Wysłany: Pią Mar 28, 2008 12:32 [R200 SDI '97] Nie odpala...
Mam problem jadac roverem 200 TDI nagle zgasł. Bezpieczniki sa dobre, komputer nie pokazuje błedów. Wydaje mi sie ze nie dostaje paliwa i gdy przekrecam zapłon wydaje dziwny dzwiek tak jak by cos strzelało głosno pod maska. Panowie pomocy prosze o pilna pomoc. Z góry dziekuje
_________________ Zapała
Ostatnio zmieniony przez giewu Czw Kwi 03, 2008 08:05, w całości zmieniany 2 razy
SPAMU¦
Wysłany: Pią Mar 28, 2008 12:32 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Zapala88, poczytaj zasady kącika! Popraw temat wątku! Stosuj znaki przestankowe (kropki, przecinki...)
Wtedy na pewno wszyscy potraktują Ciebie bardziej poważnie.
_________________ Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum
Pomógł: 387 razy Dołączył: 15 Mar 2007 Posty: 4424 Skąd: Oświęcim
Wysłany: Pią Mar 28, 2008 12:48
Zastosuj się do próśb Pitera, potem sprawdź stan akumulatora, a jeżeli jest okay to punkty masowe i połączenie z rozrusznikiem, tudzież alternatorem. To strzelanie to mi wygląda na hałasujące przekaźniki z powodu braku prądu przy rozruchu.
Rozrusznik kreci silnikiem ale nie odpala nie ma reakcji. Tak jak by paliwo nie dochodziło.
skoro rozrusznik kreci a silnik nie chce odpalic wiec ......
....wymien FILTR PALIWA ..... i powinno byc po problemie
..nawet jakby przeaznik byl walniety to silnik powinien odpalic , zauwazmy ze jest cieply bo zgasl Ci podczas jazdy
.
nie wiem czy to możliwe ze zgasł mi podczas jazdy z powodu filtra. A w taki razie co by mi tam tak strzelało?
a ja Ci poraz ponowny mowie ze to jest na tyle prawdopodbne na ile fakt ze po nocy wstaje dzien .. .... chcesz sie przekonac wiec zapytaj mechanika badz fachowca np. od ''pomp wtryskowych''
pierwsza odpowiedz jaka uslyszysz dlaczego twoj samochod zgasl podczas jazdy i nie chce odpalic mimo ze rozrusznik kreci silnikiem a kontrolki sa OKEY ..bedzie sprawdz/wymien FILTR PALIWA zdziwilbys sie jakie g....wno nie raz tankuje sie na CPNach
co do strzelania to tak jak mowi thef moze to byc przekaznik (chociaz nie sadze zeby az tak mocno halasowal) ...tyle ze bez niego tez odpalisz auto.. tymbardziej cieple auto
przy braku masy jak wskazuje tez thef zauwazylbys ze mruga Ci kontrolka Check Engine ...(mruga..znaczy raz sie zapali a po chwili zgasnie)
co do rozrusznika to skoro krecisz silnikiem to powinien byc okey w innym przyppadku nie krecilbys wcale badz rozladowalbys akumu w tempie bardzo szybki (zwarcie w rozruszniku)
akumu tez odpada bo jak wspomniales rozrusznik kreci silnikiem tyle ze on nie odpala mozliwe ze z powodu
cytuje: nie odpala nie ma reakcji. Tak jak by paliwo nie dochodziło.
..
.
Paliwo dostaje filtr jest dobry, Do pompy jest ok ale już z pompy do wtryskiwaczy nie dochodzi . Styki wszystkie są poczyszczone i na pewno nie jest to wina filtra sprawdziłem
Mój rover jest TDI 2.0 . Po wymianie filtra paliwa nic sie nie zmieniło . Stukanie jest na pewno w pompie wtryskowej, ma podobny dzwiek jak przekazniki, ale dwa razy głowniej. Ściągnęłem przewód od pompy wtryskowej do wtryskiwacza, zakreciłem rozrusznikiem i zero paliwa. W dodatku mój rover ma pompke reczna do paliwana scianie grodziowej, i jak go podpapuje to tez nic. Napiecie do pompy dochodzi bo jak odepne przewody zasilajace, przestaje strzelać. Prosze o pilna pomoc.
PHJOWI już napisał, ze prawdopodobnie pompa do naprawy.
A twój rover to SDi a nie TDI. W nomenklaturze rovera SDi = turbodiesel z intercoolerem i bezpośrednim wtryskiem paliwa. TDI to są u VW
Mam dobrze z paskiem napedzajacym pompe... sprawdzałem wiesz to główne rzeczy na jakie zwruciłem uwage. a i moge sie załozyc jestem w stanie sie załozyc ze sa i TDI i SDI produkowano praktycznie niczym sie nie róznia oprucz numeru silnika i TDI ma o 2 km wiecej... w sumie to tyle róznic i wydaje mi sie ze może mi sie popsuł elektrozawór dolny w pompie... bo jak go odłaczam od niego prad przestaje strzelac...
Zapala88, czy zdajesz sobie sprawę, że podważasz dotychczasowa wieloletnią wiedzę całego Klubu i producenta Rovera Ja niewierny Bartek jestem i fajnie by było gdybyś to udowodnił I nie mam na myśli jakiegoś zdjecia tylnej klapy z napisem TDI bo takie to ja też widziałem
Ja też tak myslałem i wiesz nie kłucił bym sie ale widziałem orginalny katalog Rovera w Francji i wyraznie pisało 214 216 220 i 200 tyle tylko ze 220 to sa SDI i TD maja 5 róznych oznaczen silnika natomiast TDI to rover 200 i ma tylko jedno oznaczenie mało ich szło i to cos na typ silnika honda 2.0 TDI... Naprawde widziałem na własne oczy... Przeciez tego sobie nie zmysliłem...
[ Dodano: Pon Mar 31, 2008 22:24 ]
Panowie mam... Rozkreciłem pompe i na dole jast taka jak by pompka elektryczna i ona miała mała siateczke która była cała w syfie i juz działa przeczysciłem i juz ok działa jak złoto dziekuje wam bardzo za pomoc jestescie naprawde dobra ekipa i chetnie do niej wstapie jak mozna oczywiscie...
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum