Forum Klubu ROVERki.pl :: [R25 1,4] 1,4 16V 62KW a 1,4 16V 76KW, skąd różnica mocy?
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R25 1,4] 1,4 16V 62KW a 1,4 16V 76KW, skąd różnica mocy?
Autor Wiadomość
JSkok 




Dołączył: 13 Sty 2008
Posty: 24
Skąd: Bydgoszcz



  Wysłany: Pią Sty 18, 2008 22:06   [R25 1,4] 1,4 16V 62KW a 1,4 16V 76KW, skąd różnica mocy?

Przypuszczam, że przy tej samej pojemności silników, różnica w mocach może wynikać ze sterowania elektronicznego. Mając R25, 62KW pytanie moje (może głupie) - co i gdzie dokupić oraz u kogo zainstalować jakiś dodatkowy osprzęt dla podniesienia mocy?

Pozdrawiam.
Może nawet ktoś wie ile to może kosztować?

[ Komentarz dodany przez: thef: Sob Sty 19, 2008 16:18 ]
Poprawiłem temat.
Ostatnio zmieniony przez thef Sob Sty 19, 2008 16:18, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Pią Sty 18, 2008 22:06   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Adrian355 




Pomógł: 18 razy
Dołączył: 12 Kwi 2007
Posty: 306
Skąd: Radom



Wysłany: Pią Sty 18, 2008 22:34   

A nie jest to różnica przypadkiem 16V a 8V :shock:
_________________
był od 13 Kwietnia Rover 220SD ...
 
 
 
konrad99 




Pomógł: 1 raz
Dołączył: 08 Gru 2007
Posty: 68
Skąd: Legnica



Wysłany: Pią Sty 18, 2008 22:37   

obie wersie maja 16 zaworow -> strona klubowa/modele
 
 
MaReK 
Instytucja wspierająca


Pan
Wszechomogący :)


Pomógł: 131 razy
Dołączył: 07 Kwi 2005
Posty: 7983
Skąd: Warszawa/Mokotów

MG ZT

Wysłany: Pią Sty 18, 2008 22:40   

Wychodzi jakby 84KM i 103 KM ;)

Wystarczy spojrzec na strone www.roverki.pl w dane techniczne R25 i przeczytac ;)
Przelicznik kW na KM to 1kW = 1,36KM

Na stronie podane jest, ze obie wersje maja 16v...
Pozdrawiam,
_________________
Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu

dolny śląsk:marcin.misek
wielkopolska: longer86
 
 
 
konrad99 




Pomógł: 1 raz
Dołączył: 08 Gru 2007
Posty: 68
Skąd: Legnica



Wysłany: Pią Sty 18, 2008 23:17   

MaReK, ale kolega nie pytal ile kW to KM tylko skad roznica w ich ilosci... pojemnosc ta sama, ilosc zaworow ta sama a roznica w mocy spora. ja sam tez jestem ciekaw z czego to wynika
 
 
MaReK 
Instytucja wspierająca


Pan
Wszechomogący :)


Pomógł: 131 razy
Dołączył: 07 Kwi 2005
Posty: 7983
Skąd: Warszawa/Mokotów

MG ZT

Wysłany: Pią Sty 18, 2008 23:21   

Moze blad na stronie ;D ?
_________________
Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu

dolny śląsk:marcin.misek
wielkopolska: longer86
 
 
 
Brt 
mgz insz.




Pomógł: 1052 razy
Dołączył: 07 Cze 2004
Posty: 11396
Skąd: Dolny Śląsk



Wysłany: Pią Sty 18, 2008 23:33   

wersja 84KM to zdławiona elektronicznie wersja 103KM ze względu na podatki w niektórych krajach. Czy można ją "odblokować" i jak to niestety nie wiem.
_________________
Pozdrawiam - Brt
 
 
Wojtek 




Pomógł: 5 razy
Dołączył: 20 Mar 2001
Posty: 99
Skąd: Warszawa



Wysłany: Sob Sty 19, 2008 02:57   

Skoro zdławiona elektronicznie to wymiana kompa powinna wystarczyć. Tak sądzę.
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
Ciufa 




Pomógł: 65 razy
Dołączył: 08 Gru 2007
Posty: 2012
Skąd: Piekary Śląskie



Wysłany: Sob Sty 19, 2008 09:08   

moze roznica polega na tym samym w czym hondzie civic
http://forum.honda-klub.o...2d4a2c4af135b50
_________________
CHOCIAŻ W DOMU GŁÓD I NĘDZA, 6 CYLINDRÓW MNIE NAPĘDZA
http://www.youtube.com/user/ciufciaaaa
 
 
 
piter34 




Pomógł: 775 razy
Dołączył: 06 Sie 2003
Posty: 7421
Skąd: Kraków

Rover 800

Wysłany: Sob Sty 19, 2008 13:05   

Ciufcia napisał/a:
moze roznica polega na tym samym w czym hondzie civic

Nie przeczytałem zawartości linka ale podejrzewam, że ograniczenie mocy w R25 1.4 16V wynika ze zwężenia dolotu (inna przepustnica; średnica).
_________________
Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum :)
 
 
Wazzabii 




Pomógł: 10 razy
Dołączył: 21 Lip 2007
Posty: 176
Skąd: Piła/Poznań



Wysłany: Sob Sty 19, 2008 17:08   

w mitsubishi colt jest podobnie, w zaleznosci od rocznika moce sa rozne
ale zonk polega bodajze na innej glowicy i rozrzadzie
jedynie blok jest ten sam
 
 
 
Spiro 



Pomógł: 7 razy
Dołączył: 29 Cze 2007
Posty: 204
Skąd: Warszawa

MG ZR

Wysłany: Sob Sty 19, 2008 17:13   

w hondzie jest to łatwe szybkie i przyjemne :)

a w roverku ?
_________________
Music Sounds Better With...Me ;-)
 
 
Ciufa 




Pomógł: 65 razy
Dołączył: 08 Gru 2007
Posty: 2012
Skąd: Piekary Śląskie



Wysłany: Sob Sty 19, 2008 20:26   

piter34 napisał/a:
Nie przeczytałem zawartości linka


polecam przeczytac
_________________
CHOCIAŻ W DOMU GŁÓD I NĘDZA, 6 CYLINDRÓW MNIE NAPĘDZA
http://www.youtube.com/user/ciufciaaaa
 
 
 
piter34 




Pomógł: 775 razy
Dołączył: 06 Sie 2003
Posty: 7421
Skąd: Kraków

Rover 800

Wysłany: Sob Sty 19, 2008 23:06   

Ciufcia napisał/a:
piter34 napisał/a:
Nie przeczytałem zawartości linka


polecam przeczytac

Najważniejszy cytat: "nic trudnego; kupujesz w ASO uszczelke pod przepustnice od wersji 90KM, odkrecasz przepustnice, wyjmujesz zwezke ktora zastepujesz uszczelka, robisz reset kompa i cieszys sie z najbardziej na swiecie efektywnego finasowo tuningu;) "

Dotyczy oddławienia 1.4 75KM do 90KM.
_________________
Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum :)
 
 
Ciufa 




Pomógł: 65 razy
Dołączył: 08 Gru 2007
Posty: 2012
Skąd: Piekary Śląskie



Wysłany: Nie Sty 20, 2008 13:13   

piter34 napisał/a:
Dotyczy oddławienia 1.4 75KM do 90KM.


no wiec w tym roverku tez sie tak da zrobic ?
_________________
CHOCIAŻ W DOMU GŁÓD I NĘDZA, 6 CYLINDRÓW MNIE NAPĘDZA
http://www.youtube.com/user/ciufciaaaa
 
 
 
PHJOWI 



Pomógł: 317 razy
Dołączył: 02 Kwi 2007
Posty: 2766
Skąd: NOWE MIASTO N/W wlkp



Wysłany: Nie Sty 20, 2008 13:22   

podaj vin na pw to sprawdze co się da zrobić , myślę że komp + przepustnica , tu jest inaczej niż w hondzie
_________________
SERWIS ROVER MG TESTER MG ROVER T4 TEL:
0504045682 Z BRAKU CZASU RZADKO JESTEM NA FORUM , NAJLEPIEJ DZWONIĆ PO 18
 
 
Ciufa 




Pomógł: 65 razy
Dołączył: 08 Gru 2007
Posty: 2012
Skąd: Piekary Śląskie



Wysłany: Nie Sty 20, 2008 14:03   

PHJOWI napisał/a:
tu jest inaczej niż w hondzie

i wszystko jasne
_________________
CHOCIAŻ W DOMU GŁÓD I NĘDZA, 6 CYLINDRÓW MNIE NAPĘDZA
http://www.youtube.com/user/ciufciaaaa
 
 
 
piter34 




Pomógł: 775 razy
Dołączył: 06 Sie 2003
Posty: 7421
Skąd: Kraków

Rover 800

Wysłany: Pon Sty 21, 2008 12:35   

PHJOWI napisał/a:
myślę że komp + przepustnica

Nie rozumiem dlaczego komp miałby tutaj odgrywać jakąś ważną rolę. ;-)

EPC nie rozróżnia wersji kompa na 84hp i 103hp:
NNN100742 dotyczy R25 1400ccm "low" i "high" performance z ABS
NNN100752 dotyczy R25 1400ccm "low" i "high" performance bez ABS

Przepustnice:
MHB102380 - R25 1400 low performance do nr VIN YD570299 (plastikowa), potem metalowa MHB000100
MHB102141 (plastik, do YD564350) -> MHB000080 (od YD564351) - R25 high performance

W MG ZR 160 była przepustnica metalowa MHB000261
_________________
Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum :)
 
 
PHJOWI 



Pomógł: 317 razy
Dołączył: 02 Kwi 2007
Posty: 2766
Skąd: NOWE MIASTO N/W wlkp



Wysłany: Pon Sty 21, 2008 13:38   

przeważnie spotykam kompy 752, myśle 742 był wsadzane do słabszych . Mozna sprawdzić tą co mówi piter od zr będzie ok i obroty będą spoko.
_________________
SERWIS ROVER MG TESTER MG ROVER T4 TEL:
0504045682 Z BRAKU CZASU RZADKO JESTEM NA FORUM , NAJLEPIEJ DZWONIĆ PO 18
 
 
piter34 




Pomógł: 775 razy
Dołączył: 06 Sie 2003
Posty: 7421
Skąd: Kraków

Rover 800

Wysłany: Pon Sty 21, 2008 14:21   

Cytat:
przeważnie spotykam kompy 752, myśle 742 był wsadzane do słabszych

Przecież napisałem (za EPC), że 742 dotyczy aut bez ABS. Moc nie ma tutaj żadnego znaczenia. Do słabszych wsadzono zarówno 752, jak i 742. ;-) No chyba, że EPC kłamie. :lol:
_________________
Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum :)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [Rover 25 1.4 62kW 2001r.] problem z czujnikiem wałka
szopen19911 Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 0 Pią Paź 07, 2016 17:58
szopen19911
Brak nowych postów [Rover 214 76Kw] Olej
RoverowaMloda Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 10 Wto Gru 15, 2020 18:26
kurtki
Brak nowych postów [214 Si 76KW Rover Twin Cam 98'] Problem ze spalinami
olejniczak Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 5 Wto Paź 23, 2007 19:48
koalaup
Brak nowych postów [R214Si] SKAD TEN DYM???
andrew_z_irland Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 9 Czw Kwi 19, 2007 12:05
kqba
Brak nowych postów [R 200] Skąd to cieknie
kula92 Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 3 Nie Sie 26, 2012 18:37
colin1983



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink