nie to:(
Ja mam podobne objawy, buja skrzynią (hałasuje) na niskich obrotach i przy przyspieszaniu/zwalnianiu. Na 99% to poduszka skrzyni.
Podłączam sie pod pytanko. U mnie dodatkowym objawem jest stukanie na nierównościach zwłaszcza kostce z prawej strony. A walenie występuje podczas mocneijszego hamowania połączonego ze skretem w lewo. Gdy jade prosto lub skrecam w prawo wszystko jest ok. Autko hamuje normalnie.Ogólnie jeżdze ale jestem przed okresowa kontrolą geometrii może to to??
Jak kiedys jezdzilem Wiolki BSE na "fireroad" - taka ulica do nielegalnej 1/4 mili
Maciekwawa na pewno kojarzy... to przy ruszaniu czasami tez mialem takie pierdykniecie.
To podobno jest poduszka. U mnie ona jest do wymiany. Odzywala sie na prawde
przy ostrym "bucie" w szczegolnosci przy zmianie z 1 na 2 bieg.
I jeszcze raz podkreslam. Dziwne odglosy przy hamowaniu (tez to dlugo szukalem) mialem
wtedy, jesli pomiedzy klockami a tarcza zbieral sie osad z klockow... po umyciu auta bylo okej.
_________________ Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum