Jesteś tego pewien? Bo mi się aż nie chce wierzyć że AR zrezygnowała z zmiennych faz rozrządu...
Masz rację. Są tam zmienne fazy rozrządu, ale wariator jest na pewno inny niż w TS (budowa głowicy jest inna). Nic nie słyszałem/czytałem o tym, aby on padał.
_________________ Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum
SPAMU¦
Wysłany: Pią Lut 15, 2008 20:22 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
piter34, - mysle ze z kosztami prawda lezy po srodku jednak nie sa one niskie, chociaz jak i z roverkami trzeba po prostu wiedziec co sie robi
Alfe trzeba kupic w dobrym stanie to da sie uniknac czesc smutnych niespodzianek. jednak jak sobie zallegrowalem to 2.0JTS nie jest powszechny i wybor moze byc ograniczony
co do wariatora to czytalem wzmianki ze nowsze wersje juz sie tak nie psuja
mam nadzieje ze do czasu jak bede sie czail na auto...czyli pewnie co najmniej 3 lata, pojawi sie troche AR156/159 SW godnych uwagi, wtedy albo nowoczesna wersja 1.9JTD albo 2.0JTS@LPG (z butla 50l), bo musi byc w miare ekonomicznie
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum