Pomógł: 28 razy Dołączył: 12 Lip 2007 Posty: 564 Skąd: Wysokie Mazowieckie
Wysłany: Pią Sty 25, 2008 18:26
To się powinno po prostu czuć.... Jak przyspieszasz na drugim biegu to około 2tyś obrotów powinieneś poczuć więcej mocy i delikatny wcisk w siedzenie.... A w ogóle to lepiej byś to chyba poczuł siedząc na miejscu pasażera a nie kierowcy....
Najłatwiej poznać dotykając wąż od turbo, podczas wkręcania silnika na wyższe obroty poczujesz i zobaczysz jak wąż pęcznieje (oczywiście jak turbina tłoczy powietrze.
Pomógł: 5 razy Dołączył: 17 Sty 2008 Posty: 75 Skąd: Nowy Sącz
Wysłany: Sob Sty 26, 2008 23:46
witam. albo możesz jeszcze odkręcic rure co idzie do kolektora ssacego i jak dasz gazu to musi dmuchać i to nie mało. i od razu sprawdzisz jaki jest jej stan tak mniej wiecej. wypatruj śladów oleju w wężu
Pomógł: 387 razy Dołączył: 15 Mar 2007 Posty: 4424 Skąd: Oświęcim
Wysłany: Sob Sty 26, 2008 23:50
kriss87 napisał/a:
witam. albo możesz jeszcze odkręcic rure co idzie do kolektora ssacego i jak dasz gazu to musi dmuchać i to nie mało. i od razu sprawdzisz jaki jest jej stan tak mniej wiecej. wypatruj śladów oleju w wężu
Moim zdaniem nie ma sensu, tym bardziej, że tu potrzebna bedzie druga osoba do pomocy. Wystarczy otworzyć drzwi i maskę, jedna nogę włożyć do auta tak by móc sterować gazem, depnąć nieco i obserwować czy wąż górny sie nadyma. Poza tym turbina tworzy mgiełkę olejową więc w wężu na pewno trochę oleju będzie, co jest normalnym zjawiskiem. Kłopot jest, jak tego oleju będzie tam znaczna ilość.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum