K- series 1.4 1.6 1.8 i w innych modelach w jakich stosowano te śliniki, zmierzam do tego czy któreś wałki mają dłuższe krzywki i czy tańszym kosztem da się tam wyrwać z 10KM
Bo np wałki ssące z Omegi 3.0 MV6 zakładając do Vectry 2.5 v6 Zyskujemy ok 10 kunia i myślę czy coś takiego jest w Roverkach ?
AndrewS: poprawilem temat
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Ostatnio zmieniony przez AndrewS Pią Sty 29, 2010 20:16, w całości zmieniany 1 raz
SPAMU¦
Wysłany: Pon Mar 10, 2008 14:50 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Pomógł: 5 razy Dołączył: 20 Mar 2001 Posty: 99 Skąd: Warszawa
Wysłany: Pon Mar 10, 2008 16:18
Oj chyba nie do końca da się tak zrobić, nawet gdyby rzeczywiście były różnice w wałkach. Co z mapami zapłonu? Moze gdybyś wymienił razem z ECU to tak ale co wtedy z paliwem. Nie wiem czy są różnice we wtryskiwaczach w tych modelach ale czasy otwarcia pewnie są różne dla różnych silnikow. Coś nie wydaje mi się.
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
ktos gdzies wspominal ze mozna zastosowac walki od 1.8 VVC do 1.4 zamiast walkow kenta ale ile w tym prawdy?? W przypadku 1.6 a 1.8 srednica tloka jest taka sama czyli jak zalozymy tloki od 1.8 razem z walkiem to zwiekszy sie pojemnosc??
_________________ Sentyment do r200 silverstone pozostanie na zawsze...
Daje się wydechowy wałek z VVC na miejsce ssącego w 1.4/1.6/1.8. ZTCW nie obejdzie się bez regulowanych kółek oraz strojenia.
BTW Kiedyś gadałem z znajomym, robiącym samochody do wyczynu od lat, który zalecał zastosowanie tego wałku jako wydechowego i wywaleniu kata - miało to dać lepszy przebieg momentu, tzn. większą moc w większej partii obrotów.
Na forum mg-rover.org czytalem, ze swietnymi walkami do 1.4 sa walki od 1.8 135KM. Wedlug opinii, walki te sprawuja sie lepiej niz np. walki pipercamsa dedykowana do 1.4 16V.
Pomógł: 10 razy Dołączył: 15 Lis 2006 Posty: 309 Skąd: Warszawa
Wysłany: Wto Mar 11, 2008 11:12
A czy przypadkiem wałek od vvc nie ma innej (większej) średnicy? Bo kiedyś na ebayu znalazłem solid cams do vvc i gość pisał, że nie pasują do 1.4 właśnie ze względu na średnicę.
ale z mojej skromnej wiedzy wynika ze jeśli zmienisz wałek na bardziej ostry to może (czytaj nie musi) zacząć zalewać ci silnik, a wtedy z pewnością przydał by się nowy soft
Pomógł: 50 razy Dołączył: 25 Maj 2007 Posty: 800 Skąd: Ostrów Wielkopolski
Wysłany: Wto Mar 11, 2008 19:52
DawidNB napisał/a:
ale z mojej skromnej wiedzy wynika ze jeśli zmienisz wałek na bardziej ostry to może (czytaj nie musi) zacząć zalewać ci silnik, a wtedy z pewnością przydał by się nowy soft
po zmianie wałków strojenie to obowiązek
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum