Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: wszystkie Rok produkcji: wszystkie
Witam Wszystkich.
Mam pytanie odnośnie przekaźnika świec żarowych. Na allegro taki przekażnik kosztuje 70 zł. Ja kupiłem w classicu nówke za 10 zł.(tylko pisało na nim przekaźnik świateł,ale jest identyczny z tym co miałem włożony te same oznaczenia itd.) Moje pytanie brzmi czy one sie czymś różnią?Czy warto zainwestować i kupić oryginał no i czy to coś pomoże przy odpalaniu rano autka:)??
Świece wymieniałem, ten przekaźnik tez ale na starym zregenerowanym chyba jakoś lepiej pali(dlatego moje pytanie).
jak to wszystko nie pomoże to pewno zostaje ustawienie kąta wtrysku, tak?
Auto rano musze dość długo kręcić zanim odpali i do tego strasznie kopci na ciepłym silniku pali na dotyk.
ROVERO: Zapoznaj się z regulaminem i zasadami forum! Zmień temat na zgodny z zasadami kącika usterki i porady techniczne.[/fade]
Ostatnio zmieniony przez sTERYD Czw Lis 18, 2010 11:41, w całości zmieniany 3 razy
SPAMU¦
Wysłany: Sro Gru 12, 2007 13:12 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
sprawdź prąd jaki puszcza, i czy przypadkiem w przekaźniku świec nie ma tam wyłącznika termicznego, albo czasowego... (cy schematy na nich są dokładnie takie same)
ale jeśli oznaczenia są takie same, to chyba powinno być ok
i oczywiście popraw temat
_________________ W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia
w dieslu jest najzwyklejszy przekaxnik tyle, że o zwększonym prądzie (60-70A) pozatym nie ma żadnych innych zabezpieczeń w nim. Jeśli pradowo sięzgadza to będzie działał. Ja kupiłem za 3 pLN
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum