Wysłany: Sro Gru 26, 2007 23:21 [R414] Czy to HGF?
Typ: Si Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.4 16v Rok produkcji: 1997
Witam,
Chyba Święta zakończą się niezbyt szczęśliwie dla mojego portfela. Pytanko - czy to co widać na tym zdjęciu:
http://www.obywatelgc.com/foto/rover_mg_4119.jpg
to uszczelka pod głowicą? wygląda mi to na majonez z Winiar
Objawy dodatkowe: brak grzania, brak płynu chłod., zżeranie płynu chłodniczego po uzupełnieniu, brak widocznych wycieków pod autem.
Pozdr
Grzegorz [trochę poddenerwowany: 150/100 mmHg ]
[ Dodano: Sro Gru 26, 2007 23:22 ]
i jeszcze na szybko - ile kosztuje "akcja" z HGF? Średnio, mniej więcej...
Grzegorz
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Sob Sty 01, 2011 23:43, w całości zmieniany 1 raz
SPAMU¦
Wysłany: Sro Gru 26, 2007 23:21 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
co do cen to mylse ze srednio tysiac zloty, zreszta bylo juz na forum sporo watkow o HGF
ja pare lat temu zrobilem za 500, ale robilem to sam wiec jest to cena samych czesci bez roboty i to z przed 3-4 lat
_________________ Pozdrawiam Andrzej
Rover 800, byl 214 Si 95
FSO 125p 1.4 16V MPI
Jawa 350
ja robiłem HGF może tydzień temu i kosztowało mnie to 850 zł z częściami, olejem, paskami klinowymi i naprawą takich drobnych rzeczy jak przycisku klimy, zamka bagażnika i wymiana spalonej żarówki w liczniku.... jak liczyłem to mechanik gdzieś góra 200 zł za robociznę wziął...
Pomógł: 317 razy Dołączył: 02 Kwi 2007 Posty: 2766 Skąd: NOWE MIASTO N/W wlkp
Wysłany: Czw Gru 27, 2007 09:42
gdzieś w granicach 850 , zależy jeszcze jaką uszczelkę chcesz mieć .
warto wymienić pasek przy robocie ponieważ jedno rozbieranie.
podaje mniej więcej cennik:
uszczelka 150-160zł lub orginał 200
planowanie głowicy max 100zł
uszczelniacze x4 15zł/szt
robota 250zł
jeśli jeszcze pasek :
pasek 97zł
napinacz 103zł
pompa wody 130-190zł
_________________ SERWIS ROVER MG TESTER MG ROVER T4 TEL:
0504045682 Z BRAKU CZASU RZADKO JESTEM NA FORUM , NAJLEPIEJ DZWONIĆ PO 18
[ Dodano: Czw Gru 27, 2007 13:15 ]
jeszcze. kupiłem mojego R414 niecały rok temu i wtedy na wejściu wymieniałem pasek. Przejechałem 17kkm - wydaje mi się, że chyba jeszcze nie mam po co zmieniać paska. Zgodzicie się?
pozdr
Grzegorz
ja bym do tego dodal jeszcze olej, filtr oleju i plyn chlodzenia,
paska ja bym nie wymienial, sprawdzic go wzrokowo, pomacac czy nic sie nie odrywa, i uwazac zeby nie upaprac np. olejem przy robocie
_________________ Pozdrawiam Andrzej
Rover 800, byl 214 Si 95
FSO 125p 1.4 16V MPI
Jawa 350
Ja jestem świeżo po wymianie. Wszystko jak na razie gra, ale kosztowało mnie to wszystko około 1300zł (w tym wymiana pompy wspomagania, bo stara gwizdała głośno).
Na ten koszt złożyło się w sumie:
- uszczelka pod głowicę (Glaser cała metalowa)
- uszczelka pokrywy zaworów
- uszczelka kol dolotowego
- uszczelka kol wydechowego
- uszczelniacze zaworów
- uszczelniacze wałków rozrządu
- 2 x płyn chłodniczy (jeden do płukania układu chłodzenia, bo w moim przypadku cały olej wyciekł do układu chłodzenia)
- detergent do czyszczenia układu chłodzenia
- masa uszczelniająca pomiędzy połówki głowicy
- olej 10/40
- filtr oleju
- filtr powietrza
- pompa wspomagania od R25
- olej Dextron
- szlif głowicy
- robocizna
Po odliczeniu wymiany i zakupu pompy wspomagania wychodzi jakieś 1050zł.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum