Forum Klubu ROVERki.pl :: [silniki K] Fotoporadnik - wymiana uszczelki pod głowicą
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: walkie
Pią Lis 19, 2010 23:15
[silniki K] Fotoporadnik - wymiana uszczelki pod głowicą
Autor Wiadomość
PTE 




Pomógł: 138 razy
Dołączył: 16 Cze 2006
Posty: 1429
Skąd: Gdańsk

Rover 25

Wysłany: Wto Mar 25, 2008 22:29   [silniki K] Fotoporadnik - wymiana uszczelki pod głowicą

Właśnie znalazłem coś takiego. Chyba u nas tego jeszcze nie było?

http://forums.lr4x4.com/l...php/t22441.html
_________________
Rover 25 1.4 1999/2001r. midnight blue 1.06.2006 - 7.05.2012
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Wto Mar 25, 2008 22:29   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
tian 




Pomógł: 14 razy
Dołączył: 28 Lip 2006
Posty: 206

Rover 200

Wysłany: Sro Mar 26, 2008 20:47   

Bardzo fajne :]
_________________
Był: rower Wigry 3
Jest: ®200 RF ('99) - 1.4i & Zafira B ('06) - 1.8
 
 
areek 




Pomógł: 7 razy
Dołączył: 05 Sie 2007
Posty: 163
Skąd: chorzow



Wysłany: Czw Mar 27, 2008 08:54   Re: [silniki K] Fotoporadnik - wymiana uszczelki pod głowicą

PTE napisał/a:
Właśnie znalazłem coś takiego. Chyba u nas tego jeszcze nie było?

http://forums.lr4x4.com/l...php/t22441.html


hi 2w1
widzicie gdzie on ma cewke
ciekawe czy oryginal czy sam to przelozyl
 
 
 
Free 



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 07 Lut 2008
Posty: 35
Skąd: Bielsko-Biała



Wysłany: Czw Mar 27, 2008 09:22   Re: [silniki K] Fotoporadnik - wymiana uszczelki pod głowicą

areek napisał/a:
PTE napisał/a:
Właśnie znalazłem coś takiego. Chyba u nas tego jeszcze nie było?

http://forums.lr4x4.com/l...php/t22441.html


hi 2w1
widzicie gdzie on ma cewke
ciekawe czy oryginal czy sam to przelozyl


Oryginał...
 
 
AndrewS 
Klubowicz





Pomógł: 160 razy
Dołączył: 27 Lut 2001
Posty: 3644
Skąd: Puławy

Rover 800

Wysłany: Czw Mar 27, 2008 20:31   

fajny artek
jak widac nowy typ uszczelki robi tez firma FAI
_________________
Pozdrawiam Andrzej
Rover 800, byl 214 Si 95
FSO 125p 1.4 16V MPI
Jawa 350
 
 
 
oprawca_1978 




Pomógł: 143 razy
Dołączył: 09 Lip 2008
Posty: 1515
Skąd: Zegrze



Wysłany: Czw Sie 21, 2008 21:46   

AndrewS napisał/a:
fajny artek
jak widac nowy typ uszczelki robi tez firma FAI


Kolo zastosował kolejność dokręcania śrub metodą na "ślimaka". Też można.
Ja dokręcałem inaczej, kierowałem się tylko zasadą - odkręcam - najpierw śrubki od zewnątrz silnika, a dokręcam - odwrotnie - najpierw te od środka.
No i tych porąbanych zasad, że dwa razy po 180 stopni też nie zastosowałem. Dla mnie
to profanacja i wręcz przepis na urwanie śruby.
Dokręcałem kierując się momentem dokręcania śrub i podzieliłem na 7 etapów - 20, 30, 35, 40, 45, 50 i 55 Nm, kończąc dokręcanie na sile mniej więcej połowa tyle, co w "normalnym" silniku.
Przejechałem już 45 kkm i działa jak złoto, nawet kropli nie przepuści.

Gościu splanował na chama głowicę, placek z niej zrobił. W zasadzie załatwił sobie ją na własne życzenie. Założę się, że rozszczelni mu się to zaniedługo.
Czoła głowicy (jak i bloku) NIE MOŻNA planować na maszynach, a jedynie RĘCZNIE DOTRZEĆ, bo tolerancja na ewentualną naprawę powierzchni wg producenta to jedyne 0,2 mm!

Acha - widać, że silniczek jest zarąbany - od środka usyfiony na żółto. Melasa.
Czoła tłoków, komory spalania i czoła grzybków zaworów zawalone nagarem.
Bieżnie krzywek są matowe, to samo czoła szklanek popychaczy.
Albo jeździł z HGF-em czas dłuższy, albo pierścionki ma już na wymarciu, albo odma zapchana.
Generalnie wg mnie silnik wygląda źle, popatrzcie tylko na fotkę pokazującą środek przepustnicy powietrza.
Ciekawe, czy się jeszcze kręci..
_________________
Człowiek pochodzi od małpy. W czerwonym.
 
 
marcinmarcin 




Pomógł: 37 razy
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 890
Skąd: Opole



Wysłany: Czw Sie 21, 2008 22:00   

oprawca_1978 napisał/a:

Gościu splanował na chama głowicę, placek z niej zrobił. W zasadzie załatwił sobie ją na własne życzenie.
Generalnie wg mnie silnik wygląda źle

:ok: masz rację, splanowanie głowicy koszmarne... a silnik też w masakrycznym stanie...
 
 
blackbetty 




Dołączyła: 15 Maj 2008
Posty: 90
Skąd: Grodzisk Wlkp.



Wysłany: Pon Mar 02, 2009 14:58   

witam. Nie chce zakładać nowego tematu odnośnie uszczelki, więc prosze o doradzenie tutaj bądź tutaj http://forum.roverki.eu/v...p=242161#242161

Nie wiem co sie stało, ale ppo wymianie uszczelki znowu koszmarny brązowy kolor powrócił. Więcej opisałam w temacie z linku..... :sad:
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [Silniki K-Series] Kolejny fotoporadnik wymiany uszczelki
storm Wszystkie (Wszystkie modele marki Rover i MG) 6 Czw Wrz 18, 2008 21:22
Senn
Brak nowych postów [Silniki K16] Głowica z wżerami po planowaniu.
Czy takie 'coś' dyskwalifikuje powierzchnie głowicy ?
secio Wszystkie (Wszystkie modele marki Rover i MG) 20 Wto Lut 03, 2009 21:21
secio
Brak nowych postów [seria K] Alternatywny sposób wymiany uszczelki pod głowicą
PTE Wszystkie (Wszystkie modele marki Rover i MG) 4 Czw Sie 07, 2008 07:37
oprawca_1978
Brak nowych postów [All] Silniki K-Series wymiana rozrządu
SyntaX Wszystkie (Wszystkie modele marki Rover i MG) 15 Wto Lut 03, 2009 22:33
truten23
Brak nowych postów [L-series] Wymiana uszczelki pompy oleju a demontaż miski ol
mustek3 Wszystkie (Wszystkie modele marki Rover i MG) 4 Wto Mar 21, 2017 10:26
mustek3



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink