Wysłany: Pon Mar 03, 2008 19:34 [R214 '99] Stukanie w silniku
witam ponownie . A wiedz w moim Roverku padly 2 tloki maja luzy na sworzniu mechanik mi powiedzial ze auto musialo zostac przegrzane . Zaczolem szukac silnika i mam pytanko czy silnik z R 25 1.4 16V bedzie pasowal
Ostatnio zmieniony przez piter34 Sro Mar 12, 2008 15:30, w całości zmieniany 1 raz
SPAMU¦
Wysłany: Pon Mar 03, 2008 19:34 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Pomógł: 50 razy Dołączył: 25 Maj 2007 Posty: 800 Skąd: Ostrów Wielkopolski
Wysłany: Pon Mar 03, 2008 19:43
Więc tak:
Silnik z R 25 ma już cewke zapłonową a R 200 palec kopułka, jak dobrze pamiętam będziesz musiał swoje wałki przełożyć żeby wszystko odpaliło na osprzęcie 200 (kopułka,palec itp)
Kup sam motor bez osprzętu golasa...
EDIT:
Koło zamachowe chyba jeszcze będziesz musiał zmienić
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
wlasnie taki motor mam juz upatrzony tylko zastanawia mnie jeszcze jego cena bo jak twierdzi sprzedajacy to motor ma przebieg 83000 z roku 2001 i cena jego byla 1500 potem 1200 i wkoncu gosciu zszedl na 1000 troche mnie to dziwi a wcale dlugo z nim nie rozmawialem. co o tym sadzicie??
a ja sie tak pozwole troche wtracic i zapytac sie o cos. tak z czystek ciekawosci. majac silnik 1.4 16V mozna wlozyc na jego miejsce 1.6? chodzi mi tylko o sam blok i komputer(bo pewnie by musial byc inny - od 1.6). czy jeszcze trzeba wymienic kilka innych klamotow?
Powiedz mi, czy stukal ci caly czas, czy tylko na zimnym lub cieplym silniku ? U mnie tez jest takie stukanie ale raczej nie metaliczne, tylko takie "dieslowskie" i slyszalne tylko na rozgrzanym silniku.
nie jestes sam tez mam takie stuknie w 214 i wlasnie jestem w trakcie poszukiwan silnika
Szukasz nowego silnika dlatego, że ten po prostu stuka, czy dlatego, że tym stukom towarzyszy np. branie oleju, spadek dynamiki, nadmierne spalanie lub inne przypadłości?
_________________ Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum
bo mam do wymiany tloki, popychacze i raczej nie oplaca sie tego robic,
Ja się właśnie pytam "dlaczego masz do wymiany"? Czy są jakieś objawy oprócz stukania?
A tak na marginesie to moim zdaniem tłoki stukają, a popychacze to raczej grzechoczą
Najlepiej to rozpoznać chwilę po uruchomieniu silnika. Najpierw wyraźnie słychać popychacze (grzechot), a dopiero po kilku sekundach jest słyszalny stuk tłok<->tuleja.
_________________ Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum