Pomógł: 84 razy Dołączył: 20 Paź 2007 Posty: 757 Skąd: Przejdź do mapy
Wysłany: Nie Gru 09, 2007 15:23 [214 si 1.4 16v 97r]
Witam
Mam do kolegów bardziej doświadczonych w tej marce pytanie
Wczoraj rana przy próbie odpaleniu mojego roverka wynikły pewne problemy, odpalił ale po pewnej chwili, nie zdążył złapać nawet temperatury, zaczął się trząść, krztusić i zgasł.
Po kolejnych próbach odpalenie nie przyniosło skutku pozytywnego.
Podejrzewałem zapłon, świece posprawdzałem iskra jest zastanowiło mnie to że były suche więc sprawdzam, z tego wszystkiego wyjąłem całą listwę z wtryskami i co widzę???
Podłączam na zewnątrz kręcę rozrusznikiem i coś podało paliwa na dwóch wtryskach i dalej susza
Więc odkręciłem przewód zasilający od filtra do listwy z wtryskami i po przekręceniu kluczyka nic nie podaje paliwa więc mam do Was pytanko czy przy przykręceniu kluczyka w pozycję zapłonu pompka paliwa powinna już podawać paliwo, czy dopiero jak przekręcę kluczyk na rozruch
Bo podejrzewam że, padła pompka paliwa. I tu pytanie gdzie ona jest bo szukałem w przedziale silnika i jej nie widzę. Koledzy zaradźcie coś.
Dziś się pod blokiem z tym grzebałem i doszedłem do takich spostrzeżeń że, padła pompka paliwa.
Niema jak robota w niedziele
_________________ Był 214 si LPG 16v 1.4 103KM 97r. Platinum Silver
Był R 25 2.0 iDT 113kM 05r. X POWER GREY MET
SPAMU¦
Wysłany: Nie Gru 09, 2007 15:23 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
po przekreceniu zaplonu pompa wlacza sie na krotko ok 2-3 sekundy, przy kreceniu rozrusznikiem powinna chodzic juz caly czas
po wylaczeniu zaplonu i zaraz wlaczeniu z powrotem, pompa sie juz nie wlaczy, trzeba poczekac az odpusci przekaznik glowny, cos kolo 20 -30 sekund, wtedy bedzie ja ponownie slychac przez ok 2-3 sekndy
_________________ Pozdrawiam Andrzej
Rover 800, byl 214 Si 95
FSO 125p 1.4 16V MPI
Jawa 350
Pomógł: 84 razy Dołączył: 20 Paź 2007 Posty: 757 Skąd: Przejdź do mapy
Wysłany: Nie Gru 09, 2007 17:41
AndrewS napisał/a:
po przekreceniu zaplonu pompa wlacza sie na krotko ok 2-3 sekundy, przy kreceniu rozrusznikiem powinna chodzic juz caly czas
po wylaczeniu zaplonu i zaraz wlaczeniu z powrotem, pompa sie juz nie wlaczy, trzeba poczekac az odpusci przekaznik glowny, cos kolo 20 -30 sekund, wtedy bedzie ja ponownie slychac przez ok 2-3 sekndy
Ok sprawdzę jeszcze jutro jak to jest ale podejrzewam, że się nie władcza.
A gdzie jest ten przekaźnik, może to on robi taki cyrk
_________________ Był 214 si LPG 16v 1.4 103KM 97r. Platinum Silver
Był R 25 2.0 iDT 113kM 05r. X POWER GREY MET
hmm w poldoroverze przekazniki sa pod komputerem w takim czarnym pudelku,
w roverze ?,? kurde chyba sa tam gdzie bezpieczniki w komorze silnika, szczerze mowic to nie pamietam
ten przekaznik raczej masz dobry bo on zalacza zasilanie nie tylko do przekaznika pompy paliwa, ale tez do innych czujnikow, silnika krokowego itp.
_________________ Pozdrawiam Andrzej
Rover 800, byl 214 Si 95
FSO 125p 1.4 16V MPI
Jawa 350
Pomógł: 81 razy Dołączył: 15 Maj 2007 Posty: 901 Skąd: Poznań
Wysłany: Nie Gru 09, 2007 19:16
W R200 przekażnik pompy jest w czarnej puszce (zestaw czterech przekażników) przy komputerze silnika , ale proponował bym sprawdzić bezpieczniki i zasilanie na pompie paliwa
_________________ Sprzedaż części, diagnostyka komputerowa Rover MG Land Rover oryginalnym komputerem T4- POZNAŃ . RÓWNIEŻ NAJNOWSZE MODELE LAND I RANGE ROVERA ,z firmą Rover MG Land Rover jesteśmy związani od 1995 roku TEL. 0698363760, parts2@wp.pl / britcars@wp.pl
Pomógł: 84 razy Dołączył: 20 Paź 2007 Posty: 757 Skąd: Przejdź do mapy
Wysłany: Nie Gru 09, 2007 19:26
przemo285 napisał/a:
W R200 przekażnik pompy jest w czarnej puszce (zestaw czterech przekażników) przy komputerze silnika , ale proponował bym sprawdzić bezpieczniki i zasilanie na pompie paliwa
Sprawdziłem wszystkie bezpieczniki te w czarnej skrzynce przy kompie i wewnątrz pod kierownicą wszystkie są ok
Najgorsze jest to że, nie mogę go awaryjnie odpalić na LPG bo mi na to instalacja nie pozwala
_________________ Był 214 si LPG 16v 1.4 103KM 97r. Platinum Silver
Był R 25 2.0 iDT 113kM 05r. X POWER GREY MET
Pomógł: 81 razy Dołączył: 15 Maj 2007 Posty: 901 Skąd: Poznań
Wysłany: Nie Gru 09, 2007 19:46
Ale przekażnik pompy nie znajduje się w skrzynce bezpieczników tylko obok (taka mniejsza puszka z dwoma kostkami
_________________ Sprzedaż części, diagnostyka komputerowa Rover MG Land Rover oryginalnym komputerem T4- POZNAŃ . RÓWNIEŻ NAJNOWSZE MODELE LAND I RANGE ROVERA ,z firmą Rover MG Land Rover jesteśmy związani od 1995 roku TEL. 0698363760, parts2@wp.pl / britcars@wp.pl
Pomógł: 84 razy Dołączył: 20 Paź 2007 Posty: 757 Skąd: Przejdź do mapy
Wysłany: Pon Gru 10, 2007 16:34
piter34 napisał/a:
azor77 napisał/a:
Najgorsze jest to że, nie mogę go awaryjnie odpalić na LPG bo mi na to instalacja nie pozwala
Jaka ta instalacja (model/producent)?
Sekwencja na kompie pisze I.S.U. mod - 06
E8 67R01 44 54.
Dziś jeszcze raz odkręciłem filtr po przekręceniu kluczyka troszkę sikło paliwo ale tak słabo że, ja w spodniach mam lepiej
A po kręceniu rozrusznikiem nic susza.
Więc myślę że, trzeba ściągać bak
Pompka wymieniona i autko pali bez problemu
Możecie mi powiedzieć co to za model instalacji LPG zamontował poprzedni właściciel mojego Roverka bo szukałem w necie i nie mogę nic dopasować do tych kodów ?
_________________ Był 214 si LPG 16v 1.4 103KM 97r. Platinum Silver
Był R 25 2.0 iDT 113kM 05r. X POWER GREY MET
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum