Witajcie kupiłem 2 dni temu cały zestaw K&N niby dedykowany a teraz mam problem bo nie moge go zamontować:/ podłączyłem stożek zdemontowałem stary filt i obudowe a teraz jak podłączyc tą "power rure" w instrukcji od k&n mam napisane zeby poscic gora wzdłuż chlodnicy i obwiazac sciagaczami do okola czarnej rury az do lewej lampy i tam puscic na dół i tam sciagnac jakis plastik z chlodnicy czy wiatrak jakis koszmar;/ a problem jest taki ze gora nie da sie przyczpic bo rura nie miesci sie bo mam klimatyzacja a na dole nawet jak sciagne ten plastik to uwazam ze to nie ma sensu i sie nie zmiesci rura czy ktos z was juz to montował? jak tak to prosze o pomoc bede bardzo wdzieczny
Ps. montował juz ktos z was w roverku 214 98rok 3d system automatycznego domykania szyb? bo z tym tez mam problem
Pomógł: 4 razy Dołączył: 22 Paź 2007 Posty: 527 Skąd: Warszawa
Wysłany: Pią Sty 11, 2008 11:41
Dedykowany jest do roverka 214 1.4 16v 98rok ale nbikt nie wspomniał tak jak zamawiałem ze nie pasuje do wersji z klimatyzacja:) moge go komus odsprzedac cena 230zł
Dedykowany jest do roverka 214 1.4 16v 98rok ale nbikt nie wspomniał tak jak zamawiałem ze nie pasuje do wersji z klimatyzacja:) moge go komus odsprzedac cena 230zł
trzeba bylo kupic za 130zl wkladke KN do standardowej obudowy... z autopsji wiadomo ze stoze w serii K sie nie sprawdza
z autopsji wiadomo ze stoze w serii K sie nie sprawdza
Hmm? A miałeś u siebie założony? Jaki? A co z doprowadzeniem zimnego powietrza - zrobiłeś?
jest pare tematow na forum ktore polecam przeczytac. Zdania są podzielone. Ponoc lepsze efekty daje wkladka + przebudowa puszki rezonansowej tez tak planuje zrobic
A tak Off topicowo to wedlug mnie duza roznica w dynamice daje zmiana paliwa z pb95 na pb98
Pomógł: 10 razy Dołączył: 15 Lis 2006 Posty: 309 Skąd: Warszawa
Wysłany: Sob Sty 12, 2008 22:57
Wnioskuję, że nie miałeś założonego. A z filtrami jest tak jak ze wszystkim - jeden drugiemu nie jest równy. No i kolosalne znaczenie ma doprowadzenie zimnego powietrza. Po założeniu w miejsce puszki bez odgrodzenia od ciepłego silnika moje auto straciło dużo na dynamice poniżej 5000 obr. Po wykonaniu przegrody (skuteczność jej działania można zobaczyć w zimie, kiedy nawet po 2 godz jazdy na masce w miejscu filtra utrzymuje się śnieg) auto jest dużo żwawsze w całym zakresie obrotów.
Wcześniej jak śmigałem na wkładce K&N to miałem taki dodatkowy dolot może podsunę ci jakąś koncepcje a może nawet zrobisz tak samo jak ja
Mi się podoba ten pomysł i tak chyba zrobie u siebie, z tym ze ta dodatkową rure chcialbym wywalic gdzies na przod auta, ale zeby syfu nie zasysalo to zamontuje na końcu jakis tani filtr stożkowy, co wy na to?
Pomógł: 387 razy Dołączył: 15 Mar 2007 Posty: 4424 Skąd: Oświęcim
Wysłany: Pon Sty 14, 2008 19:19
michone napisał/a:
A tak Off topicowo to wedlug mnie duza roznica w dynamice daje zmiana paliwa z pb95 na pb98
Czy to Twoje subiektywne odczucia? Wg wszelkich testów z jakich sprawozdania miałem okazję poczytać w prasie motoryzacyjnej, zamiana paliwa na 98 daje jakiekolwiek zauważalne rezultaty dopiero przy silnikach dużej mocy i dodam, że przyrosty są rzędu kilku KM na 150-200 koni silnika.
no nie wiem... w fordzie fiesta 1.1 wg mnie mniej paliwa spalala. W sierce 1.6 na gazniku jak zalalem v power racing to bylo czuc roznice.
moje odczucia moga byc subiektywne, albo swiadomosc tego ze lepsze paliwo to mam lepsza moc.
Mialem kiedys przed oczyma test z autoświata. testowali od pb95/98/verva przez statoile i shela. roznice dochodzily do od 1 do 5 KM na korzysc wiekszej liczby oktanow. Wiec roznica na pewno jest. Szkoda ze nie pamietam na czym testowali
_________________ Sentyment do r200 silverstone pozostanie na zawsze...
Pomógł: 4 razy Dołączył: 22 Paź 2007 Posty: 527 Skąd: Warszawa
Wysłany: Sob Sty 19, 2008 01:34
hej byłem na hamowni moim 1.4 i wyszło tak:
1 pomiar sama seria wyszło 108,5 konia 138nm
2 pomiar +stożek k&n dedykowany i wyszło 106,7 i 135nm
Uwazam jest stozek w tym aucie jest bez sensu ja wydałem prawie 300zł i w plecy....
Ps. dolot zimnego był
Lałem każde paliwo od 95 kończąc na V-power Racing 99+
Po za wydaniem więcej na paliwo do odczułem tylko że silnik chodzi równiej i ciszej,dynamika ta sama acha na 99+ było wyższe spalanie
Potwierdzam!
Mi się najlepiej zachowuje na normalnym V-Power
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum