Wysłany: Pią Sty 25, 2008 00:15 [R75] Problem z odpaleniem, brak masy
Typ: CDT Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1999
Witam...
Po wnikliwym przeanalizowaniu forum stwierdzam ze nie znalazlem podobnego przypadku.
Otoz...
Po wymianie pompy wodnej autko mi nie odpala... Akumulator byl padniety ale podladowalem. Rozrusznik kreci. Paliwo jest. Kontrolki sie swieca. Moze immo? Moze cos innego? Raz odpalil.... ale na drugi dzien powtorka z rozrywki. Nawet nie slychac zeby chcial. Pompy paliwa tez raczej nie slysze. Tylko cos pod maska (moze wtryski). Nie wiem juz co mam sprawdzic. Gruszki w R75 nie ma do podpompowania paliwa. Bezpieczniki sprawdzone... Przekaznik tez bym sprawdzil ale nie wiem ktory. Poza tym brak pomyslow.
Czy drogie grono forumowiczow moze jeszcze cos mi podpowie?
pozdrawiam
Ostatnio zmieniony przez apples Sob Cze 11, 2011 17:58, w całości zmieniany 3 razy
SPAMU¦
Wysłany: Pią Sty 25, 2008 00:15 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Wlasnie sprawdzilem i juz wiem na 100 % ze pompy paliwa nie slychac. Jest cos co sie systematycznie psuje w R75 w silnikach diesla? Albo jakis standardowy problem z odpaleniem?
Jezeli mam slaba baterie w pilocie lub akumulator (chociaz cala noc ladowalem) to moge miec problem z odpaleniem.... tzn rozrusznik kreci ale nie slychac pompy paliwa. Jak sprawdzic pompe czy sama w sobie jest sprawna? Mialem tez mocna rezerwe ale dolalem 10 litrow.
Pomógł: 166 razy Dołączył: 27 Mar 2007 Posty: 2965 Skąd: Sędziszów
Wysłany: Pią Sty 25, 2008 14:19
Ewentualnie zawór wysokiego ciśnienia, mój wujek tak miał w HDI. Też nie odpalał te same objawy. Łatwo sprawdzić wykręć postukaj go o beton, wkręć, jeśli odpali no to wiadomo co padło.
Jeszcze dzisiaj zdejme kolektor dolotowy i zobacze co tam widac.... moze jak wymienialem pompe to jakas elektronike zalalem.... Nie mam pojecia. Juz mi rece opadaja. Autko stoi prawie 2 tygodnie.
Wie ktos jak sprawdzic pompe paliwa? Gdy zciagam wezyk z filtra i krece rozrusznik to nic nie leci. To normalny objaw? A moze zasilanie na pompe zostalo odciete przez immo. Jak inaczej moge rozkodowac immo w R75 oprocz pilota? Mam kod ale nie znam procedury.
Pomógł: 317 razy Dołączył: 02 Kwi 2007 Posty: 2766 Skąd: NOWE MIASTO N/W wlkp
Wysłany: Pią Sty 25, 2008 17:26
możesz bardziej opisać historie jak to się stało ? , auto po wypadku, w r 75 nie ma kodu awaryjnego , immo w tym przypadku może być dobre, sprawdz włącznik wypadkowy.
_________________ SERWIS ROVER MG TESTER MG ROVER T4 TEL:
0504045682 Z BRAKU CZASU RZADKO JESTEM NA FORUM , NAJLEPIEJ DZWONIĆ PO 18
Tylko mi nie mow ze nie ma kodu dziesietnego do dezaktywacji immo. Zawsze jest. Tyko problem w tym czy dezaktywacja poza pilotem istnieje. Moze to nie immo ale kod mam.... nawet z opisem ze to do immo..... chyba jedynie w serwisie sie go da uzyc.....
a wracajac do tematu (bo zlosliwych nie brak) to nadal pompa nie dziala i tylko nie wiem dlaczego. Sama awaria pompy? A moze cos innego?
Zapomialem dodac. Auto nie jest po wypadku. poprostu padla sama pompa wodna. Wymienilem i klapa. Auto nie pali. Nie slychac pompy paliwa i to jest najdziwniejsze w tym wszystkim.
Mysle ze tu lezy problem. Ale jak z niego wybrnac. Jak sprawdzic pompe?
Nowe wiesci w sprawie:
Pompa paliwa dziala. Sprawdzilem poprzez zmostkowanie na przekazniku. Ale czego sie dowiedzialem ze sterowanie na przekaznik nie dziala. Co wysyla sygnal na przekaznik? Jest to sterowanie masa. Jak podepne sztuczna mase to pompa chodzi. Tylko ta masa musi chyba jeszcze gdzies trafiac bo i tak nie odpala mimo tego ze pompa dziala. Co w takim razie steruje przekaznikiem?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum