Forum Klubu ROVERki.pl :: [R416] Silnik nie pali
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R416] Silnik nie pali
Autor Wiadomość
kiko 



Dołączył: 24 Paź 2007
Posty: 13
Skąd: Bieruń



  Wysłany: Sob Lis 17, 2007 14:35   [R416] Silnik nie pali
Typ: Si Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.6 Rok produkcji: 1997

problem pokazał się wtedy gdy na rezerwie przyjechałem do domu. wyłączyłem auto i ok. na drugi dzień odpaliłem ale pochodziło 2,3 min i po dziwnych szarpnięciach silnika auto zgasło. po kilku godzinach kupiłem paliwo wlałem i dalej nie pali. Naładowałem akumulator, to samo. Sprawdziłem świece, były czarne przeczyściłem i dają iskrę ale autko dalej nie pali. Co może być tego powodem?, jak rozwiązać problem?. :beczy:
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Pią Gru 31, 2010 00:19, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Sob Lis 17, 2007 14:35   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
maciej 
Klubowicz



Wielki Migrator


Pomógł: 196 razy
Dołączył: 19 Kwi 2002
Posty: 4533
Skąd: Warszawa

Rover 400

Wysłany: Sob Lis 17, 2007 15:07   

Pierwsze co mi przychodzi do głowy, przy opisanych objawach, to sprawdzić, czy paliwo jest podawane do cylindrów - np. odkręcajać na chwilę jeden wtryskiwacz, bo może zassało jakieś syfy z dna zbiornika - albo stanęła pompa albo zatkał się filtr albo same wtryskiwacze.
_________________
Pozdrawiam, Maciek (podWawa - WPR)
Obecnie MX-5 NC '07, XC60 'Słoń 2' i wózek na zakupy (Fabia III) ;)
Były 2*R623Si Lux '95 LPG, R827Si '93 LPG, R416 Si '99 LPG, MX-5 '92 i kilka innych nieroverków :)
 
 
kiko 



Dołączył: 24 Paź 2007
Posty: 13
Skąd: Bieruń



Wysłany: Sob Lis 17, 2007 15:30   

pompa działa bo słyszę ją gdy odpalam auto, ale gdy odkręc przewód filtra paliwowego to podczas kręcenia rozrusznikiem paliwo mi nie tryska.
 
 
maciej 
Klubowicz



Wielki Migrator


Pomógł: 196 razy
Dołączył: 19 Kwi 2002
Posty: 4533
Skąd: Warszawa

Rover 400

Wysłany: Sob Lis 17, 2007 17:05   

Rozumiem, że przewód wchodzący do filtra od baku.

Jeśli tak, to albo pompa ma zjechane łopatki, albo się zapchała, albo przewód się zapchał - trzeba dostać się do pompy i sprawdzić (nie jestem pewny, ale w R400 to się chyba robi demontując siedzisko tylnego fotela).
Jeśli sama pompa będzie działać ok, to musisz przedmuchać przewód paliwowy.
_________________
Pozdrawiam, Maciek (podWawa - WPR)
Obecnie MX-5 NC '07, XC60 'Słoń 2' i wózek na zakupy (Fabia III) ;)
Były 2*R623Si Lux '95 LPG, R827Si '93 LPG, R416 Si '99 LPG, MX-5 '92 i kilka innych nieroverków :)
 
 
przemo285 




Pomógł: 81 razy
Dołączył: 15 Maj 2007
Posty: 901
Skąd: Poznań



Wysłany: Sob Lis 17, 2007 18:38   

W R 400 trzeba zdemontować zbiornik paliwa , może zapchało się sitko przy pompie :?:
_________________
Sprzedaż części, diagnostyka komputerowa Rover MG Land Rover oryginalnym komputerem T4- POZNAŃ . RÓWNIEŻ NAJNOWSZE MODELE LAND I RANGE ROVERA ,z firmą Rover MG Land Rover jesteśmy związani od 1995 roku TEL. 0698363760, parts2@wp.pl / britcars@wp.pl
 
 
 
eszet 




Pomógł: 8 razy
Dołączył: 14 Maj 2007
Posty: 156
Skąd: Osiek k/Oświęcimia



Wysłany: Sob Lis 17, 2007 23:49   

Jeśli przed filtrem(od strony baku)nie podaje,to pompka szwankuje,albo jest przytkana.
Natomiast jeśli już na wylocie od filtra - to może ON jest winowajcą.

Poza tym w Bieruniu dość mocno przymroziło tej nocy.Jak miałeś trochę wody w paliwie,a jechałeś na totalnej rezerwie.........resztę sobie dopowiedz.

Tak jak mówi Przemo - trzeba wyjąć bak,żeby dojść do pompy.
_________________
Był Roverek....i jeszcze będzie !! !
 
 
thef 



Pomógł: 387 razy
Dołączył: 15 Mar 2007
Posty: 4424
Skąd: Oświęcim



Wysłany: Pon Lis 19, 2007 10:17   

Napisz nam jeszcze ile tego paliwa dokupiłeś, bo może jednak troszkę za mało i pompka nie może go zassać.
 
 
kiko 



Dołączył: 24 Paź 2007
Posty: 13
Skąd: Bieruń



Wysłany: Pon Lis 19, 2007 12:18   

kupiłem 8 litrów. i chcę dziś robić z autem, ale musze poczekać aby ktoś pomógł wypchać mi auto na, kanał bo ślisko a autko zastane.
 
 
Kysior 



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 21 Lut 2007
Posty: 142
Skąd: Trzebinia



Wysłany: Pon Lis 19, 2007 12:25   

W Audi mojego taty było tak, że po zapowietrzeniu układu paliwowego nie chciał odpalić, dopóki nie odkręciliśmy powrotu do baku i jego wylot z wtrysku (jednopunktowego) przytkaliśmy na czas odpalania, w SC 0,9 było to samo. Ale w Roverku to nie wiem, niemniej jednak może warto spróbować, roboty mało a może...
 
 
 
kiko 



Dołączył: 24 Paź 2007
Posty: 13
Skąd: Bieruń



Wysłany: Pon Lis 19, 2007 13:00   

sprawdzę też to co napisał Kysior. ale jak dojść do baku bo odkręciłem siedzenia i widzę blachę karoserii. Co dalej robić?. :!: :idea:
 
 
eszet 




Pomógł: 8 razy
Dołączył: 14 Maj 2007
Posty: 156
Skąd: Osiek k/Oświęcimia



Wysłany: Pon Lis 19, 2007 13:23   

Zbiornik musisz zdjąć od spodu.Najlepiej na kanale.odkręcasz śruby od opasek,które podtrzymują bak i popuszczasz go w dół.
_________________
Był Roverek....i jeszcze będzie !! !
 
 
maciej 
Klubowicz



Wielki Migrator


Pomógł: 196 razy
Dołączył: 19 Kwi 2002
Posty: 4533
Skąd: Warszawa

Rover 400

Wysłany: Pon Lis 19, 2007 13:24   

kiko napisał/a:
ale jak dojść do baku bo odkręciłem siedzenia i widzę blachę karoserii. Co dalej robić?.

Niestety w R400 nie jest tak łatwo, jak mi się zdawało.
przemo285 napisał, ze trzeba niestety zdjąć bak. :(
_________________
Pozdrawiam, Maciek (podWawa - WPR)
Obecnie MX-5 NC '07, XC60 'Słoń 2' i wózek na zakupy (Fabia III) ;)
Były 2*R623Si Lux '95 LPG, R827Si '93 LPG, R416 Si '99 LPG, MX-5 '92 i kilka innych nieroverków :)
 
 
kiko 



Dołączył: 24 Paź 2007
Posty: 13
Skąd: Bieruń



Wysłany: Pon Lis 19, 2007 22:03   

wykręciłem bak. odkręciłem pompkę i przeczyściłem ją, ale po zamontowaniu wszystkiego z powrotem,, dalej silnik nie palił. pojechałem kupić 10 litrów paliwa i wtedy silnik zaskoczył. Czyli okazuje się że musi pompka być zalana, tak mi się wydaje bo tylko wtedy wszystko było ok. :grin:
 
 
przemo285 




Pomógł: 81 razy
Dołączył: 15 Maj 2007
Posty: 901
Skąd: Poznań



Wysłany: Pon Lis 19, 2007 22:07   

A mówiłem że paliwa nie ma , ale w końcu ile tego paliwa musiałeś nalać żeby odpalił?Coś tu nie gra
_________________
Sprzedaż części, diagnostyka komputerowa Rover MG Land Rover oryginalnym komputerem T4- POZNAŃ . RÓWNIEŻ NAJNOWSZE MODELE LAND I RANGE ROVERA ,z firmą Rover MG Land Rover jesteśmy związani od 1995 roku TEL. 0698363760, parts2@wp.pl / britcars@wp.pl
 
 
 
thef 



Pomógł: 387 razy
Dołączył: 15 Mar 2007
Posty: 4424
Skąd: Oświęcim



Wysłany: Pon Lis 19, 2007 22:12   

przemo285 napisał/a:
A mówiłem że paliwa nie ma , ale w końcu ile tego paliwa musiałeś nalać żeby odpalił?Coś tu nie gra
Proszę sobie nie przypisywać nie swoich zasług :P . To proste, że pompka nie opiera się o dno zbiornika więc trochę tego paliwa musi być, żeby ją zalać.
 
 
przemo285 




Pomógł: 81 razy
Dołączył: 15 Maj 2007
Posty: 901
Skąd: Poznań



Wysłany: Pon Lis 19, 2007 22:22   

Przepraszam ale rozmawialiśmy wcześniej na ten temat przez telefon i taka była moja sugestia
_________________
Sprzedaż części, diagnostyka komputerowa Rover MG Land Rover oryginalnym komputerem T4- POZNAŃ . RÓWNIEŻ NAJNOWSZE MODELE LAND I RANGE ROVERA ,z firmą Rover MG Land Rover jesteśmy związani od 1995 roku TEL. 0698363760, parts2@wp.pl / britcars@wp.pl
 
 
 
maciej 
Klubowicz



Wielki Migrator


Pomógł: 196 razy
Dołączył: 19 Kwi 2002
Posty: 4533
Skąd: Warszawa

Rover 400

Wysłany: Wto Lis 20, 2007 10:19   

Panowie, nie kłócić się. :)
_________________
Pozdrawiam, Maciek (podWawa - WPR)
Obecnie MX-5 NC '07, XC60 'Słoń 2' i wózek na zakupy (Fabia III) ;)
Były 2*R623Si Lux '95 LPG, R827Si '93 LPG, R416 Si '99 LPG, MX-5 '92 i kilka innych nieroverków :)
 
 
eszet 




Pomógł: 8 razy
Dołączył: 14 Maj 2007
Posty: 156
Skąd: Osiek k/Oświęcimia



Wysłany: Wto Lis 20, 2007 12:40   

Cytat:
Przepraszam ale rozmawialiśmy wcześniej na ten temat przez telefon i taka była moja sugestia

Słusznie,jeśli to prawda,to Przemowi należy się "pomógł" a nie mnie.

Druga rzecz,jaka mi przyszła na myśl....Ja mam w swojej 45 włożoną pompkę - zamiennik i nie siedzi ona na tym samym poziomie,co oryginalna,więc muszę utrzymywać poziom zawsze powyżej kresek.Może u Ciebie jest tak samo?
_________________
Był Roverek....i jeszcze będzie !! !
 
 
przemo285 




Pomógł: 81 razy
Dołączył: 15 Maj 2007
Posty: 901
Skąd: Poznań



Wysłany: Wto Lis 20, 2007 18:12   

Dokładnie miałem kiedyś to samo , zamontowałem pompę paliwa (sam wkład) i również miałem taki problem nie sięgała do dna.

[ Dodano: Wto Lis 20, 2007 18:22 ]
To był Włoski zamiennik
_________________
Sprzedaż części, diagnostyka komputerowa Rover MG Land Rover oryginalnym komputerem T4- POZNAŃ . RÓWNIEŻ NAJNOWSZE MODELE LAND I RANGE ROVERA ,z firmą Rover MG Land Rover jesteśmy związani od 1995 roku TEL. 0698363760, parts2@wp.pl / britcars@wp.pl
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R416] Silnik nie pali!!
silnik dziwnie pracuje i czasem gaśnie
yoyco0 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 31 Pią Lut 15, 2008 15:41
yoyco0
Brak nowych postów [R416] Problem auto pali ale silnik pracuje nierówo
resonQ Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 15 Pon Maj 12, 2014 13:48
dirtdaras
Brak nowych postów [R400 SDI 2.0 '98] nie pali silnik
gege73 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 8 Wto Paź 13, 2009 08:28
PHJOWI
Brak nowych postów [R45 2.0 IDT 00']silnik się trzęsie + ciepły ciężko pali
moll Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 9 Pon Cze 08, 2009 19:16
moll
Brak nowych postów [r416 '99] nie pali
flapjck1 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 3 Pią Paź 16, 2009 19:07
flapjck1



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink