Pomógł: 38 razy Dołączył: 26 Lut 2007 Posty: 1182 Skąd: Przejdź do mapy
Wysłany: Wto Lis 06, 2007 12:20
widac jaki ze mnie fachura tak czy inaczej mi to nie pomoglo bo dalej nie wyciaglem tego szkieletu od regulacji aczkolwiek pewnie byloby latwiej odpiac pancerze linek i wtedy moze da sie wyciagnac ja nie odpinalem bo sie balem ze z moja sprawnoscia manualna predzej polamie te zaczepy niz je odblokuje
SPAMU¦
Wysłany: Wto Lis 06, 2007 12:20 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Pomógł: 81 razy Dołączył: 15 Maj 2007 Posty: 901 Skąd: Poznań
Wysłany: Wto Lis 06, 2007 20:56
Zdemontowałbym konsolę i bedzie dojście do wszystkiego
_________________ Sprzedaż części, diagnostyka komputerowa Rover MG Land Rover oryginalnym komputerem T4- POZNAŃ . RÓWNIEŻ NAJNOWSZE MODELE LAND I RANGE ROVERA ,z firmą Rover MG Land Rover jesteśmy związani od 1995 roku TEL. 0698363760, parts2@wp.pl / britcars@wp.pl
Marian_K - o jakim RAVE mowisz? Moglbys powiedziec cos wiecej o tym?
Link do RAVE podał Ci sTERYD. Masz tam opis działania Roverków, schematy elektryczne, parametry techniczne, metody naprawy (rozbiórki).... po prostu Biblia dla Roverkowicza.
Pozdrawiam!
_________________ Znalazłeś rozwiązanie problemu - opisz w ostatnim poście.
Pomógł: 2 razy Dołączył: 26 Lis 2006 Posty: 57 Skąd: Manchester, UK
Wysłany: Sro Lis 07, 2007 22:04
Dzieki wielkie za przypomnienie o tym linku
Dawno temu sciagnalem stara versje RAVE do rovera 620SDI bo takowego mialem i myslalem ze to jedyna dostepna w kazdym razie za 20 min bede studiowal opisy do 75tki i w ten weekend biore sie do pracy!
Argail - Mam nadzieje ze do tego czasu wszystkie moje problemy z Rover'kiem beda przeszloscia
Pomógł: 2 razy Dołączył: 26 Lis 2006 Posty: 57 Skąd: Manchester, UK
Wysłany: Czw Lis 08, 2007 12:34
Wlasnie siedze sobie w pracy i przegladam RAVE. Znalazlem instrukcje jak wymontowac wszystko co mnie interesuje i zajalem sie szukaniem schematu elektrycznego do nawiewu.
Znalazlem co nastepuje:
AIR TEMPERATURE CONTROL (SALOON) - strona 110 w pliku "Rover 75 Electrical Circuit Datagrams - 2nd Edition - Eng - [cdrj012e.pdf]"
oraz
AIR CONDITIONING (SALOON) - strona 106 w pliku "Rover 75 Electrical Circuit Datagrams - 2nd Edition - Eng - [cdrj012e.pdf]"
Prosil bym kogos o potwierdzenie ktory z nich jest dobry wydaje mi sie ze drugi, ale jesli sie myle - wskazowka gdize znalesc wlasciwy byla by mile widziana
Tutaj mozna obejrzec zzut tych schematow. Komentarze mile widziane.
Pomógł: 74 razy Dołączył: 28 Maj 2007 Posty: 625 Skąd: Opole
Wysłany: Czw Lis 08, 2007 20:13
Opis działania do schematów znajdziesz wyżej w rozdziale: Electrical Library - 3rd Edition.
Sądząc z tego opisu schemat "AIR CONDITIONING" dotyczy samochodów bez automatycznej kontroli temperatury (klimatronika): (A/C) (VEHICLES WITHOUT ATC)
Jeżeli masz trzy pokrętła + przycisk A/C to Twój schemat.
Schemat: AIR TEMPERATURE CONTROL dotyczy samochodów wyposażonych w klimatronic - (ATC).
Pomógł: 2 razy Dołączył: 26 Lis 2006 Posty: 57 Skąd: Manchester, UK
Wysłany: Pią Lis 09, 2007 22:48
Usterka zlokalizowana!
Uszkodzony (zwarty) jest przekaznik odpowiedzialny za zasilanie dmuchawy. Umieszczony jest on w puszce bezpiecznikow pod maska. Zalacznik przedstawia jego lokalizacje w puszce - moze komus jeszcze sie kiedys przyda
Jutro ide polowac na przekaznik
Jeszcze raz wielkie dzieki za naprowadzenie mnie na schematy itp
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum