Forum Klubu ROVERki.pl :: [R200 Di] W sprawie rozrzadu
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R200 Di] W sprawie rozrzadu
Autor Wiadomość
p.kapelanczyk 



Dołączył: 20 Sie 2007
Posty: 45
Skąd: Gdańsk



Wysłany: Sob Lis 03, 2007 13:49   [R200 Di] W sprawie rozrzadu

Witam
W poradach technicznych na glownej stronie wyczytalem dwie sprzeczne informacje. Mianowicie raz jest napisane ze w dieslach serji 'L' jest jeden pasek rozrzadu a w drugim napisane jest ze dwa jeden od walka drugi od pompy. Jaka jest w koncu prawde. Musze w swoim roverku wymienic pasek i nie wiem w koncu ile ich jest.
Moze dokladnie ktos to opisac i napisac mi czy musze odrazu wymieniac napinacz paska czy nie?
Dodam ze nie ma klimy i ma przejechane 125 tys
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Sob Lis 03, 2007 13:49   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Pyzdra 



Pomógł: 3 razy
Dołączył: 12 Lut 2007
Posty: 83



Wysłany: Sob Lis 03, 2007 14:43   

Ma dwa, a napinacze wymienia się, aby potem o tym nie pamiętać i jezdzić następne 60 tyś km.
 
 
thef 



Pomógł: 387 razy
Dołączył: 15 Mar 2007
Posty: 4424
Skąd: Oświęcim



Wysłany: Sob Lis 03, 2007 16:40   

p.kapelanczyk napisał/a:
W poradach technicznych na glownej stronie wyczytalem dwie sprzeczne informacje. Mianowicie raz jest napisane ze w dieslach serji 'L' jest jeden pasek rozrzadu a w drugim napisane jest ze dwa jeden od walka drugi od pompy. Jaka jest w koncu prawde.
Jedna informacja dotyczy paska klinowego (wieloklinowego dokładnie rzecz ujmując), a druga pasków rozrządu (i tu są faktycznie dwa). Z tego co piszesz chodzi Ci raczej o pasek wieloklinowy, musisz dokupić do wersji bez klimatyzacji - oznaczenie 6 PK 1180. Zawsze przy wymianie pasków warto wymieniać rolkę/rolki napinacza. I tu sprawa ma się tak:
- pasek klinowy - jedna rolka napinacza,
- pasek rozrządu i pasek pompy wtryskowej - rolka prowadząca plus rolka napinająca paska rozrządu, a do tego rolka napinająca paska pompy wtryskowej.
 
 
Chester 




Pomógł: 96 razy
Dołączył: 08 Sie 2007
Posty: 895
Skąd: Rzeszów



Wysłany: Sob Lis 03, 2007 17:32   

co do pasków to jak przedmówcy wymień odrazu dwa...

a co do wymiany po poszukaj na forum juz nie raz to bylo poruszane a nawet ktoś chyba pisal krok po kroku co robic...
 
 
 
p.kapelanczyk 



Dołączył: 20 Sie 2007
Posty: 45
Skąd: Gdańsk



Wysłany: Nie Lis 04, 2007 12:06   

sam to ja wymieniac nie bede :-)
tylko mam kolejne pytanie W sumie to wstyd sie przyznac bo ja na kogos kto projektuje silniki (tylko nie do samochodow ;-)) nie wiem czy msie rozni pasek klinowy od paska rozrzadu!! Rozumiem ze pasek rozrzadu sluzy do strowania zaworami poprzez walek a do czego sluzy pasek klinowy??? i czy jego tez trzeba wymieniac??
 
 
 
przemo285 




Pomógł: 81 razy
Dołączył: 15 Maj 2007
Posty: 901
Skąd: Poznań



Wysłany: Nie Lis 04, 2007 12:13   

Pasek jak piszesz klinowy to jest ten pasek wielorowkowy który napędza osprzęt silnika np. alternator , pompę wspomagania , kompresor klimatyzacji itp. wymienia się go jeżeli jego stan na to wskazuje , a pasek/ki rozrządu jest to pasek którego nie zobaczysz zanim nie zdemontujesz obudów to jest pasek/ki zębaty
_________________
Sprzedaż części, diagnostyka komputerowa Rover MG Land Rover oryginalnym komputerem T4- POZNAŃ . RÓWNIEŻ NAJNOWSZE MODELE LAND I RANGE ROVERA ,z firmą Rover MG Land Rover jesteśmy związani od 1995 roku TEL. 0698363760, parts2@wp.pl / britcars@wp.pl
 
 
 
p.kapelanczyk 



Dołączył: 20 Sie 2007
Posty: 45
Skąd: Gdańsk



Wysłany: Nie Lis 04, 2007 12:45   

To juz prawie wszystkowiem :-) ale pomecze dalej zebym mial calkowita jasnosc. Wiem juz jaka jest roznica to moze teraz ktos mi powie po co dwa paski rozrzadu!! Czy to jest tak ze jeden napedza walek a drugi pompe wody!!
 
 
 
PHJOWI 



Pomógł: 317 razy
Dołączył: 02 Kwi 2007
Posty: 2766
Skąd: NOWE MIASTO N/W wlkp



Wysłany: Nie Lis 04, 2007 12:53   

dwa paski po to aby odciązyć pasek rozrządu, spójrz jak mało miejsca jest tam gdzie pasek rozrządu, drugi pasek jest do napędu pompy wtryskowej.
_________________
SERWIS ROVER MG TESTER MG ROVER T4 TEL:
0504045682 Z BRAKU CZASU RZADKO JESTEM NA FORUM , NAJLEPIEJ DZWONIĆ PO 18
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Przyklejony: [R200/25, MG ZR] Workshop Manual ROVERki.pl
sknerko Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 23 Sro Paź 03, 2018 13:24
Prescenn
Brak nowych postów [MG ZR 160] Pytanie w sprawie Interface
jrdarus1 Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 1 Nie Gru 16, 2012 12:56
Adrian
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi [R25] Pytanie w sprawie części
cypaw Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 2 Pon Sie 27, 2012 19:37
Adrian
Brak nowych postów [25] pytanie w sprawie gazu
malagutif122 Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 12 Sro Paź 26, 2011 20:56
Drwal85
Brak nowych postów [R200 2.0 TDI]Ustawienia rozrządu!
Szukam danych technicznych
steku Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 5 Sob Kwi 03, 2010 17:17
sTERYD



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink