Forum Klubu ROVERki.pl :: [R414] Zgasł i nie odpala
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R414] Zgasł i nie odpala
Autor Wiadomość
cige 




Pomógł: 2 razy
Dołączył: 25 Paź 2007
Posty: 134
Skąd: CZELADZ



  Wysłany: Sob Sty 12, 2008 19:45   [R414] Zgasł i nie odpala
Typ: Si Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.4 16v Rok produkcji: 1998

proszę o pomoc mój rover w czasie przejazdu przez skrzyżowanie na drugim biegu zgasł i juz nie odpalił prosze o pomoc jaka moze byc tego przyczyna wczesniej 6 godzin przed tym zdazeniem jezdzilem nim i myłem go na myjni i tankowalem ale po tych czynnosciacz zrobilem okolo 6 kilometrow :beczy:
_________________
ANDRZEJ
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Nie Sty 02, 2011 22:26, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Sob Sty 12, 2008 19:45   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
rudik- 



Dołączył: 29 Kwi 2007
Posty: 33
Skąd: Rzeszów



Wysłany: Sob Sty 12, 2008 21:06   

mam taką samą sytuacje, która powstała w dniu dzisiejszym. Akumulator wydaje sie dosyc naładowany( swiatła sie swieca, nie przygasają, kontrolki swieca) aby odpalił. Trze trze trze na rozruszniku az wkoncu przestaje. Orientujecie sie oco moze chodzic??
 
 
cige 




Pomógł: 2 razy
Dołączył: 25 Paź 2007
Posty: 134
Skąd: CZELADZ



Wysłany: Sob Sty 12, 2008 21:56   

ale nmie zgasl podczas jazdy i nie chce odpalic tu jest wlasnie przyczyna czemunie chce odpalic :roll:
_________________
ANDRZEJ
 
 
 
remikwiat 



Dołączył: 13 Kwi 2007
Posty: 33
Skąd: Słupsk



Wysłany: Sob Sty 12, 2008 23:10   

Miałem podobną sytuację niedawno, tzn. zgasł podczas jazdy i już nie odpalił (nagły spadek mocy, bez wyraźnych "krzsztuszeń" silnika ....- walneła cewka zapłonowa, jedź na komputer to się upewnisz, ale jak na mój gust to na 100 % to.
_________________
remikwiat 214 Si
 
 
azor77 




Pomógł: 84 razy
Dołączył: 20 Paź 2007
Posty: 757
Skąd: Przejdź do mapy



Wysłany: Nie Sty 13, 2008 12:09   

Sprawdź iskrę i czy podaje paliwo pompka :wink:
_________________
Był 214 si LPG 16v 1.4 103KM 97r. Platinum Silver
Był R 25 2.0 iDT 113kM 05r. X POWER GREY MET
 
 
cige 




Pomógł: 2 razy
Dołączył: 25 Paź 2007
Posty: 134
Skąd: CZELADZ



Wysłany: Nie Sty 13, 2008 16:01   

iskra z cewki jest podawana na kopułkę i z kopułki na świece nie wiem co z pompą wiem tylko ze przy przekręceniu kluczyka słychać że coś się załącza chyba to pompa a tak wogulę gdzie znajduję się pompa paliwa podejrzewam ze przyczyną nie odpalania będzie coś z paliwem ponieważ wczoraj tankowałem paliwo i w sumie zrobiłem na nim około 6 kilometrów
_________________
ANDRZEJ
 
 
 
luck76 



Dołączył: 14 Lis 2007
Posty: 5
Skąd: kraków



Wysłany: Nie Sty 13, 2008 18:11   

Miałem podobną sytuacje.Zgasł mi na wolnych obrotach w gararzu.Po wymianie płynu chłodzącego(pewnie pokropiłem cewke podczas spuszczania).Potem iskra była ale za mała :idea: .Po wymianie na inną odpalił. 5min. roboty :mrgreen:
 
 
 
azor77 




Pomógł: 84 razy
Dołączył: 20 Paź 2007
Posty: 757
Skąd: Przejdź do mapy



Wysłany: Nie Sty 13, 2008 18:28   

cige napisał/a:
iskra z cewki jest podawana na kopułkę i z kopułki na świece nie wiem co z pompą wiem tylko ze przy przekręceniu kluczyka słychać że coś się załącza chyba to pompa a tak wogulę gdzie znajduję się pompa paliwa podejrzewam ze przyczyną nie odpalania będzie coś z paliwem ponieważ wczoraj tankowałem paliwo i w sumie zrobiłem na nim około 6 kilometrów


Pompka jest w zbiorniku.
Nie tak dawno miałem u siebie wymianę pompki nawet jest mój post w tej sprawie na forum.
U mnie było słychać pompkę po przekręceniu kluczyka tylko nie podawała paliwa w ogóle :lol:
Wymieniłem pompkę i jest git.
Sprawdź; odkręć przewód doprowadzający paliwo do filtra, jak przekręcisz kluczyk to powinno siknąć paliwem :rotfl: jak nie to pompka :nook:
_________________
Był 214 si LPG 16v 1.4 103KM 97r. Platinum Silver
Był R 25 2.0 iDT 113kM 05r. X POWER GREY MET
 
 
cige 




Pomógł: 2 razy
Dołączył: 25 Paź 2007
Posty: 134
Skąd: CZELADZ



Wysłany: Nie Sty 13, 2008 19:35   

dziękuje wszystkim za pomoc ale zaciągłem go na holu do mechanika jutro jak będzie miał czas to do niego zajrzy bo rano ma być u lekarza a tak przy okazji gdzie znajduję się filtr paliwa mniej więcej koło czego i z której strony
_________________
ANDRZEJ
 
 
 
azor77 




Pomógł: 84 razy
Dołączył: 20 Paź 2007
Posty: 757
Skąd: Przejdź do mapy



Wysłany: Nie Sty 13, 2008 19:43   

cige napisał/a:
dziękuje wszystkim za pomoc ale zaciągłem go na holu do mechanika jutro jak będzie miał czas to do niego zajrzy bo rano ma być u lekarza a tak przy okazji gdzie znajduję się filtr paliwa mniej więcej koło czego i z której strony


Nie wiem jak jest w 414 si. Szukaj na ścianie grodziowej w okolicy zbiorniczka płynu hamulcowego może "taki metalowy walec przykręcone przewodu metalowe od dołu i na górze" przynajmniej u mnie to tak wygląda :oops:
_________________
Był 214 si LPG 16v 1.4 103KM 97r. Platinum Silver
Był R 25 2.0 iDT 113kM 05r. X POWER GREY MET
 
 
AndrewS 
Klubowicz





Pomógł: 160 razy
Dołączył: 27 Lut 2001
Posty: 3644
Skąd: Puławy

Rover 800

Wysłany: Nie Sty 13, 2008 23:53   

a zauwazyles moze jak zachowal sie obrotomierz w chwili zgasniecia ??
czy polecial gwaltownie do zera mimo ze silnik sie toczyl jeszcze na biegu ??
_________________
Pozdrawiam Andrzej
Rover 800, byl 214 Si 95
FSO 125p 1.4 16V MPI
Jawa 350
 
 
 
cige 




Pomógł: 2 razy
Dołączył: 25 Paź 2007
Posty: 134
Skąd: CZELADZ



Wysłany: Pon Sty 14, 2008 17:13   

nie zauważyłem byłem dziś u mechanika jest bardzo słaba iskra cewka jest cała mokra nowa jest zamówiona będzie jutro rano a moja grzeje się na grzejniku narpierw mój roverek będzie sprawdzany na nowej jak się zachowuje czy iskra jest mocna a także sprawdzi moją cewke jak wyschnie może to tylko chwilowa nie moc cewki a jeżeli nie to będę zmuszony na wydatek za nową cewke
:roll:
_________________
ANDRZEJ
 
 
 
AndrewS 
Klubowicz





Pomógł: 160 razy
Dołączył: 27 Lut 2001
Posty: 3644
Skąd: Puławy

Rover 800

Wysłany: Pon Sty 14, 2008 18:44   

cige napisał/a:
na wydatek za nową cewke


jesli nowa w sensie inna uzywana to zgoda,
na tomateam.pl jest jakos nowa valeo w dobrej cenie bo za 70 zl
na allegro powinno byc sporo, a w szczegolnosci od poldoroverow, w nich maja znacznie lepsze miejsce niz w roverach
_________________
Pozdrawiam Andrzej
Rover 800, byl 214 Si 95
FSO 125p 1.4 16V MPI
Jawa 350
 
 
 
cige 




Pomógł: 2 razy
Dołączył: 25 Paź 2007
Posty: 134
Skąd: CZELADZ



Wysłany: Wto Sty 15, 2008 16:25   

a jednak cewka
_________________
ANDRZEJ
 
 
 
Brt 
mgz insz.




Pomógł: 1052 razy
Dołączył: 07 Cze 2004
Posty: 11396
Skąd: Dolny Śląsk



Wysłany: Wto Sty 15, 2008 19:16   

to weź od razu przenieś ją w lepsze miejsce ;)
_________________
Pozdrawiam - Brt
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R414] silnik zgasł i nie odpala
primo00 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 5 Pią Lip 22, 2011 18:02
primo00
Brak nowych postów [R414] Dławił się zgasł i już nie zapalił
patryq1 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 2 Wto Sty 08, 2008 19:26
patryq1
Brak nowych postów [R414 Si] Zgasł podczas jazdy i już nie odpalił
budyn26 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 54 Czw Mar 04, 2010 18:36
budyn26
Brak nowych postów [R414] Zgasł podczas jazdy pomocy!!!
souu Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 8 Nie Gru 16, 2007 14:39
MaReK
Brak nowych postów [R45] Zgasł i nie odpala
grzegorz_k. Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 7 Wto Gru 11, 2007 15:58
Brt



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink