Forum Klubu ROVERki.pl :: BLOW off "valve" ?
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
BLOW off "valve" ?
Autor Wiadomość
bula21 




Pomógł: 5 razy
Dołączył: 02 Kwi 2007
Posty: 783
Skąd: Bytom



Wysłany: Pon Lut 18, 2008 10:57   BLOW off "valve" ?

Jak to jest czy montujemy go tylko w silnikach z turbo czy jak ?? czy mozna go zamontowac w benzynie dla tego zwyklego PSS :P ?? nie besztajcie mnie ja tylko pytam nie mam pojecia co i jak ;)
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Pon Lut 18, 2008 10:57   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
dobryziom 




Pomógł: 61 razy
Dołączył: 10 Maj 2007
Posty: 2528
Skąd: WWA

Rover Coupe

Wysłany: Pon Lut 18, 2008 11:58   

wydaje mi sie ze chodzi ci o coś takiego:
http://www.allegro.pl/ite...sklep_wawa.html



ps. bo jeśli chciałeś w jakiś przedziwny sposób zamontować normalny blow off do silnika NA to bez komentarza:)
_________________
Tomcata na części info na PW
 
 
 
HaDeSsS 




Pomógł: 2 razy
Dołączył: 12 Lis 2006
Posty: 615
Skąd: KrK



Wysłany: Wto Lut 19, 2008 20:58   

testowal to ktos ?? czy to dziala naprawde :P
_________________
Psssssssssssssssssssyyyyt :D
 
 
 
Tempest 




Pomógł: 7 razy
Dołączył: 20 Maj 2007
Posty: 333
Skąd: Warszawka



Wysłany: Wto Lut 19, 2008 21:56   

a jak to działa w klekotach z turbiną? :razz:
_________________
moja historia motoryzacji: - Fiat Cinquecento; 700; - Fiat Punto 1.2 8V; - Fiat Bravo 1.2
16V; - MG ZR 160; - Golf V 2.0TDI; - Golf VI GTD
 
 
 
pod000 




Pomógł: 4 razy
Dołączył: 20 Wrz 2007
Posty: 125
Skąd: bydgoszcz



Wysłany: Wto Lut 19, 2008 22:03   

fajny bajer... i chyba mozna to szybko zdjac jak za bardzo bedzie wnerviac
_________________
Lanzar Car Audio
 
 
 
srbenda 



Pomógł: 7 razy
Dołączył: 28 Sty 2005
Posty: 191
Skąd: Chorzów



Wysłany: Wto Lut 19, 2008 23:18   

Tempest napisał/a:
a jak to działa w klekotach z turbiną? :razz:


Musi być dwutłoczkowy BOV, inaczej nic z tego... Swoją drogą - to zwykły bajer, w większości przypadków (nie licząc zaawansowanych przeróbek) nie dający nic oprócz większego spalania ;)
_________________
Już nie mam Roverka...
 
 
bula21 




Pomógł: 5 razy
Dołączył: 02 Kwi 2007
Posty: 783
Skąd: Bytom



Wysłany: Sro Lut 20, 2008 06:40   

srbenda napisał/a:
Tempest napisał/a:
a jak to działa w klekotach z turbiną? :razz:


nie dający nic oprócz większego spalania ;)
czemu wieksze spalanie ??
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
Tempest 




Pomógł: 7 razy
Dołączył: 20 Maj 2007
Posty: 333
Skąd: Warszawka



Wysłany: Sro Lut 20, 2008 09:34   

bula21 napisał/a:
srbenda napisał/a:
Tempest napisał/a:
a jak to działa w klekotach z turbiną? :razz:


nie dający nic oprócz większego spalania ;)
czemu wieksze spalanie ??

ponieważ spaliny są wstrzymywane przed opuszczeniem rury wydechowej, aby dzięki nagromadzeniu ich większej ilości uzyskać "taki" dźwięk tzw. blow(off)
a tamte filmiki to moim zdaniem podpucha - dali pewnie samochody, które miały zrobione to profesjonalnie, a nie tylko dzięki takiemu maleństwu, które przy okazji może niszczyć silnik właśnie przez to wstrzymywanie spalin
_________________
moja historia motoryzacji: - Fiat Cinquecento; 700; - Fiat Punto 1.2 8V; - Fiat Bravo 1.2
16V; - MG ZR 160; - Golf V 2.0TDI; - Golf VI GTD
 
 
 
dobryziom 




Pomógł: 61 razy
Dołączył: 10 Maj 2007
Posty: 2528
Skąd: WWA

Rover Coupe

Wysłany: Sro Lut 20, 2008 09:39   

srbenda napisał/a:
Tempest napisał/a:
a jak to działa w klekotach z turbiną? :razz:


Musi być dwutłoczkowy BOV, inaczej nic z tego... Swoją drogą - to zwykły bajer, w większości przypadków (nie licząc zaawansowanych przeróbek) nie dający nic oprócz większego spalania ;)



po 1 BOV to nie to samo co blow off
po 2 co znaczy nic z tego... z czego?
po 3 nie bajer tylko zwiększa żywotność turbiny jednocześnie przyspiesza ponowne wkręcanie wirnika w turbnie ...
po 4 większe spalanie?? niby z jakiego powodu sprawdzałeś to czy powtarzasz po kimś bzdury

stary jak sie nie znasz na temacie to nie wypisuj takich głupot...
_________________
Tomcata na części info na PW
 
 
 
srbenda 



Pomógł: 7 razy
Dołączył: 28 Sty 2005
Posty: 191
Skąd: Chorzów



Wysłany: Sro Lut 20, 2008 11:36   

Cytat:
po 1 BOV to nie to samo co blow off


Blow Off Valve = BOV ; nie mówimy a ni o WG a ni o DV

Cytat:

po 2 co znaczy nic z tego... z czego?


Funkcją BOV-a jest upuszczanie nadmiaru powietrza po zamknięciu przepustnicy, albo inaczej - puszczenia gazu. Ma to sens dopiero przy większych doładowaniach.

Cytat:
po 3 nie bajer tylko zwiększa żywotność turbiny jednocześnie przyspiesza ponowne wkręcanie wirnika w turbnie ...


Cały świat daje obieg wewnętrzny - tzw. bypass. Uważasz że się projektanci samochodów nie znają na rzeczy?

Cytat:
po 4 większe spalanie?? niby z jakiego powodu sprawdzałeś to czy powtarzasz po kimś bzdury


a) kręcisz wyżej aby usłyszeć pssstt ;)
b) silnik jest bardzo często przelewany w momencie puszczenia gazu

Cytat:
stary jak sie nie znasz na temacie to nie wypisuj takich głupot...


Dokładnie! ;)
BTW "Streetracing" to nie źródło absolutnej wiedzy...
_________________
Już nie mam Roverka...
 
 
dobryziom 




Pomógł: 61 razy
Dołączył: 10 Maj 2007
Posty: 2528
Skąd: WWA

Rover Coupe

Wysłany: Sro Lut 20, 2008 12:03   

[ Dodano: Sro Lut 20, 2008 12:12 ]
srbenda napisał/a:
Cytat:
po 1 BOV to nie to samo co blow off


Blow Off Valve = BOV ; nie mówimy a ni o WG a ni o DV

Cytat:

po 2 co znaczy nic z tego... z czego?


Funkcją BOV-a jest upuszczanie nadmiaru powietrza po zamknięciu przepustnicy, albo inaczej - puszczenia gazu. Ma to sens dopiero przy większych doładowaniach.

Cytat:
po 3 nie bajer tylko zwiększa żywotność turbiny jednocześnie przyspiesza ponowne wkręcanie wirnika w turbnie ...


Cały świat daje obieg wewnętrzny - tzw. bypass. Uważasz że się projektanci samochodów nie znają na rzeczy?

Cytat:
po 4 większe spalanie?? niby z jakiego powodu sprawdzałeś to czy powtarzasz po kimś bzdury


a) kręcisz wyżej aby usłyszeć pssstt ;)
b) silnik jest bardzo często przelewany w momencie puszczenia gazu

Cytat:
stary jak sie nie znasz na temacie to nie wypisuj takich głupot...


Dokładnie! ;)
BTW "Streetracing" to nie źródło absolutnej wiedzy...


Funkcje bardzo dobrze zacytowałeś... ale dlaczego tylko przy większych doładowaniach?? bo co za cicho robi pssytt chyba nie po to on jest :)

Cały świat także w sportowych samochodach montuje seryjnie katalizatory i rożnego typu rzeczy które zaniżają jego osiągi wiec taka uwaga nic nie tłumaczy :)

Kręcisz wyżej to ty to powiedziałeś:p

Streetrancig to nie wiedza absolutna ale jak potrafisz z niego umiejętnie korzystać to jesteś w stanie wychwycić istotne informacje dotyczy sie to tez googli:)

Postaraj sie częściej mówić coś ze swojego doświadczenia:)
_________________
Tomcata na części info na PW
 
 
 
srbenda 



Pomógł: 7 razy
Dołączył: 28 Sty 2005
Posty: 191
Skąd: Chorzów



Wysłany: Sro Lut 20, 2008 12:17   

:roll:



NHF :razz:
_________________
Już nie mam Roverka...
 
 
piter34 




Pomógł: 775 razy
Dołączył: 06 Sie 2003
Posty: 7421
Skąd: Kraków

Rover 800

Wysłany: Sro Lut 20, 2008 22:40   

srbenda, rewelacyjna ta fotka. Znakomicie oddaje puentę z Waszej dyskusji. ;-)
_________________
Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum :)
 
 
Tempest 




Pomógł: 7 razy
Dołączył: 20 Maj 2007
Posty: 333
Skąd: Warszawka



Wysłany: Sro Lut 20, 2008 22:52   

piter34 napisał/a:
srbenda, rewelacyjna ta fotka. Znakomicie oddaje puentę z Waszej dyskusji. ;-)

teraz będą się prześcigać, że to jednak ten drugi miał rację :wink:
_________________
moja historia motoryzacji: - Fiat Cinquecento; 700; - Fiat Punto 1.2 8V; - Fiat Bravo 1.2
16V; - MG ZR 160; - Golf V 2.0TDI; - Golf VI GTD
 
 
 
HaDeSsS 




Pomógł: 2 razy
Dołączył: 12 Lis 2006
Posty: 615
Skąd: KrK



Wysłany: Sro Lut 20, 2008 23:58   

:razz: bo ani jeden ani drugi nie doczytal do konca :P
_________________
Psssssssssssssssssssyyyyt :D
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Ogłoszenie: Zasady kącika "Tuning mechaniczny"
piter34 Tuning mechaniczny 0 Pon Kwi 02, 2007 10:07
piter34
Brak nowych postów Ogłoszenie: Rover "K" seria
kasjopea Tuning mechaniczny 0 Pią Lip 19, 2013 16:53
kasjopea
Brak nowych postów R200 tłumik "dedykowany" od Michael Tuning System
muzyczny_rover Tuning mechaniczny 20 Pią Maj 08, 2009 15:17
Roj
Brak nowych postów [r 45 2.0 101KM] modzielny "chip tuning" + podkręc
costa Tuning mechaniczny 8 Nie Kwi 29, 2018 06:31
costa
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Zastąpienie "awaryjnych" części Rover 75 innymi.
Jimi_Novack Tuning mechaniczny 2 Wto Lip 02, 2013 19:15
Raptile



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink