Wysłany: Pią Sty 04, 2008 21:34 no i kicha... silnik padł :(
... niestety, olej zaczął wywalać na zewnątrz... luzy na tłokach ogromne. Jak nie uda się znaleźć odpwoednich tłoków do 1.4 8v (może wiecie gdzie tego szukać??) to szukam takiego silinka w dobrym stanie
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
SPAMU¦
Wysłany: Pią Sty 04, 2008 21:34 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
silnik mial 140tys - kupiony od 2 wlaslciela więc pewnie 2 z przodu - chociaz kompresja idealna byla i proba olejowa też. Odnosnie przekladki to sam sie zastanawiam, bo - jak zmiana na inny, to komputer ptrzeba wywmienic, jak komputer inny to i immo inne - więc wcale nie tak kolorowo....
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
zastanawiam się jeszcze tlyko nad przelożeniami skrzyni, bo rozumiem że samo połączenie z wałem jest takie samo.... czy przypadkiem mi po pewnym czasie jej nie zmieli
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Valander_wwa, zadzwoń do Mariusza, to może Ci 1.8 wstawi.
_________________ Pozdrawiam, Maciek (podWawa - WPR)
Obecnie MX-5 NC '07, XC60 'Słoń 2' i wózek na zakupy (Fabia III)
Były 2*R623Si Lux '95 LPG, R827Si '93 LPG, R416 Si '99 LPG, MX-5 '92 i kilka innych nieroverków
zastanawiam się jeszcze tlyko nad przelożeniami skrzyni, bo rozumiem że samo połączenie z wałem jest takie samo.... czy przypadkiem mi po pewnym czasie jej nie zmieli
Skrzynia jest taka sama w 1.4 8V i 1.6, z tą różnicą, że w 1.6 jest "dłuższe" przełożenie główne.
W związku z tym 1.6 ze skrzynią od 8V będzie jeździł lepiej od "oryginalnego" 1.6
_________________ Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum