Forum Klubu ROVERki.pl :: [Benzynowe R-ki] Przewody Zapłonowe Polecane i Odradzane
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: sTERYD
Czw Lis 18, 2010 11:57
[Benzynowe R-ki] Przewody Zapłonowe Polecane i Odradzane

Dywagacje na temat przewodów zapłonowych producenci. Polecane i odradzane firmy
Autor Wiadomość
Primo 




Pomógł: 3 razy
Dołączył: 29 Lis 2004
Posty: 122
Skąd: Radoszyce/Zambrów



Wysłany: Wto Sty 29, 2008 21:33   [Benzynowe R-ki] Przewody Zapłonowe Polecane i Odradzane

Witam śledząc od dłuzszego czsu forum techniczne nie natknąłem sie na temat odnośni przewodów zapłonowych zainstalowanych w naszych samochodach. Gdzie i w jakiej cenie można je zakupić. Jakie macie koledzy doświadczenie w tym temacie jakie przewody używacie i jak sie one sprawują w waszych autach. PRZEWODY ZAPŁONOWE POLECANE I ODRADZANE. Pozdrawiam i miłego pisania.
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Wto Sty 29, 2008 21:33   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
piter34 




Pomógł: 775 razy
Dołączył: 06 Sie 2003
Posty: 7421
Skąd: Kraków

Rover 800

Wysłany: Sro Sty 30, 2008 11:11   

Podczas użytkowania swoich R używałem przewodów:
- Janmor (w R214Si przez 40kkm, z czego ok. 30kkm na LPG), wszystko było OK
- Electrospark (w R620Si, na razie 25kkm i wszystko gra, choć nie zauważyłem różnicy po zastąpieniu oryginalnych przewodów SUMITOMO z rocznika 94)

U zdzicha44 Bosche się ukruszyły (jeden przewód) po relatywnie małym przebiegu.
_________________
Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum :)
 
 
sTERYD 
Klubowicz





Pomógł: 1132 razy
Dołączył: 19 Cze 2006
Posty: 10933
Skąd: ZGL / szczecin



Wysłany: Sro Sty 30, 2008 11:22   

ja w sumie nie mam za dużego doświadczenia, ale z całą stanowczością mogę odradzić boshe
w dwóch oplach z braku alternatywy były montowane, i już na nowych było widać skaczące iskierki :( (nie mówiąc o tym, że w jednym przypadku przy montażu przewód się oddzielił od końcówki :/ )
w Roverku, praktycznie odkąd go mam siedzą championy i nie ma problemów :)
_________________
W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia ;)
 
 
 
Primo 




Pomógł: 3 razy
Dołączył: 29 Lis 2004
Posty: 122
Skąd: Radoszyce/Zambrów



Wysłany: Sro Sty 30, 2008 18:02   

U mnie doświadczenie jest już spore :)
- oryginalne zmienione przy przebiegu 110kkm , 35kkm na LPG przy 75kkm jeździły na benzynie
- champion pochodziły może 15kkm i choinka jak sie patrzy :)
- ostatnio Electrospark pierwsze po 1500km zaczęły świecić kolejne wymiana na nowe i niestety nadal nie mogę powiedzieć ze to dobre przewody.
Szukam obecnie Beru albo NGK ale w Polsce to graniczy to z cudem :)
Chyba poszukam gdzieś zagranica :)
Jeśli ktoś ma jakiegoś dostawce warto wkleić linka do niego :)
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
marthinez 



Pomógł: 84 razy
Dołączył: 02 Gru 2006
Posty: 932
Skąd: Szczecin



Wysłany: Sro Sty 30, 2008 20:02   

No ja posiadam Beru.
Zakładane jeszcze przez "Helmuta" w/g książki serwisowej przy przebiegu 95 tys. km (obecnie 171 tys km) i hulają jak trzeba.
Sprawdzane jakiś miesiąc temu przeze mnie metodą spryskiwacza i w warsztacie jakimś przyrządem.
Także jeśli jest możliwość kupna to polecam.
Wiem za to, że cena lekko zaporowa, ale ta jakość ;]
_________________
Pozdrawiam
Marcin
 
 
maslo227 




Pomógł: 2 razy
Dołączył: 02 Kwi 2007
Posty: 55
Skąd: Kraków



Wysłany: Sro Sty 30, 2008 20:21   

Wymieniłem oryginały tuz po kupnie R czyli przy 92tys km . Założyłem NGK i jestem zadowolony.
Jednak wcześniej wymieniłem świece na NGK V-line . Po wymianie świec poprawy nie odczułem natomiast po wymianie kabli różnica była odczuwalna.
Do tej pory dobrze sie sprawują . Nie jeżdżę na LPG i jestem wymagającym użytkownikiem. Często wieczorami jak męczę kogoś spod świateł oczywiście po odpowiednim rozgrzaniu dokręcam silnik do tych 6900obr/min .
 
 
AndrewS 
Klubowicz





Pomógł: 160 razy
Dołączył: 27 Lut 2001
Posty: 3644
Skąd: Puławy

Rover 800

Wysłany: Sob Lut 02, 2008 01:56   

mi najlepiej sie spisuja fabryczne z poldorovera zdaje sie LUCAS
Janmor po roku na LPG padl
Championy nie sa zle, ale ich mocne zatrzaskiwanie sie na swiecy przy probie zdjecia, powoduje ich uszkodzenie, da sie to poprawic, ale trzeba troche zabawy
_________________
Pozdrawiam Andrzej
Rover 800, byl 214 Si 95
FSO 125p 1.4 16V MPI
Jawa 350
 
 
 
mmaniek 



Pomógł: 6 razy
Dołączył: 01 Maj 2007
Posty: 132
Skąd: Łódź



Wysłany: Nie Lut 03, 2008 16:39   

Ja popieram producentów z mojego miasta, czyli Janmor i Sentech( dawniej Bougicord), w Roverku mam Sentech, zmienione przed jesienią, nie ma żadnych problemów. W Clio, na gazie, miałem wrażenie, ze Janmor spisywały się lepiej.
_________________
Wszystko dla ludzi, byle z głową. ;-)
 
 
 
roverek216GTIki 




Dołączył: 11 Lis 2007
Posty: 28
Skąd: kielce



Wysłany: Nie Lut 03, 2008 19:11   

a jak można domowymi metodami sprawdzić kabelki? optycznie z zewnątrz wyglądają bardzo ładnie, nie popękane, nie pokruszone
 
 
 
AndrewS 
Klubowicz





Pomógł: 160 razy
Dołączył: 27 Lut 2001
Posty: 3644
Skąd: Puławy

Rover 800

Wysłany: Nie Lut 03, 2008 19:20   

w calkowicie ciemnym pomieszczeniu obserwowac prace silnika, wtedy widac ewentualne przebicia
czytalem tez gdzies o dodatkowym spryskiwaniu woda :shock:
_________________
Pozdrawiam Andrzej
Rover 800, byl 214 Si 95
FSO 125p 1.4 16V MPI
Jawa 350
 
 
 
przemo285 




Pomógł: 81 razy
Dołączył: 15 Maj 2007
Posty: 901
Skąd: Poznań



Wysłany: Nie Lut 03, 2008 19:25   

Weź spryskiwacz taki do kwiatów i posikaj cewkę/przewody/kopułkę i wtedy będziesz widział i słyszał przeskok iskry :wink:
_________________
Sprzedaż części, diagnostyka komputerowa Rover MG Land Rover oryginalnym komputerem T4- POZNAŃ . RÓWNIEŻ NAJNOWSZE MODELE LAND I RANGE ROVERA ,z firmą Rover MG Land Rover jesteśmy związani od 1995 roku TEL. 0698363760, parts2@wp.pl / britcars@wp.pl
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R all] Przewody zapłonowe
opinie (gł. użytkownicy R200)
fr0sch Wszystkie (Wszystkie modele marki Rover i MG) 1 Pią Mar 19, 2010 20:43
faecd
Brak nowych postów [R All benzynowe] paliwo
ascaris Wszystkie (Wszystkie modele marki Rover i MG) 36 Sro Sty 06, 2010 23:15
Boncky
Brak nowych postów [MG ZT,ZS]Polecane warsztaty LPG do silników V6
YOBACK Wszystkie (Wszystkie modele marki Rover i MG) 3 Pią Lut 24, 2017 10:51
sebeks
Brak nowych postów [R25/45/75 benz.] Świece zapłonowe Brisk
PTE Wszystkie (Wszystkie modele marki Rover i MG) 3 Sro Maj 07, 2008 09:21
piter34



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink