Forum Klubu ROVERki.pl :: [R214Si 1.4 16V 1997]
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R214Si 1.4 16V 1997]

problemy z odpalaniem
Autor Wiadomość
giewu 




Pomógł: 203 razy
Dołączył: 19 Kwi 2007
Posty: 1907
Skąd: Łódź



Wysłany: Sro Lut 06, 2008 19:24   

PHJOWI napisał/a:
Senn napisał/a:
Nie rozumiem do konca sprawy z immo i przestepstwem. Czy wycinajac immo w swoim samochodzie komus szkodze? Jakas bzdura. Moj samochod, moj komputer i robie z nim co chce.

nie do końca jeśli masz AC...

pod warunkiem, że podczas wykupienia polisy AC, immo zostało zgłoszone jako jedno z zabezpieczeń w celu obniżenia składki i fakt jego ewentualnego odjęcia nie został zgłoszony ubezpieczycielowi zgodnie z warunkami ogólnymi polisy :cool:
_________________
zanim się wygłupisz polecam: nasza strona główna, techniczny FAQ, forumowa szukajka, punkty pomógł ...
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Sro Lut 06, 2008 19:24   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Misioslaw666 




Dołączył: 30 Gru 2007
Posty: 45
Skąd: Mielec



Wysłany: Sro Lut 06, 2008 19:36   

OK ale dopiero w sobote najpóźniej w poniedzialek bede u niego.
 
 
piter34 




Pomógł: 775 razy
Dołączył: 06 Sie 2003
Posty: 7421
Skąd: Kraków

Rover 800

Wysłany: Pią Lut 08, 2008 11:23   

Misioslaw666 napisał/a:
zmienił skład mieszanki tak aby pompka podawała wiecej paliwa

Masło maślane.
Skoro ciśnienie jest za niskie to skąd się nagle więcej paliwa wzięło? :lol:

Moim zdaniem zrobił coś innego, tak prostego, że wymyślił tę historyjkę z pompą paliwa.
_________________
Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum :)
 
 
pawle25 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 19 Lis 2007
Posty: 3
Skąd: warszawa



Wysłany: Pon Lut 11, 2008 00:23   

sprawdzie czujnik temperatury moze padl . MI sie kostka od czujnika odlaczyla i pzrez kilka dni tez mialem taki problem dopiero za 5 6 razem lapal. podlaczylem kostke spowrotem do czujnika i wszystko oka jest moze tez i u ciebie jest to samo
 
 
casjan 




Dołączył: 24 Mar 2007
Posty: 46
Skąd: Jarocin



Wysłany: Czw Lut 14, 2008 16:35   

Może ja się znów wtrącę :)
Czujniki temp. to chyba w przypadku problemu mojego znajomego nie są rozwiązaniem, bo to od razu było sprawdzone. W każdym razie auto oprócz tego, ze nie odpala bez dodania gazu, to ma tez tendencję do "ot tak po prostu" zgaśnięcia silnika podczas jazdy :/
Tzn, dokładniej mówiąc - zbliżając się do skrzyżowania, czy też wytracając prędkość przy hamowaniu (ale z małych prędkości), kiedy puści się pedał gazu silnik po prostu gaśnie. Ja stawiam na coś z układem paliwowym.
Niestety autko nie jest moje (albo i szczęśliwie, bo mój wózek poza wysokim spalaniem i paroma bzdurami jak dotąd nigdy mnie nie zawiódł), nie ja decyduje o naprawach. Znajomy nie ma czasu ostatnio na to aby zostawić wóz u mechanika. Jest potrzebne do pracy etc. Miejmy nadzieje, ze nie pogorszy tym sprawy...
 
 
 
PHJOWI 



Pomógł: 317 razy
Dołączył: 02 Kwi 2007
Posty: 2766
Skąd: NOWE MIASTO N/W wlkp



Wysłany: Czw Lut 14, 2008 18:09   

według mnie waszą bolączką jest wyrobione dolne kółko jaki się wyrobi otwór to potem się lekko rorząd przestawia.
_________________
SERWIS ROVER MG TESTER MG ROVER T4 TEL:
0504045682 Z BRAKU CZASU RZADKO JESTEM NA FORUM , NAJLEPIEJ DZWONIĆ PO 18
 
 
AndrewS 
Klubowicz





Pomógł: 160 razy
Dołączył: 27 Lut 2001
Posty: 3644
Skąd: Puławy

Rover 800

Wysłany: Czw Lut 14, 2008 21:37   

a silnik wogole odpali z przestawieniem o jeden zabek na malym kole ??
gdzies czytalem na forum ze przestawienie na gornych kolach o zabek ,to silnik odpalal
_________________
Pozdrawiam Andrzej
Rover 800, byl 214 Si 95
FSO 125p 1.4 16V MPI
Jawa 350
 
 
 
PHJOWI 



Pomógł: 317 razy
Dołączył: 02 Kwi 2007
Posty: 2766
Skąd: NOWE MIASTO N/W wlkp



Wysłany: Pią Lut 15, 2008 11:15   

ciężko ale odpali .
_________________
SERWIS ROVER MG TESTER MG ROVER T4 TEL:
0504045682 Z BRAKU CZASU RZADKO JESTEM NA FORUM , NAJLEPIEJ DZWONIĆ PO 18
 
 
casjan 




Dołączył: 24 Mar 2007
Posty: 46
Skąd: Jarocin



Wysłany: Pią Lut 15, 2008 11:33   

Ale rozrząd jest dobrze ustawiony-tak ja uważam. Osobiście byłem wówczas u mechanika-było drugi raz ustawiane(bo zaszła obawa, że za pierwszym razem źle ustawiliśmy-ale było ok). Miałem wydruki i zdjęcia z ustawieniem rozrządu i są idealnie na fabrycznych cechach zsynchronizowane (zarówno górne koła jak i to dolne).
Fakt, ze nie było to ustawiane pod komputerem, no ale czy to jest absolutnie niezbędne?

A co z tym, że podczas jazdy, po puszczeniu pedału gazu, auto potrafi od czasu do czasu zgasnąć? lekko się kulając odpali ponownie. Poza tym, ostatnio się przejechałem i zauważyłem, że jadąc na drugim biegu nie ma mocy od początku po wrzuceniu dwójki.
Cisnąc pedał dopiero po jakiejś chwili czuć że złapało moc i zaczyna przyspieszać jak należy.
Najlepiej byłoby od razu jechać do mechanika a nie rozpisuję się tutaj i zawracam głowę. Jednak to nie moje auto i nie ja podejmuje decyzję ;/
 
 
 
Brt 
mgz insz.




Pomógł: 1052 razy
Dołączył: 07 Cze 2004
Posty: 11396
Skąd: Dolny Śląsk



Wysłany: Pią Lut 15, 2008 11:41   

casjan wg mnie --> PHJOWI daleko nie masz ;)
_________________
Pozdrawiam - Brt
 
 
casjan 




Dołączył: 24 Mar 2007
Posty: 46
Skąd: Jarocin



Wysłany: Pią Lut 15, 2008 12:10   

No zdecydowanie bardzo blisko :)
Tylko to nie jest moje auto. Mówiłem już o tym znajomemu, aby jechać - PHJOWI jest gotowy pomóc :) Ale, trzeba wygospodarować troszke czasu. Ok, ja już odpuszczam - jak bedzie chciał doprowadzić ten wózek do stanu używalności to niech sam decyduje :)
Dla mnie temat się kończy, dzieki wszystkim za pomoc ;]
Jak W KOŃCU problem zostanie rozwiązany napiszę o tym na 100%!
 
 
 
Misioslaw666 




Dołączył: 30 Gru 2007
Posty: 45
Skąd: Mielec



Wysłany: Sob Mar 08, 2008 00:02   

Witam po przerwie ja problemu dalej nie rozwiązałem :( Ale mam pytanie co do pompki było sprawdzane cisnienie w układzie paliwowym ( zegar podpiety przed filtrem paliwa ) cisnienie wyszło 3,7 i teraz czesc twierdzi ze to dobrze a jeden który który stwierdzil ze to napewno wina pompki ze to mało ze w tym autku powinno byc 4,1. Teraz tak:

1. Czy róznica 0,4 moze byc winna tego ze autko ma problem z odpaleniem ?
2. Czy to prawda ze ciśnienie robocze pompki powinno byc wieksze niz w układzie ?
3. Czy ktoś mierzył cisnienie, ile wyszlo i jak samochód mu pali na zimnym silniku ?
 
 
Senn 




Pomógł: 18 razy
Dołączył: 03 Kwi 2007
Posty: 663
Skąd: Warszawa - Falenica

Rover 800

Wysłany: Sob Mar 08, 2008 00:11   

Misioslaw666, nie do konca sie orientuje jaki cisnienie daje sama pompka, ale na listwie wtryskowej powinno byc 3 bary. Z reguly na obrotach jalowych jest 2.7 i przy deptaniu zwieksza sie lekko powyzej 3. To zalatwia regulator. Na chlopski rozum cisnienie z pompy powinno byc wieksze niz 3.5.
_________________
Above all, it's a Rover
Rover 820Si 96' & FSO 1500C 83' & MG ZS180 05' & Renault Espace IV 09'
 
 
casjan 




Dołączył: 24 Mar 2007
Posty: 46
Skąd: Jarocin



Wysłany: Sob Mar 08, 2008 10:37   

W opisywanym przeze mnie przypadku wizyta na kompie też niczego nie wniosła :(
Auto nadal nie pali jak należy, gaśnie czasem przy puszczaniu gazu.
Problem jest chyba nie do przejścia ;/
 
 
 
Misioslaw666 




Dołączył: 30 Gru 2007
Posty: 45
Skąd: Mielec



Wysłany: Sob Mar 08, 2008 14:58   

Na razie od 3 tygodni nie zgasł ani razu a to po podkreceniu zaworu na listwie wtryskowej albo przepłukałem krokowca i po 300 km jakby krok sie przyzwyczail i jak narazie nie gaśnie bardzo żadko zdazy mus spasc na najnizej 600 obrotów ale odrazu wraca na właściwe :) Ale wiem jak robic zeby dobrze palił i nie trzeba duzo krecic. Po przekrecaniu kluczyka gdy juz czuc ze rozrusznik zaczyna obracac wciskam troszke pedał gazu i pali góra za 2 przekreceniem rozrusznika. Jeden mechanik powiedziła tak " Panie jak pali z gazem to se Pan problemów bedzie szukał " :D narazie zostawiam jak jest jak przyjdą wakacje ( przestane płacic za studia ) to raczej pokusze sie na nową pompke :)
 
 
PHJOWI 



Pomógł: 317 razy
Dołączył: 02 Kwi 2007
Posty: 2766
Skąd: NOWE MIASTO N/W wlkp



Wysłany: Sob Mar 08, 2008 15:41   

casjan napisał/a:
W opisywanym przeze mnie przypadku wizyta na kompie też niczego nie wniosła :(
Auto nadal nie pali jak należy, gaśnie czasem przy puszczaniu gazu.
Problem jest chyba nie do przejścia ;/


tak jak mówiłem sprawdzić listwę wtryskową auto ma zbyt małą dawke paliwa i to może być problemem.
_________________
SERWIS ROVER MG TESTER MG ROVER T4 TEL:
0504045682 Z BRAKU CZASU RZADKO JESTEM NA FORUM , NAJLEPIEJ DZWONIĆ PO 18
 
 
Misioslaw666 




Dołączył: 30 Gru 2007
Posty: 45
Skąd: Mielec



Wysłany: Sob Mar 08, 2008 19:08   

U mnie na listwie jest juz podkrecone tyle ile jest to mozliwe w ramach rozsadku. Mi podkrecił i powiedzial tyle ze wiecej sie da ale to juz bedzie "nie zdrowe"
 
 
PHJOWI 



Pomógł: 317 razy
Dołączył: 02 Kwi 2007
Posty: 2766
Skąd: NOWE MIASTO N/W wlkp



Wysłany: Sob Mar 08, 2008 19:11   

do było do casjana , jego kolega był u mnie sprawdziłem kompa nawet podmieniłem go na inny żeby zobaczyć czy będzie poprawa, w jego przypadku jest słabe ciśnienie paliwa gdy pompka przy odpalaniu zakręci to zaczyna lepiej odpalać ale jeśli się wyłączy jest ciężko według mnie muszą zacząć od wymiany filtr potem podrzucić inną listwę i zobaczyć.
_________________
SERWIS ROVER MG TESTER MG ROVER T4 TEL:
0504045682 Z BRAKU CZASU RZADKO JESTEM NA FORUM , NAJLEPIEJ DZWONIĆ PO 18
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R214Si '1997] opony na zimę
5J14
giewu Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 43 Wto Gru 04, 2007 22:53
Brt
Brak nowych postów [R214Si 1997] Zgasł na skrzyżowaniu
storm Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 6 Wto Lis 27, 2007 16:26
maciej
Brak nowych postów [R214si 1997] Znikający płyn chłodniczy!
214_SI Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 8 Sob Wrz 26, 2009 00:12
NEOSSS
Brak nowych postów [R214Si 1997] Jaki akumulator do Rovera 214?
waldi80 Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 26 Czw Lip 01, 2021 12:02
Robertus74
Brak nowych postów SOLVED [R214Si '1997] wskazówka wskaźnika temperatury
giewu Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 56 Nie Sty 27, 2008 23:34
AndrewS



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink