Forum Klubu ROVERki.pl :: [R414] Wymiana klocków i tarcz - przód
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R414] Wymiana klocków i tarcz - przód
Autor Wiadomość
ray0579 




Pomógł: 1 raz
Dołączył: 11 Lis 2007
Posty: 129
Skąd: ZDR / SZCZECIN



Wysłany: Sob Sty 26, 2008 15:05   [R414] Wymiana klocków i tarcz - przód
Typ: SLi Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.4 16v Rok produkcji: 1997

Witam
Kilka minut temu odebrałem auto po wymianie rozrządu, ale okazało się, że mam już do wymiany klocki i tarcze [tarcze wiedziałem jak kupowałem]

Postanowiłem poszukać na allegro. Ja jestem laikiem, wyznaje zasade, że nie wszystko dobre co drogie, lecz czasem lepiej dołożyć. może ktoś z uzytkowników podpowie.

linki do aukcji

http://www.allegro.pl/ite...ivic_rover.html
http://www.allegro.pl/ite..._civic_crx.html
http://www.allegro.pl/ite..._200_i_400.html
http://www.allegro.pl/ite...er_200_400.html
http://www.allegro.pl/ite...er_200_400.html
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Pon Sty 03, 2011 00:14, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Sob Sty 26, 2008 15:05   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
KuBaB 



Pomógł: 3 razy
Dołączył: 18 Lip 2007
Posty: 113
Skąd: Gorzów Wlkp.



Wysłany: Sob Sty 26, 2008 18:06   

Ile płaciłeś za rozrząd?
_________________
Pozdrawiam
KuBaB
 
 
 
ray0579 




Pomógł: 1 raz
Dołączył: 11 Lis 2007
Posty: 129
Skąd: ZDR / SZCZECIN



Wysłany: Sob Sty 26, 2008 19:36   

Ku mojemu zaskoczeniu 530PLN-ów łącznie z pompą wody i uszczelniaczami.
Kwestia tylko,że robiłem to u swojego znajomego mechanika, u którego robione byly niemal wszystkie rodzinne auta.
O ceny częsci nie pytaj, bo nie wiem :) myśle, że 350-400 [pasek, napinacze, pompa, uszczelniacze ] reszta to robocizna, bo to małe miasteczko i mechanik to sąsiad.
Szukałem mechanika w Szczecinie i tam śpiewano mi 750-800.
CHyba,że bez pompy to mniej.
Jak się okazało po rozebraniu, wszystko było suche, więc uszczelniaczy nie trzeba było wymieniać, pompę jednak tak. Był mały wyciek, stąd ubytki w zbiorniczku wyrównawczym.
Wymiana tarcz i klocków bedzie mnie kosztować 60PLN-ów

PS. W tej akcji wymieniony został jeszcze filtr paliwa :)
 
 
 
Brt 
mgz insz.




Pomógł: 1052 razy
Dołączył: 07 Cze 2004
Posty: 11396
Skąd: Dolny Śląsk



Wysłany: Sob Sty 26, 2008 22:56   

ja wziąłem ogólnie na forum polecany zestaw firmy ATE. Dziś założony. Zobaczymy jak się będzie sprawował ;)
_________________
Pozdrawiam - Brt
 
 
marthinez 



Pomógł: 84 razy
Dołączył: 02 Gru 2006
Posty: 932
Skąd: Szczecin



Wysłany: Nie Sty 27, 2008 09:17   

ray0579 napisał/a:
Ku mojemu zaskoczeniu 530PLN-ów łącznie z pompą wody i uszczelniaczami.
ray0579 napisał/a:
wszystko było suche, więc uszczelniaczy nie trzeba było wymieniać, pompę jednak tak.

To jak w końcu. :mrgreen:

Co do klocków i tarcz to pierwszy zestaw jest ok. Miałem taki we "francuzie" i hamowało bardzo dobrze. :wink:
_________________
Pozdrawiam
Marcin
 
 
ray0579 




Pomógł: 1 raz
Dołączył: 11 Lis 2007
Posty: 129
Skąd: ZDR / SZCZECIN



Wysłany: Nie Sty 27, 2008 10:34   

Marthinez, wymieniłem wszystko + filtr oleju = 530PLN
Wolałem taką opcje, niż się pozniej martwic
_________________
NIGHTFIRE RED 414 SLi http://www.polskajazda.pl...Rover/400/18441
 
 
 
srbenda 



Pomógł: 7 razy
Dołączył: 28 Sty 2005
Posty: 191
Skąd: Chorzów



Wysłany: Nie Sty 27, 2008 10:49   

http://www.allegro.pl/ite...ivic_rover.html

Polecam ten zestaw - sam z takiego korzystam ;) Wcześniej miałem klocki ATE i tarcze Brembo i wydaje mi się że z Ferodo lepiej hamuje.
Tylko jedna sprawa - klocki będą piszczeć pierwszych 400-500km...

EDIT

Taka mała ciekawostka - standardowe tarcze ATE i Brembo ("cywilne" modele)są klepane w tych samych fabrykach ;) Informacja z pierwszej ręki - znajomy pracuje w Brembo w Włoszech.
_________________
Już nie mam Roverka...
 
 
Wazzabii 




Pomógł: 10 razy
Dołączył: 21 Lip 2007
Posty: 176
Skąd: Piła/Poznań



Wysłany: Nie Sty 27, 2008 12:14   

marthinez napisał/a:
ray0579 napisał/a:
Ku mojemu zaskoczeniu 530PLN-ów łącznie z pompą wody i uszczelniaczami.
ray0579 napisał/a:
wszystko było suche, więc uszczelniaczy nie trzeba było wymieniać, pompę jednak tak.

To jak w końcu. :mrgreen:

Co do klocków i tarcz to pierwszy zestaw jest ok. Miałem taki we "francuzie" i hamowało bardzo dobrze. :wink:



nie trzeba było wymieniać, bo nie ciekły, ale wymienił bo już miał kupione.
Lepiej wymieniać wszystko za jednym zapachem niż płacić drugi raz za service.
 
 
 
ray0579 




Pomógł: 1 raz
Dołączył: 11 Lis 2007
Posty: 129
Skąd: ZDR / SZCZECIN



Wysłany: Wto Sty 29, 2008 16:13   

Czy ktoś w 414 ma takie tarcze i klocki http://www.allegro.pl/ite...ivic_rover.html
bo nie wiem czy zamawiać?
Czy mogą być wentylowane przy seryjnych gładkich tarczach?
_________________
NIGHTFIRE RED 414 SLi http://www.polskajazda.pl...Rover/400/18441
 
 
 
srbenda 



Pomógł: 7 razy
Dołączył: 28 Sty 2005
Posty: 191
Skąd: Chorzów



Wysłany: Wto Sty 29, 2008 17:07   

Gładkie tarcze mogą być wentylowane. Problem jest inny - fabrycznie masz lite (pełne) czy wentylowane? Bo ich grubość się różni o jakieś 10mm ;)
_________________
Już nie mam Roverka...
 
 
ray0579 




Pomógł: 1 raz
Dołączył: 11 Lis 2007
Posty: 129
Skąd: ZDR / SZCZECIN



Wysłany: Wto Sty 29, 2008 17:33   

:oops: nie wiem :(
_________________
NIGHTFIRE RED 414 SLi http://www.polskajazda.pl...Rover/400/18441
 
 
 
Brt 
mgz insz.




Pomógł: 1052 razy
Dołączył: 07 Cze 2004
Posty: 11396
Skąd: Dolny Śląsk



Wysłany: Wto Sty 29, 2008 22:17   

popatrz przez dziury w feldze ;) powinno być widać jaki rodzaj tarczy masz ;) to jest niezbędna informacja przy zakupie ;)
Moje byłe tarcze brembo wytrzymały niecałe 60kkm, czyli trochę mało :roll:
_________________
Pozdrawiam - Brt
 
 
ray0579 




Pomógł: 1 raz
Dołączył: 11 Lis 2007
Posty: 129
Skąd: ZDR / SZCZECIN



Wysłany: Sro Sty 30, 2008 20:33   

Lite, pełne

PS.
Rozmawiałem z Tommym. Doradził, wytłumaczył, zakupiłem :)
_________________
NIGHTFIRE RED 414 SLi http://www.polskajazda.pl...Rover/400/18441
 
 
 
Brt 
mgz insz.




Pomógł: 1052 razy
Dołączył: 07 Cze 2004
Posty: 11396
Skąd: Dolny Śląsk



Wysłany: Sro Sty 30, 2008 21:29   

ray0579 napisał/a:
Tommym

Tomim ;)
Na 99% będziesz zadowolony :lol: ;)
_________________
Pozdrawiam - Brt
 
 
ray0579 




Pomógł: 1 raz
Dołączył: 11 Lis 2007
Posty: 129
Skąd: ZDR / SZCZECIN



Wysłany: Sro Sty 30, 2008 22:05   

A nie na 100%? :)
_________________
NIGHTFIRE RED 414 SLi http://www.polskajazda.pl...Rover/400/18441
 
 
 
Brt 
mgz insz.




Pomógł: 1052 razy
Dołączył: 07 Cze 2004
Posty: 11396
Skąd: Dolny Śląsk



Wysłany: Sro Sty 30, 2008 22:15   

ten 1% to tak z przekory :lol:
_________________
Pozdrawiam - Brt
 
 
roverek216GTIki 




Dołączył: 11 Lis 2007
Posty: 28
Skąd: kielce



Wysłany: Czw Sty 31, 2008 20:44   

gdzie moge tanio i szybko kupic tarcze przednie wentylowane do rovera 216 gti 91r ??
 
 
 
Brt 
mgz insz.




Pomógł: 1052 razy
Dołączył: 07 Cze 2004
Posty: 11396
Skąd: Dolny Śląsk



Wysłany: Czw Sty 31, 2008 22:43   

w intercarsie :roll:
_________________
Pozdrawiam - Brt
 
 
KuBaB 



Pomógł: 3 razy
Dołączył: 18 Lip 2007
Posty: 113
Skąd: Gorzów Wlkp.



Wysłany: Czw Sty 31, 2008 23:34   

Brt: lekkie OT. Pojechałem do InterCarsu po tuleje do wahaczy do 416 to gość zamówił na następny dzień na 8 rano. A że byłem umowiony z mechanikiem, to szybko odebrałem z magazynu. Na miejscu okazało się, że na etykiecie wpisane Rover 216 ;/ ale co tam, może pasują. Oczywiście okazało się, że nie pasują, bo są o 1,5mm za szerokie. Więc szybko oddać i pytam gościa o inne, a ten, że nie ma. Pytam: to może do Civica, bo to to samo? Nagle znalazło się 5 różnych od najtańszych za 45zł. do oryginalnych hondowskich za 127zł. Potwierdza się opinia, że jak ktoś usłyszy Rover to od razu klapki na oczy.. :neutral:

Pozdrawiam
KuBaB
_________________
Pozdrawiam
KuBaB
 
 
 
Brt 
mgz insz.




Pomógł: 1052 razy
Dołączył: 07 Cze 2004
Posty: 11396
Skąd: Dolny Śląsk



Wysłany: Pią Lut 01, 2008 09:37   

ja nigdy nie miałem problemów u siebie z częściami z IC :roll:
_________________
Pozdrawiam - Brt
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R45] ]Wymiana klocków/tarcz hamulcowych
Cherman Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 11 Wto Sty 08, 2008 20:38
LOLO1
Brak nowych postów [R400] Wymiana klocków i tarcz hamulcowych
bartoszek_m Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 6 Nie Cze 24, 2012 19:05
barney79
Brak nowych postów [R400 All] Samodzielna wymiana tarcz i klockow
kolejne niuanse, tym razem piszczenie:/
faecd Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 13 Pon Mar 29, 2010 07:37
iwan00
Brak nowych postów [R420] Niuanse tarcz i klocków hamulcowych
witsok Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 10 Sro Cze 12, 2013 13:13
Micros
Brak nowych postów [R45] Wymiana i dobór tarcz hamulcowych?
miuzziker Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 17 Czw Lis 11, 2010 22:04
azor77



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink