Typ: Si Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.6 Rok produkcji: 1996
Witam!!
Mam taki problem. Jestem posiadaczem rovera 416si rok 96. Rok temu wymieniłem uszczelkę pod głowicą pojeździłem rok i znowu to samo. Niektórzy mówią że to wina śrub które nie zostały wymienione. I tu mam pytanie?Co proponujecie??
-Czy naprawiać to samo jeszcze raz
-czy kupić jakiś używany silnik??
jeżeli chodzi o silnik to czym mam się kierować żeby w nowym silniku nie wystąpiła podobna usterka??
Pozdrawiam!!
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Czw Sty 13, 2011 00:12, w całości zmieniany 2 razy
SPAMU¦
Wysłany: Wto Lut 19, 2008 12:04 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Hmm mam takie samo auto ---narazie odpukać problemów z uszczelką nie mam. Czy używany silnik załatwi sprawę Raczej w mojej opinii nie ---- można trafić jeszcze gorszy egzemplarz. W mojej opinii lepiej zrobić uszczelkę tylko wybrać dobrego specjalistę który zrobi to fachowo. No i prze takim remoncie niestety nie ma co oszczędzać trzeba wymienić wszystko co wadliwe (najlepiej jakby ktoś z wiedza przejrzał rozebrany silniczek może coś tam trzeba jeszcze zrobić ---jakąś paneweczkę lub coś podobnego). Jest to kosztowna zabawa, ale jak się chce autem jeździć.
Chyba że chcesz auto sprzedać to inna sprawa ale jak już lepiej poinformuj nabywcę o problemie.
Ostatnio gdy rozmawialem z mechanikiem na temat uszczelki ceny itp mowil ze przy uszczelce nieorginalnej moge do niego z powrotem zawitac nawet za pol roku (dlatego mowil mi o zakupie orginalnej ) ... taka moja lekka podpowiedz chodz nie wiem czy trafna
Dziękuje za tak szybki odzew.Nie przypuszczałem ze te forum działa tak prężnie.
Odnośnie śrub to mogę wnioskować ze nie były sprawdzone.Ponieważ w zakładzie zastanawiali się czy podejmą się naprawy, ale jak się już podjęli to należało by zrobić to dobrze.(widocznie nie wszyscy tak sądzą)
A co do mojej usterki to chyba skorzystam z podpowiedzi Brt'a i oddam samochód pod opiekę pana Mariusza.
Dokładnie - oddaj Mariuszowi - będziesz miał spokój.
_________________ Pozdrawiam, Maciek (podWawa - WPR)
Obecnie MX-5 NC '07, XC60 'Słoń 2' i wózek na zakupy (Fabia III)
Były 2*R623Si Lux '95 LPG, R827Si '93 LPG, R416 Si '99 LPG, MX-5 '92 i kilka innych nieroverków
Ostatnio gdy rozmawialem z mechanikiem na temat uszczelki ceny itp mowil ze przy uszczelce nieorginalnej moge do niego z powrotem zawitac nawet za pol roku
Oryginalna uszczelka głowicy kosztuje ok. 200PLN.
Jeżeli kupisz taką za 50PLN to oczywiście może paść dużo szybciej niż pół roku.
W technicznym FAQ napisałem, aby kupować uszczelki "markowe".
[ Dodano: Wto Lut 19, 2008 16:55 ]
Jeżeli oryginalna uszczelka zostanie dokręcona "na pałę", złym momentem i śruby w złej kolejności, to też może to wszystko szybko paść...
_________________ Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum
Oryginalna uszczelka głowicy kosztuje ok. 200PLN.
Jeżeli kupisz taką za 50PLN to oczywiście może paść dużo szybciej niż pół roku.
W technicznym FAQ napisałem, aby kupować uszczelki "markowe
oki nie zauwazylem tego pozdrowienia
AndrewS: poprawilem cytowanie
Ostatnio zmieniony przez AndrewS Wto Lut 19, 2008 21:02, w całości zmieniany 1 raz
Witam posiadam rover 400 i czeka mnie HGF i mnie to bedzie koszkowac i czy znacie jakiegos dobrego mechanika który to zrobi dokładnie z okolic katowic lub tychów POzdrawiam wszystkich
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum