Mam nastepujacy problem: odpalam silnik, wchodzi na wysokie obroty okolo 2k, chodzi tak caly czas - jak dodalem gazu to obroty poszly w gore i nie spadly - wylanczam silinik - potem juz nie odpala - dopiero po paru dobrych godzinach (jak benzyna wyparuje ) - co to moze byc - mechanik mowil ze komputer nie widzi przepustnicy i aktualnie nad tym pracuje - czy moze to byc jeszcze cos innego ? mial juz ktos podobny problem ?
SPAMU¦
Wysłany: Czw Lut 21, 2008 12:07 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
hmm nie pamietam zeby ktos na forum mial podobnie, za utrzymywanie wysokich obrotow to jest odpowiedzialny pewnie silnik krokowy, dziwne jest to ze silnik po zgaszeniu nie odpala, nie odpala nawet przy wciskaniu pedalu gazu
_________________ Pozdrawiam Andrzej
Rover 800, byl 214 Si 95
FSO 125p 1.4 16V MPI
Jawa 350
naciskanie pedalu gazu nic nie daje - tzn poczatkowo jak odpalalem z nacisnietym gazem to krecil juz prawie jakby mial zaskoczyc ... ale prawie jest daleko od odpalic ... po kilku probach nic - tylko kreci i nic
filrty, kable, rozrząd, świece, olej, płyn w chłodnicy są nowe (pare miesięcy) Tak przy okazji nie wie ktoś gdzie na śląsku (oprócz Rdzinkowa i Częstochowy) jest jakis godny polecenia mechanik ?
tak sprawdzilem liste - myslalem ze moze ktos zna jakies nowe ...
mam jeszcze jedno (moze glupie) pytanie - jak wziasc ten model na hol ?
z przodu nie ma nic o mozna by sie zaczepic ... tzn oprocz belki poprzecznej a moze jest a ja nie dowidze ?
zaraz to dokladnie obczaje ...
mam jeszcze jedno pytanie - na wylaczonym silniku w tym modelu hamulce nie dzialaja wogole ? czy tylko nie maja wspomagania i mozna holowac ?
(szkoda mi kasy na lawete a musze sholowac auto do warsztatu)
mam jeszcze jedno pytanie - na wylaczonym silniku w tym modelu hamulce nie dzialaja wogole ? czy tylko nie maja wspomagania i mozna holowac ?
Jak w każdym współczesnym samochodzie na wyłączonym silniku nie działa wspomaganie hamulców. Nie holuj samochodu przy wyłączonym silniku, bo się rozbijesz.
_________________ Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum
okazuje sie ze to jednak nie sterownik - bo wsadzony do innego auta dziala ...
dodam jeszcze ze wszystko sie zaczelo, po tym jak dolalem plynu do chlodnicy do zbiorniczka nadmiarowego zaraz po zgaszeniu auta (cieply silnik) - ale podejrzewam ze to raczej przypadek - czy moze moglo sie cos przez to spieprzyc ?
eee tam, to musialbys tego zimnego petryga dolac bardzo duzo i to zaraz na wlocie do glowicy, a tak zanim to doleci do glowicy, to sie bardzo szybko nagrzeje
_________________ Pozdrawiam Andrzej
Rover 800, byl 214 Si 95
FSO 125p 1.4 16V MPI
Jawa 350
hmm, a weźmy taki przypadek, samochod goracy, a my otwieramy odrazu na maksa zaworek nagrzewnicy, jako ze nagrzewnica byla wczesniej zamknieta plyn w niej jest zimny i co teraz sie dzieje , gdyby glowica byla az tak wrazliwa, to przeciez po takim czyms powinna peknac odrazu, tym bardziej ze jest wpieta na malym obiegu silnika i zimny plyn doleci do niej szybko
_________________ Pozdrawiam Andrzej
Rover 800, byl 214 Si 95
FSO 125p 1.4 16V MPI
Jawa 350
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum