Wysłany: Czw Lis 08, 2007 15:22 [r216] silnik strzela na niskich obrotach i gdy jest zimny
Witam wszystkich.
Kilkanascie dni temu nabylem R216 z 2,0 silniczkiem(turbinka) 147KM i mam pewien problem. Silnik gdy jest zimny strzela i ciezko pali. podejrzewam ze jest to zle ustawienie rozrzadu. Lecz sam nie wiem jak powinien byc dokladnie w tym modelu. Prosze o pomoc.
Ostatnio zmieniony przez szczgizmo Czw Lis 08, 2007 16:45, w całości zmieniany 4 razy
SPAMU¦
Wysłany: Czw Lis 08, 2007 15:22 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
po pierwsze popraw temat.
po drugie zdecyduj się, czy masz rovera 216 czy silnik 2.0T, czy 147 KM
w zależności od tego co tam masz ustawienie rozrządu będzie inne
_________________ W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia
--------------------------------------------------
dopisek od moderatora:
szczgizmo jeśli chcesz, by temat nadal funkcjonował i nadal chcesz uzyskiwać
odpowiedzi na swoje pytanie to popraw proszę nazwę tematu na
obowiązującą na naszym forum (użyj funkcji <edytuj> w pierwszym poście) ...
a wystarczyło przeczytać TO
--------------------------------------------------
na początek zapoznaj się z technicznym FAQ oraz Poradami nt. eksploatacji dostępnymi na naszej stronie głównej ... myślę, że na pewno tam znajdziesz odpowiedź na zadane przez Ciebie pytanie
_________________ zanim się wygłupisz polecam: nasza strona główna, techniczny FAQ, forumowa szukajka, punkty pomógł ...
Napewno jest to 216 2,0T a o mocy dowiedzialem sie od sprzedawcow poniewaz gdy dobieralem swiece to bylo jedyne rozwiazanie. moze to bylo przeklamanie.
[ Dodano: Czw Lis 08, 2007 15:45 ]
jest to auto z rocznika 95
jesli to jest rover 216, to powinien mieć silnik 1600ccm,
jeśli masz tam silnik 2,0T to nie ma 147 KM, tylko coś koło 200, chyba, ze to diesel, to może mieć 105, albo 86
_________________ W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia
Pomógł: 387 razy Dołączył: 15 Mar 2007 Posty: 4424 Skąd: Oświęcim
Wysłany: Czw Lis 08, 2007 16:40
szczgizmo, wiem, że zaaferowałeś się strasznie tym niezidentyfikowanym silnikiem, ale zastosuj sie, proszę, do zaleceń moderatora i popraw ten temat - model auta w nawiasie kwadratowym na jego początku - póki co możesz napisać: [r200 ....r] Silnik ciężko pali i strzela
wlasnie tak jak na tych zdjeciach ktore sie pokazaly wyglada moj silnik jak i auto. a dalej wydaje mi sie ze to 216. i wracam do pytania jak powinien byc ustawiony rozrzad??
wlasnie tak jak na tych zdjeciach ktore sie pokazaly wyglada moj silnik jak i auto. a dalej wydaje mi sie ze to 216. i wracam do pytania jak powinien byc ustawiony rozrzad??
To jest 220 GSi, bardzo rzadki model o ile się orientuję... co do ustawień, na pewno zaraz ktoś się wypowie.
to i tak juz dosc sporo wiadomosci otrzymalem. wszystkim dziekuje i jesli ktos wie jak rozrzad ustawic to bede wdzieczny. chodzi mi o znaki Exhaust, In oraz na dolnym kole no i w jakim polozeniu powinny byc tłoki. czy wszystkie w takim samym polozeniu czy 1 u gory lub dolu.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum