Wysłany: Pon Lut 18, 2008 10:57 BLOW off "valve" ?
Jak to jest czy montujemy go tylko w silnikach z turbo czy jak czy mozna go zamontowac w benzynie dla tego zwyklego PSS nie besztajcie mnie ja tylko pytam nie mam pojecia co i jak
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
SPAMU¦
Wysłany: Pon Lut 18, 2008 10:57 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Pomógł: 7 razy Dołączył: 20 Maj 2007 Posty: 333 Skąd: Warszawka
Wysłany: Wto Lut 19, 2008 21:56
a jak to działa w klekotach z turbiną?
_________________ moja historia motoryzacji: - Fiat Cinquecento; 700; - Fiat Punto 1.2 8V; - Fiat Bravo 1.2
16V; - MG ZR 160; - Golf V 2.0TDI; - Golf VI GTD
Musi być dwutłoczkowy BOV, inaczej nic z tego... Swoją drogą - to zwykły bajer, w większości przypadków (nie licząc zaawansowanych przeróbek) nie dający nic oprócz większego spalania
Pomógł: 7 razy Dołączył: 20 Maj 2007 Posty: 333 Skąd: Warszawka
Wysłany: Sro Lut 20, 2008 09:34
bula21 napisał/a:
srbenda napisał/a:
Tempest napisał/a:
a jak to działa w klekotach z turbiną?
nie dający nic oprócz większego spalania
czemu wieksze spalanie
ponieważ spaliny są wstrzymywane przed opuszczeniem rury wydechowej, aby dzięki nagromadzeniu ich większej ilości uzyskać "taki" dźwięk tzw. blow(off)
a tamte filmiki to moim zdaniem podpucha - dali pewnie samochody, które miały zrobione to profesjonalnie, a nie tylko dzięki takiemu maleństwu, które przy okazji może niszczyć silnik właśnie przez to wstrzymywanie spalin
_________________ moja historia motoryzacji: - Fiat Cinquecento; 700; - Fiat Punto 1.2 8V; - Fiat Bravo 1.2
16V; - MG ZR 160; - Golf V 2.0TDI; - Golf VI GTD
Musi być dwutłoczkowy BOV, inaczej nic z tego... Swoją drogą - to zwykły bajer, w większości przypadków (nie licząc zaawansowanych przeróbek) nie dający nic oprócz większego spalania
po 1 BOV to nie to samo co blow off
po 2 co znaczy nic z tego... z czego?
po 3 nie bajer tylko zwiększa żywotność turbiny jednocześnie przyspiesza ponowne wkręcanie wirnika w turbnie ...
po 4 większe spalanie?? niby z jakiego powodu sprawdzałeś to czy powtarzasz po kimś bzdury
stary jak sie nie znasz na temacie to nie wypisuj takich głupot...
Blow Off Valve = BOV ; nie mówimy a ni o WG a ni o DV
Cytat:
po 2 co znaczy nic z tego... z czego?
Funkcją BOV-a jest upuszczanie nadmiaru powietrza po zamknięciu przepustnicy, albo inaczej - puszczenia gazu. Ma to sens dopiero przy większych doładowaniach.
Cytat:
po 3 nie bajer tylko zwiększa żywotność turbiny jednocześnie przyspiesza ponowne wkręcanie wirnika w turbnie ...
Cały świat daje obieg wewnętrzny - tzw. bypass. Uważasz że się projektanci samochodów nie znają na rzeczy?
Cytat:
po 4 większe spalanie?? niby z jakiego powodu sprawdzałeś to czy powtarzasz po kimś bzdury
a) kręcisz wyżej aby usłyszeć pssstt
b) silnik jest bardzo często przelewany w momencie puszczenia gazu
Cytat:
stary jak sie nie znasz na temacie to nie wypisuj takich głupot...
Dokładnie!
BTW "Streetracing" to nie źródło absolutnej wiedzy...
Blow Off Valve = BOV ; nie mówimy a ni o WG a ni o DV
Cytat:
po 2 co znaczy nic z tego... z czego?
Funkcją BOV-a jest upuszczanie nadmiaru powietrza po zamknięciu przepustnicy, albo inaczej - puszczenia gazu. Ma to sens dopiero przy większych doładowaniach.
Cytat:
po 3 nie bajer tylko zwiększa żywotność turbiny jednocześnie przyspiesza ponowne wkręcanie wirnika w turbnie ...
Cały świat daje obieg wewnętrzny - tzw. bypass. Uważasz że się projektanci samochodów nie znają na rzeczy?
Cytat:
po 4 większe spalanie?? niby z jakiego powodu sprawdzałeś to czy powtarzasz po kimś bzdury
a) kręcisz wyżej aby usłyszeć pssstt
b) silnik jest bardzo często przelewany w momencie puszczenia gazu
Cytat:
stary jak sie nie znasz na temacie to nie wypisuj takich głupot...
Dokładnie!
BTW "Streetracing" to nie źródło absolutnej wiedzy...
Funkcje bardzo dobrze zacytowałeś... ale dlaczego tylko przy większych doładowaniach?? bo co za cicho robi pssytt chyba nie po to on jest
Cały świat także w sportowych samochodach montuje seryjnie katalizatory i rożnego typu rzeczy które zaniżają jego osiągi wiec taka uwaga nic nie tłumaczy
Kręcisz wyżej to ty to powiedziałeś:p
Streetrancig to nie wiedza absolutna ale jak potrafisz z niego umiejętnie korzystać to jesteś w stanie wychwycić istotne informacje dotyczy sie to tez googli:)
Postaraj sie częściej mówić coś ze swojego doświadczenia:)
Pomógł: 7 razy Dołączył: 20 Maj 2007 Posty: 333 Skąd: Warszawka
Wysłany: Sro Lut 20, 2008 22:52
piter34 napisał/a:
srbenda, rewelacyjna ta fotka. Znakomicie oddaje puentę z Waszej dyskusji.
teraz będą się prześcigać, że to jednak ten drugi miał rację
_________________ moja historia motoryzacji: - Fiat Cinquecento; 700; - Fiat Punto 1.2 8V; - Fiat Bravo 1.2
16V; - MG ZR 160; - Golf V 2.0TDI; - Golf VI GTD
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum