Czyli dużo zależy też od tego jaki Kierownik siedzi i jakie ma umiejętności
na prostej to kierownik ma tyle do gadania co krowa na granicy. Umie bądź nie umie zmieniać biegów szybko w odpowiednim przediale obrotów silnika. Szczerze mówiąc stawiam na BMW, co byś nie zrobił to ten silnik w zakresie 5-7 tys obr. ciągnie w przeciwieństwie do k16. (tak jak piter wspominał ma i dół i góre)
[ Dodano: Wto Gru 18, 2007 00:31 ]
kolin napisał/a:
Wyścig...
Przejazd na 400 metrów
Droga ok 5 km prosta z zakrętami,typowa droga krajowa,tylko ze bezpieczna i pusta
Pomiar od 0-100km/h
jeżeli na 400m to raczej BMW, jeżeli na 5km to wygra ten który będzie miał więcej szczęścia wyprzedzając kolumnę tirów na krajówce z prawej strony, ten co nie wyprzedzi przegra i wygryważ jego auto - przechodzisz do następnego levelu.
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Dołączył: 17 Cze 2007 Posty: 387 Skąd: Ruda Śląska
Wysłany: Wto Gru 18, 2007 00:39
Valander_wwa napisał/a:
kolin napisał/a:
Czyli dużo zależy też od tego jaki Kierownik siedzi i jakie ma umiejętności
na prostej to kierownik ma tyle do gadania co krowa na granicy. Umie bądź nie umie zmieniać biegów szybko w odpowiednim przediale obrotów silnika. Szczerze mówiąc stawiam na BMW, co byś nie zrobił to ten silnik w zakresie 5-7 tys obr. ciągnie w przeciwieństwie do k16. (tak jak piter wspominał ma i dół i góre)
Czasem nawet na prostej ma. Jak za pierwszym razem sprawdzalem 0-100 mojego Roverka, po przesiadce z RWD, to mowiac oglednie... nie wystartowalem, bo kola krecily sie w miejscu . Fakt, ze nowe zimowki jeszcze z dzyndzlami i tylko 185 . Teraz jest lepiej.
Wydaję mi się że od 0 do 100km/h będę mieć przewagę na 1/4 może być już ciekawie bo jest to krótki odcinek gdzie BMW nie zdąży sie rozbujać aż tak bardzo,a w swoim R po strojeniu licze na OK 120 KM...co prawda nastąpi to dopiero po nowym roku...Bo wykonanie wałków trwa +-3 tygodnie w tym muszę wysłać swoje na wzór
Testowałem e36 m50 320 (kolega) i ja 416si. Do 150km/h nie mógł mnie dogonić (nie na prostej, gonitwa na pustej, wąskiej drodze).
Testowałem e36 m50 320 (kolega) i ja 416si. Do 150km/h nie mógł mnie dogonić
Powiem szczerze że sam byłem zaskoczony osiągami tego 1.6 serii K. Niby tylko 111 KM ale jest czym pojeździć - no i tam niska masa własna. No wcześniej miałem CRX z 1.6 VTEC (którą później mi ukradli) tam tez było czym pojeździć, ale komfort i nasze drogi masakra. Tam też była niska masa.
BMW hmm niestety muszę przyznać że raczej nie ma zbytnich szans na prostej. To jednak 2.0 pojemność zrobi swoje. Jakbyś miał 1.6 wzmocnił je wtedy bez szans.
Taki mały Offtopic - słyszałem taką teorię, że japońskie konie mechaniczne są mniejsze, bardziej zwinne i przez to szybsze, a niemieckie są duże i ociężałe
Oczywiście - V6 w 827, V8 w SD1 lub MG ZT, a jak już chcesz V12 to Daimler Double Six.
Ciufcia napisał/a:
dzwiek 12 tys obrotow na minute w samochodzie
Mi to wystarczy nawer 9 tys. obrotów z Hondy S2000.
_________________ Pozdrawiam, Maciek (podWawa - WPR)
Obecnie MX-5 NC '07, XC60 'Słoń 2' i wózek na zakupy (Fabia III)
Były 2*R623Si Lux '95 LPG, R827Si '93 LPG, R416 Si '99 LPG, MX-5 '92 i kilka innych nieroverków
Cyt:
"Oczywiście - V6 w 827, V8 w SD1 lub MG ZT, a jak już chcesz V12 to Daimler Double Six. "
827 - miałem, oczywiście o gustach się nie dyskutuje, ale u mnie jego nastepcą było e34 2,5l z m50. Mimo, że to nie v-ka tylko r6 to dzwięk po prostu piękny, fakt, że trochę inny.
Co do V8, to dzwięk m60 jest po prostu super. Inna sprawa, że przykłady, które podałeś to już bardziej "klasyki". 827 tylko 169KM, przy m50 2,6l 192 wygląda słabiutko, a im dalej tym gorzej.
Oczywiście, nie chciałem "włożyć kija w mrowisko" i pozdrawiam wszystkich fanów marki R.
PS.
Chciałbym mieć w garażu dwudrzwiowy 827 tak na niedzielę.
Miałem 520 24v i oraz 525 24v i wydaje mi się, że obie miały odcinkę tuż przed 7 tyś. Oczywiście, zawsze mogą być jakieś przekłamania na obrotomierzu. Teraz w 730 "nie wypada" tak wysoko kręcić silnika
Dołączył: 12 Gru 2006 Posty: 298 Skąd: Nowa Sól/Wrocław
Wysłany: Czw Gru 20, 2007 00:52
mariusz730 napisał/a:
Miałem 520 24v i oraz 525 24v i wydaje mi się, że obie miały odcinkę tuż przed 7 tyś. Oczywiście, zawsze mogą być jakieś przekłamania na obrotomierzu.
Być może.. Skale mam na 7 na 6,5 bylo odciecie.. Ale to nie o to chodzi bo liczy sie tutaj moment obrotowy i moc i te pol tysiaca obr moim zdaniem nie daje wielkiej korzysci Roverowi. Nie mniej jednak poczekam na wyniki tego wyscigu i byłbym bardzo pozytywnie zaskoczony gdyby wygrał Rover. Wszystko mozliwe zwłaszcza że R kolina to nie jest już fabryka. Ja raczej zabiore się za przeprogramowanie ECU w Beacie parę koni więcej nikomu nie zaszkodzi
Valander_wwa napisał/a:
na prostej to kierownik ma tyle do gadania co krowa na granicy. Umie bądź nie umie zmieniać biegów szybko w odpowiednim przediale obrotów silnika. Szczerze mówiąc stawiam na BMW, co byś nie zrobił to ten silnik w zakresie 5-7 tys obr. ciągnie w przeciwieństwie do k16. (tak jak piter wspominał ma i dół i góre)
Tutaj się z Tobą nie zgodzę.. Szofer jest w tym wszystkim najważniejszy.. Depnąc w podłoge to kązdy głupi potrafi.. ale depnąc i nie zerwać przyczepności a zarazem wykorzystać przyczepnośc do maximum... tutaj potrzeba już dobrego szofera.. nawet na prostej.
Rozmiar opon oraz ich stan też maja tutaj ogromne znaczenie (przy starcie) Dobre duze opony lepiej się trzymaja zatem przy starcie trudniej jest zerwac przyczepnośc.. ale znowu opór większy.. jest wiele czynników które moga mieć wpływ na to kto wygra
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Dołączył: 25 Maj 2007 Posty: 800 Skąd: Ostrów Wielkopolski
Wysłany: Czw Gru 20, 2007 12:41
Valander_wwa napisał/a:
na prostej to kierownik ma tyle do gadania co krowa na granicy. Umie bądź nie umie zmieniać biegów szybko w odpowiednim przediale obrotów silnika. Szczerze mówiąc stawiam na BMW, co byś nie zrobił to ten silnik w zakresie 5-7 tys obr. ciągnie w przeciwieństwie do k16. (tak jak piter wspominał ma i dół i góre)
No nie wiem...nie raz roverem latałem z innymi samochodami jak był do dupy kierownik to łoiłem mu dupę jak chciałem...jak wsiadł ktoś lepszy co miał trochę pojęcia,jak i kiedy zmieniać biegi do ilu ciągnąc z jakich obrotów startować auto to było mi ciężko...
rovero napisał/a:
To zmienia postac rzeczy chociaż stawiam na baware.. Ciekawe jaką masz moc po modyfikacjach..
_________________
Wałki są w produkcji,sądzę na przyrost 125-130KM to wtedy nie był bym taki przekonany o wyższości Beemki
Tak do sprostowania często poruszam się 525 TDs`98R które jak dla mnie jest kupą...kiedyś sie nam nudziło i wzięliśmy Punto z Nauki jazdy i puściliśmy po prostej to Punto o mocy 60KM do prędkości 135km/h szło identycznie
Chłopaki nie ma co gdybać po świętach wałeczki przychodzą montuje cisnę na strojenie wirusikiem,hamuje chamice wrzucam wykres,ustawiam sie z kumplem wezmę kamerę i nagramy wszystko oczywiście będziemy też czekać na dobre warunki pogodowe,sucho nie ślisko
Tak ogólnie Osiągi 320
Rok produkcji 1992-95
typ nadwozia sedan
liczba drzwi 4
Silnik napęd
wersja silnikowa M50
rodzaj silnika benzyna
miejsce silnika przód
położenie silnika podłóżnie
pojemność silnika (cm3) 1991
układ/ilość cylindrów R6
moc silnika (kW/KM)/obr. 110/150/5900
max moment obrotowy (Nm)/obr 190/4200
stopień sprężania 11
pobór paliwa wtrysk
liczba zaworów 24
ilość zaworów na cylinder 4
skrzynia biegów manualna 5 lub automat 5
napęd kół tylni
przełożenie mostu
turbo
Osiągi
prędkość maksymalna (km/h) 214 (automat 214)
przyspieszenie 0-100km/h (s) 10,0 (automat 10,9)
przyspieszenie 1/4 mili (s)
elastyczność 80 - 120 km/h na 4 biegu (s) 10,2
Hamulce, ogumienie
hamulce - przód średnica (mm) tarczowe
hamulce - tył średnica (mm) tarczowe
ogumienie 205/60 R15
Zużycie paliwa (cykl - l./100km)
miejski 11,4 (automat 12,1)
pozamiejski
mieszany 8,8 (automat 8,6)
przy 90km/h 6,8 (automat 6,1)
przy 120km/h 8,3 (automat 7,7)
Masy i wymiary
masa własna (kg) 1315 (automat 1350)
długość (mm) 4433
szerokość (mm) 1698
wysokość (mm) 1393
rozstaw osi (mm) 2700
rozstaw kół - przód (mm) 1408
rozstaw kół - tył (mm) 1421
pojemność zbiornika paliwa (l.) 65
min przestrzeń bagażowa (l.) 435
max przestrzeń bagażowa (l.)
masa całkowita (kg) 1775 (automat 1810)
inne
min przestrzeń ładunkowa (m3)
max przestrzeń ładunkowa (m3)
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Tak do sprostowania często poruszam się 525 TDs`98R które jak dla mnie jest kupą...kiedyś sie nam nudziło i wzięliśmy Punto z Nauki jazdy i puściliśmy po prostej to Punto o mocy 60KM do prędkości 135km/h szło identycznie
I tak powinno być.
Oba mają około 15 kg/kW i podobne przyspieszenie do 100 km/h - różnica mocy, ale i różnca wagi.
Pytanie jak się to ma do 214 kontra 320 - 320 ma około 12 kg/kW - ciekawe ile będzie miało Twoje 214 po robocie.
_________________ Pozdrawiam, Maciek (podWawa - WPR)
Obecnie MX-5 NC '07, XC60 'Słoń 2' i wózek na zakupy (Fabia III)
Były 2*R623Si Lux '95 LPG, R827Si '93 LPG, R416 Si '99 LPG, MX-5 '92 i kilka innych nieroverków
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum