Forum Klubu ROVERki.pl :: [MG ZT] Po wymianie silnika
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[MG ZT] Po wymianie silnika
Autor Wiadomość
Ryszard1205 



Dołączył: 02 Gru 2007
Posty: 39
Skąd: UK



Wysłany: Pon Gru 10, 2007 20:23   [MG ZT] Po wymianie silnika
Typ: V6 Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 2.5 Rok produkcji: wszystkie

Wymienilem silnik [MG ZT 2.5v6 +190] na 2.5 V6 Rover (konstrukcyjnie to ten sam silnik,chyba ze sa jakies zmiany, o ktorych nie wiem) Czy mozliwe jest, zeby po podlaczeniu go do ecu z MG ZT +190 (ecu to samo co w rover 75)spoznialy mu sie zaplony na dwoch cylindrach? Dodam ze wszystko sprawdzilem (swiece,przewody,cewki)
Proszae o porade.Dziekuje z gory za pomoc
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Pon Lis 29, 2010 01:16, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Pon Gru 10, 2007 20:23   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
ADAM1 




Pomógł: 41 razy
Dołączył: 22 Sty 2006
Posty: 487
Skąd: Poeldijk



Wysłany: Pon Gru 10, 2007 20:32   

Te silniki nie sa takie same. Jak myslisz, skad sie wzielo w orginalnym silniku MG 190 km?
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
Ryszard1205 



Dołączył: 02 Gru 2007
Posty: 39
Skąd: UK



Wysłany: Pon Gru 10, 2007 20:46   

Jakie sa zmiany? Glowica ,rozmiar cylindrow? Czy po podlaczeniu tego silnika z modulem ecu MG ZT moga wpadac zaplony? (mam tylko dwa cylindry ktore nie pracuja 1 i 3)
 
 
piter34 




Pomógł: 775 razy
Dołączył: 06 Sie 2003
Posty: 7421
Skąd: Kraków

Rover 800

Wysłany: Pon Gru 10, 2007 20:55   

Ryszard1205 napisał/a:
Czy po podlaczeniu tego silnika z modulem ecu MG ZT moga wpadac zaplony?

Szczerze wątpię. Czy ten silnik był pewny?

Ryszard1205 napisał/a:
Wymienilem silnik [MG ZT 2.5v6 +190] na 2.5 V6 Rover

Dlaczego wymieniłeś? Co się działo?
_________________
Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum :)
 
 
Ryszard1205 



Dołączył: 02 Gru 2007
Posty: 39
Skąd: UK



Wysłany: Pon Gru 10, 2007 21:02   

Silnik wymienilem bo byl totalnie zniszczony.Urwal sie korbowod uszkodzil blok silnika i nie tylko.Samochod byl podtopiony ,silnik zlapal wode. Nowy silnik kupilem od firmy ( w Angli)sprzedajacej uzywane czesci do Mg i Rover podobno byl sprawdzany.Ma o polowe mniejszy przebieg od mojego starego. Biorac pod uwage ze anglicy to (ciemniaki i partacze) sam sprawdzilem co sie dalo,komputer pokazuje mi p0300 wypadanie zaplonu. Silnik tak sie zachowuje jakby nie palil na dwa cylindry.Po sprawdzeniu 1i 3 cylinder jakby nie pali.
Ostatnio zmieniony przez Ryszard1205 Pon Gru 10, 2007 21:11, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
przemo285 




Pomógł: 81 razy
Dołączył: 15 Maj 2007
Posty: 901
Skąd: Poznań



Wysłany: Pon Gru 10, 2007 21:09   

Nie sądzę , powinien chodzić normalnie. Sprawdż kompresję na tych cylindrach i podmień cewki
_________________
Sprzedaż części, diagnostyka komputerowa Rover MG Land Rover oryginalnym komputerem T4- POZNAŃ . RÓWNIEŻ NAJNOWSZE MODELE LAND I RANGE ROVERA ,z firmą Rover MG Land Rover jesteśmy związani od 1995 roku TEL. 0698363760, parts2@wp.pl / britcars@wp.pl
 
 
 
Ryszard1205 



Dołączył: 02 Gru 2007
Posty: 39
Skąd: UK



Wysłany: Pon Gru 10, 2007 21:14   

kompresja jest ok.Cewki zamienialem,przewody tez,swiece nowe.
 
 
przemo285 




Pomógł: 81 razy
Dołączył: 15 Maj 2007
Posty: 901
Skąd: Poznań



Wysłany: Pon Gru 10, 2007 21:17   

A czy ten silnik był przekładany w całości czy jeszcze przed tem ktoś sprawdzał np.ustawienie rozrządu :?:
_________________
Sprzedaż części, diagnostyka komputerowa Rover MG Land Rover oryginalnym komputerem T4- POZNAŃ . RÓWNIEŻ NAJNOWSZE MODELE LAND I RANGE ROVERA ,z firmą Rover MG Land Rover jesteśmy związani od 1995 roku TEL. 0698363760, parts2@wp.pl / britcars@wp.pl
 
 
 
piter34 




Pomógł: 775 razy
Dołączył: 06 Sie 2003
Posty: 7421
Skąd: Kraków

Rover 800

Wysłany: Pon Gru 10, 2007 21:29   

Ryszard1205 napisał/a:
Biorac pod uwage ze anglicy to (ciemniaki i partacze) sam sprawdzilem co sie dalo,komputer pokazuje mi p0300 wypadanie zaplonu. Silnik tak sie zachowuje jakby nie palil na dwa cylindry.Po sprawdzeniu 1i 3 cylinder jakby nie pali.

Ja tylko przypomnę, że problem z wypadaniem zapłonów był dyskutowany tutaj.
_________________
Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum :)
 
 
Ryszard1205 



Dołączył: 02 Gru 2007
Posty: 39
Skąd: UK



Wysłany: Pon Gru 10, 2007 23:07   

Silnik byl przekladany w calosci.Rozrzadu nie dotykalem,tylko przegladalem w jakim stanie jest.Wyglada prawie jak nowy.Silnik ma przejechane 31000mil rozrzad wymienia sie gdzies po 70000mil.Podejzewalem tez rozrzad,ale silnik ogolnie ladnie pracuje,reaguje super na przyspieszene,ale nie wszystkie cylindry jednak pracuja.
Brakuje mi pomyslow co mu jest.
 
 
piter34 




Pomógł: 775 razy
Dołączył: 06 Sie 2003
Posty: 7421
Skąd: Kraków

Rover 800

Wysłany: Wto Gru 11, 2007 16:27   

Przepraszam bardzo, ale to...
Ryszard1205 napisał/a:
ale silnik ogolnie ladnie pracuje,reaguje super na przyspieszene,

...kłóci się stanowczo z tym:
Ryszard1205 napisał/a:
ale nie wszystkie cylindry jednak pracuja.

:lol:
_________________
Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum :)
 
 
Ryszard1205 



Dołączył: 02 Gru 2007
Posty: 39
Skąd: UK



Wysłany: Wto Gru 11, 2007 21:17   

Sorki ale na trzech cylindrach tez silnik pracuje i dla laika moze byc ok. Chodzi o to ze sie nie dlawi przy dodawaniu gazu na wolnych pracuje prawie rowno.Ktos kto sie nie zna nie bedzie wiedzal ze cos jest nie tak.Sportowy wydech troche zaglusza specyficzna prace V6. A ja slysze wyraznie ze nie pracuja wszytkie cylindry.To nie jest pierwsza moja V6 ,ja specjalizyje sie w audi,vw i mam do tego licencjinowany sprzet,ktory w MG moze odczytac tylko bledy OBD nic wiecej.To MG jest dziwnym przypadkiem.Dlatego pytam i pisze na tym forum co tylko moge w tym temacie do osob ktore znaja MG i Rover.
Prosze dalej o podpowiedzi.Dziekuje z gory tym ktorzy probuja pomoc.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R75] Problemy po wymianie silnika
Utrata mocy i wysokia konsumpcja paliwa
petrus70 Rover serii 75, MG ZT 8 Pon Sie 20, 2007 13:50
piter34
Brak nowych postów [R75] Głośna praca silnika po wymianie oleju
Marek_75 Rover serii 75, MG ZT 1 Nie Paź 12, 2008 09:37
Rowan
Brak nowych postów [Rover 75]Po wymianie maski silnika, duży problem
mimo66 Rover serii 75, MG ZT 10 Pią Paź 27, 2017 13:46
mimo66
Brak nowych postów [75]Po wymianie akumulatora nie kręci.
Kosiu Rover serii 75, MG ZT 2 Wto Lut 11, 2014 16:31
sash997
Brak nowych postów [R75] Sprzęgło - szrpanie po wymianie
nestor_45 Rover serii 75, MG ZT 14 Wto Mar 22, 2016 17:17
pietjak



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink