Pomógł: 33 razy Dołączył: 25 Mar 2007 Posty: 371 Skąd: Pszczyna
Wysłany: Sro Gru 12, 2007 20:42
Ciufcia napisał/a:
snake0908 napisał/a:
Ja u siebie tez niedawno wymienialem akumulator i zalorzylem Centre Plus 50Ah i ledwo mi wszedl, niewiem dlaczego katalog mowi ze ma byc 62Ah
standard dla tego silnika to 55Ah. 62 jest jako zalecane i prad rozruchu 600 A
snake0908 napisał/a:
zobacz na zdjeciach jak wyglada to u mnie
dziekuje
na zdjeciach widac ze od strony kabiny posunoles go dalej niz podstawka musiales wyciac zakonczenie tej podstawki? a moze masz aku pod katem hehe
Nie mialem tam rzadnego zakonczenia podstawki, wszedl poprostu na styk. Byloby duzo lepiej gdyby ten akumulator nie mial tych boczkow bo wtedy lepiej by spasowal, wycinac ich nie chcialem bo wtedy juz po gwarancji . Ale jak kupilem auto tez mialem zalorzony aku 45Ah. pozdrawiam
ogólnie to śmiesznie jest z tymi akumulatorami. Żeby nie zakładać nowego tematu zapytam tutaj.
U siebie mam zamiar wsadzić większy niż oryginalne 44Ah i kwestia jest taka czy akumulator może być pod lekkim skosem. Mam R400 1.4 więc łapa od silnika wygląda troszkę inaczej bo nie sięga tak wysoko jak w 1.8. Mogę to przeskoczyć jedynie w taki sposób by akumulator wepchnąć bardziej w stronę kabiny. Na równo nie pójdzie bo maska już schodzi i klema by mogła stykać się z maską. Oczywiście nie będzie to jakiś mega duży skos lecz możliwie jak najmniejszy by akumulator nie dotykał łapy silnika i maski.
Zatem czy akumulator może być zamontowany pod lekkim skosem?
_________________ R400 1.4, R620Ti, R420Si, R400 2.0 Turbo, R200 Coupe, R800 Coupe Turbo ->
R200 Coupe Turbo & V8
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum