Forum Klubu ROVERki.pl :: [R620] TEST NA HAMOWNI - KATASTROFA !!! pomocy
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R620] TEST NA HAMOWNI - KATASTROFA !!! pomocy
Autor Wiadomość
tony_finger 



Dołączył: 30 Sty 2008
Posty: 38
Skąd: mrągowo / olsztyn



Wysłany: Pon Mar 03, 2008 14:53   [R620] TEST NA HAMOWNI - KATASTROFA !!! pomocy
Typ: Ti Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1997

Witam!
Dziś byłem na hamowni, żeby przekonać się ile naprawdę ma mocy ten Roverek turbo,
no i..........wielkie rozczarowanie!!!!

149 KM (dane fabryczne 200)
226 Nm (dane fabryczne 240)

Test przeprowadzony 2 razy i wyniki identyczne niemalże.

a oto wykres, który też coś wam powie::::


Dodam, że stan auta jest fabryczny, zero modyfikacji, poza tym że wywaliłem katalizator a wstawiona jest rura przelotowa, a to akurat powinno zwiększyć osiągi. Przebieg udokumentowany 135 tys.

Koleś na hamowni powiedział, że patrząc na wykres domniemywa, że sprężarka nie pracuje jak trzeba, tak jakby się zacinała przy wyższych obrotach, choć powiedział, że ogólnie jest mało mocy. No ale ja to już wiem jak to z mechanikami....

No i co teraz??? Co radzicie??
_________________
Mój pierwszy Roverek - 600 ti
PIĘKNY I BESTIA :)
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Pon Sty 24, 2011 23:06, w całości zmieniany 3 razy  
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Pon Mar 03, 2008 14:53   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Brt 
mgz insz.




Pomógł: 1052 razy
Dołączył: 08 Cze 2004
Posty: 11395
Skąd: Dolny Śląsk



Wysłany: Pon Mar 03, 2008 15:00   

zmierzyć ciśnienie doładowania (podczas jazdy z obciażonym silnikiem) - to da jasność co do pracy spreżarki. Pozatym posprawdzać wszystkie węże od turbo i wężyki od układów sterujących. To na poczatek.
_________________
Pozdrawiam - Brt
Nie udzielam pomocy na priv :!: Masz problem pisz na forum :ok:
 
 
piter34 




Pomógł: 775 razy
Dołączył: 07 Sie 2003
Posty: 7421
Skąd: Kraków

Rover 800

Wysłany: Pon Mar 03, 2008 15:04   

Po mojemu to od 4000rpm turbo nie działa jak trzeba...
_________________
Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum :)
 
 
Tempest 




Pomógł: 7 razy
Dołączył: 20 Maj 2007
Posty: 333
Skąd: Warszawka



Wysłany: Pon Mar 03, 2008 16:23   

po mojemu to radzę podłączyć pod komputer
u mnie było podobnie (tylko, że w klekocie), że komputer źle załączał turbinę - zamiast przy ok. 1900 obrotów na wykresie z hamowni wychodziło, że dopiero po 4000
tyle tylko, że moc była dobra, czyli 143 koniki tylko w złym momencie
ale i tak myślę, że nie zaszkodzi podłączyć pod kompiutel
_________________
moja historia motoryzacji: - Fiat Cinquecento; 700; - Fiat Punto 1.2 8V; - Fiat Bravo 1.2
16V; - MG ZR 160; - Golf V 2.0TDI; - Golf VI GTD
 
 
 
PHJOWI 



Pomógł: 317 razy
Dołączył: 02 Kwi 2007
Posty: 2766
Skąd: NOWE MIASTO N/W wlkp



Wysłany: Pon Mar 03, 2008 18:15   

w ti siadają często przewody ciśnieniowe , sprawdz ich stan może gdzieś jest przepalony.
_________________
SERWIS ROVER MG TESTER MG ROVER T4 TEL:
0504045682 Z BRAKU CZASU RZADKO JESTEM NA FORUM , NAJLEPIEJ DZWONIĆ PO 18
 
 
tony_finger 



Dołączył: 30 Sty 2008
Posty: 38
Skąd: mrągowo / olsztyn



Wysłany: Wto Mar 04, 2008 22:17   

dziś wreszcie znalazł czas mój kumpel dobry mechanik, sprawdziliśmy ciśnienie doładowania przy mocnej jeździe (1-2-3 na każdym biegu do odcięcia)
wskazówka maksymalnie pokazywała 0,8 bara
ile fabrycznie jest podane?? bo nigdzie nie mogę tego znaleźć na forum ani w necie

kumpel powiedział, żebym też dowiedział się o stopień sprężania (już znalazłem 8,5) no i ciśnienie na cylindrach - nie mogę znaleźć - ile jest fabrycznie?

jak już będę wiedział te wartości mam dzwonić do niego i on będzie debatował co robić dalej, nie wyklucza złej pracy pompy paliwa.

z kolei mojego innego kumpla ojciec (jest kierownikiem serwisu samochodowego) jak zobaczył wykres z hamowni podejrzewa, ze coś ze sprzęgłem jest nie tak i mam jutro do niego podjechać i ma sprawdzić sprzęgło.

proszę Was bardzo o pomoc :)
_________________
Mój pierwszy Roverek - 600 ti
PIĘKNY I BESTIA :)
 
 
Brt 
mgz insz.




Pomógł: 1052 razy
Dołączył: 08 Cze 2004
Posty: 11395
Skąd: Dolny Śląsk



Wysłany: Wto Mar 04, 2008 22:20   

eee sprzęgło to byś czuł :roll: stawiam na jakies sterowanie, bo cisnienie doładowania jest OK. jeszcze ytanie: czy to 0,8 jest utrzymywane na wysokich obrotach tez ??
_________________
Pozdrawiam - Brt
Nie udzielam pomocy na priv :!: Masz problem pisz na forum :ok:
 
 
piter34 




Pomógł: 775 razy
Dołączył: 07 Sie 2003
Posty: 7421
Skąd: Kraków

Rover 800

Wysłany: Wto Mar 04, 2008 22:24   

tony finger napisał/a:
z kolei mojego innego kumpla ojciec (jest kierownikiem serwisu samochodowego) jak zobaczył wykres z hamowni podejrzewa, ze coś ze sprzęgłem jest nie tak i mam jutro do niego podjechać i ma sprawdzić sprzęgło.

Nie no, daruj sobie. To nie sprzęgło. Objawy na to w ogóle nie wskazują.
Ciśnienie jest OK, tylko pytanie, czy jest takie w całym zakresie obrotów. :roll:
_________________
Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum :)
 
 
tony_finger 



Dołączył: 30 Sty 2008
Posty: 38
Skąd: mrągowo / olsztyn



Wysłany: Wto Mar 04, 2008 22:27   

no ale ja pytam o pewną informację czy te 0,8 to jest dana techniczna??
nie wiem kiedy i jakie ciśnienie było bo kierowałem i patrzyłem na drogę (dziś na mazurach ślisko;))
_________________
Mój pierwszy Roverek - 600 ti
PIĘKNY I BESTIA :)
 
 
Skiba 




Pomógł: 61 razy
Dołączył: 15 Paź 2006
Posty: 1457

Rover 600

Wysłany: Wto Mar 04, 2008 22:29   

A czy nie było innej, słabszej wersji R600Ti ?? .. to jest jedna z przypadkowych fotek R600Ti do sprzedania w Zielonej Górze. Zwróćcie uwagę na ilość KM.

_________________
pozdrawiam Skiba
 
 
Valander_wwa 




Pomógł: 9 razy
Dołączył: 07 Kwi 2007
Posty: 283
Skąd: Warszawa

Rover 200

Wysłany: Wto Mar 04, 2008 22:32   

jakie sprzęgło :shock: ? sprawdź doładowanie i tak jak pisał Tempest - podłącz pod kompa, być może że coś się poprzestawiało w mapach

mamy rozumieć że sprężąrka isę nie poci? że sprawdzone?

[ Dodano: Wto Mar 04, 2008 22:36 ]
Skiba napisał/a:
A czy nie było innej, słabszej wersji R600Ti ?? .. to jest jedna z przypadkowych fotek R600Ti do sprzedania w Zielonej Górze. Zwróćcie uwagę na ilość KM.


ta wersja na zdjęciu nigdzie nie napisane że to wersja tomcio. wiadomo za to że było 620Si - 131KM, 623Si/GSi - 158 kucy. Dla mnie to niespójność w papierach - może kierwonik dolzyl do mocniejszej odmiany 2litrówki spojler, siatex, rurex i z wzoru na jogurcie danona obliczył przyrost mocy :)
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
tony_finger 



Dołączył: 30 Sty 2008
Posty: 38
Skąd: mrągowo / olsztyn



Wysłany: Wto Mar 04, 2008 22:37   

z mojej wiedzy tylko jedna wersja 200 koni jest 2.0ti. A to koleś pewnie się pomyliło mu i zamiast kW wpisał KM. W danych ten silnik ma 147 kW

co do ciśnienia czy w całym zakresie obrotów... nie wiem... dzwonię do kumpla ale nie odpowiada, pewnie jest u panny, z tego co mi mówił, jak jechaliśmy wszystko było ok i nie zauważył niczego podejrzanego, chciał tylko wiedzieć jakie są dane fabryczne ciśnienia

czy sprężarka się nie poci?? nie wiem, nie sprawdzaliśmy, kumpel o niczym takim nie mówił, a jak to sprawdzić? i w jakich warunkach?
_________________
Mój pierwszy Roverek - 600 ti
PIĘKNY I BESTIA :)
Ostatnio zmieniony przez tony_finger Wto Mar 04, 2008 22:40, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Valander_wwa 




Pomógł: 9 razy
Dołączył: 07 Kwi 2007
Posty: 283
Skąd: Warszawa

Rover 200

Wysłany: Wto Mar 04, 2008 22:40   

tony finger napisał/a:
z mojej wiedzy tylko jedna wersja 200 koni jest 2.0ti. A to koleś pewnie się pomyliło mu i zamiast kW wpisał KM. W danych ten silnik ma 147 kW

co do ciśnienia czy w całym zakresie obrotów... nie wiem... dzwonię do kumpla ale nie odpowiada, pewnie jest u panny, z tego co mi mówił, jak jechaliśmy wszystko było ok i nie zauważył niczego podejrzanego, chciał tylko wiedzieć jakie są dane fabryczne ciśnienia


do tego polecam RAVE
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
michone 



Pomógł: 108 razy
Dołączył: 16 Paź 2007
Posty: 2045
Skąd: Legnica



Wysłany: Wto Mar 04, 2008 22:40   

wedłyg strony http://austin-rover.co.uk...inekseriesf.htm nie bylo takiego silnika... wystepowaly 200KM i 180KM w 2.0T po 1994r.
_________________
Sentyment do r200 silverstone pozostanie na zawsze...
 
 
Skiba 




Pomógł: 61 razy
Dołączył: 15 Paź 2006
Posty: 1457

Rover 600

Wysłany: Wto Mar 04, 2008 22:41   

Cytat:

ta wersja na zdjęciu nigdzie nie napisane że to wersja tomcio.


Jest znaczek na klapie Ti.

_________________
pozdrawiam Skiba
 
 
Valander_wwa 




Pomógł: 9 razy
Dołączył: 07 Kwi 2007
Posty: 283
Skąd: Warszawa

Rover 200

Wysłany: Wto Mar 04, 2008 22:50   

Skiba napisał/a:
Cytat:

ta wersja na zdjęciu nigdzie nie napisane że to wersja tomcio.


Jest znaczek na klapie Ti.

Obrazek


można wnosić Skiba że to raczej tak jak znaczek M ostało się - dwórurka nieoryginalna, do tego wersja kreator tuningu zapuszczony: pokrowce na zagłówki, dekielki i parę innych pierdół... jedno jest pewne - pokaż mi maske a powiem Ci co sprzedaje :P
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
Skiba 




Pomógł: 61 razy
Dołączył: 15 Paź 2006
Posty: 1457

Rover 600

Wysłany: Wto Mar 04, 2008 22:54   

Cytat:
pokaż mi maske a powiem Ci co sprzedaje :P


Raczej na 99% pomylił w ogłoszeniu kW z KM niż dołożył Ti na klapę.
_________________
pozdrawiam Skiba
 
 
tony_finger 



Dołączył: 30 Sty 2008
Posty: 38
Skąd: mrągowo / olsztyn



Wysłany: Wto Mar 04, 2008 23:01   

dobrze koledzy ten co sprzedaje pomylił kW z KM wybaczamy mu...
pomożecie mi z moim Roverkiem??
_________________
Mój pierwszy Roverek - 600 ti
PIĘKNY I BESTIA :)
 
 
piter34 




Pomógł: 775 razy
Dołączył: 07 Sie 2003
Posty: 7421
Skąd: Kraków

Rover 800

Wysłany: Sro Mar 05, 2008 10:11   

tony finger napisał/a:
no ale ja pytam o pewną informację czy te 0,8 to jest dana techniczna??

Tak.

tony finger napisał/a:
czy sprężarka się nie poci?? nie wiem, nie sprawdzaliśmy, kumpel o niczym takim nie mówił, a jak to sprawdzić? i w jakich warunkach?

Organoleptycznie najlepiej po przegonieniu silnika.

tony finger napisał/a:
nie wiem kiedy i jakie ciśnienie było bo kierowałem i patrzyłem na drogę

No to musisz powtórzyć test. :roll:
_________________
Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum :)
 
 
tony_finger 



Dołączył: 30 Sty 2008
Posty: 38
Skąd: mrągowo / olsztyn



Wysłany: Nie Mar 09, 2008 14:06   

kumpel mechanik z którym sprawdzałem ciśnienie doładowania mówi, że sprężarka się nie poci. Ogólnie powiedział, że wg. niego turbo działa ok bez zarzutu.

mówi, że teraz najlepiej do elektronika - zna jednego dobrego, który sprawdzi komputer oraz wszystkie elementy elektroniczne typu lambda czy przepływomierz osobno, i że wtedy będziemy wiedzieć czy elektronika ok i podejmiemy dalszą analizę sprawy.

a co Wy sądzicie?
_________________
Mój pierwszy Roverek - 600 ti
PIĘKNY I BESTIA :)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R620] Pomocy
Gość Rover serii 600, Honda Accord 1 Pią Sie 15, 2008 22:24
thef
Brak nowych postów [R620 SDi] pomocy sprzeglo
Lucekch Rover serii 600, Honda Accord 15 Sob Kwi 02, 2011 20:52
Lucekch
Brak nowych postów [R620] Nie odpala..Pomocy
dawidek721 Rover serii 600, Honda Accord 1 Czw Gru 13, 2012 12:38
kadzaf
Brak nowych postów [R620] Pomocy!!!Dławienie silnika
Sacred Rover serii 600, Honda Accord 14 Pon Maj 12, 2008 10:46
Chester
Brak nowych postów [R620] Brak napiecia Pomocy
Zeus Rover serii 600, Honda Accord 13 Sro Kwi 08, 2009 17:53
Zeus



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink