Forum Klubu ROVERki.pl :: [R45] Czujnik temperatury?
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R45] Czujnik temperatury?
Autor Wiadomość
Ciufa 




Pomógł: 65 razy
Dołączył: 08 Gru 2007
Posty: 2012
Skąd: Piekary Śląskie



Wysłany: Pon Mar 10, 2008 14:12   

truten23 napisał/a:
Tak swoja droga jesli filtr powietrza jest ok

placilem za wymiane wszystkich filtrow w sierpniu u slązoka
truten23 napisał/a:
i nie łapie jakiegos lewego powietrza

niewiem
truten23 napisał/a:
to krokowiec nie powinien sie tak szybko zabródzić..

sami byli zdziwieni ze byl tak bardzo zabrudzony:/
_________________
CHOCIAŻ W DOMU GŁÓD I NĘDZA, 6 CYLINDRÓW MNIE NAPĘDZA
http://www.youtube.com/user/ciufciaaaa
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Pon Mar 10, 2008 14:12   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
ploomy 




Pomógł: 16 razy
Dołączył: 02 Paź 2007
Posty: 157
Skąd: Legionowo



Wysłany: Pon Mar 10, 2008 15:00   

Nie wiem jaki syf macie na myśli, ale u mnie krokowiec był cały pokryty sadzą. Zupełnie jakby w kominie jakimś siedział :wink:
 
 
 
Ciufa 




Pomógł: 65 razy
Dołączył: 08 Gru 2007
Posty: 2012
Skąd: Piekary Śląskie



Wysłany: Pon Mar 10, 2008 17:08   

ale jak go wyczyscisz to jest spoko a ja wyczyscilem 4 miesiace temu i znowu byl syf to nie jest chyba normalne
_________________
CHOCIAŻ W DOMU GŁÓD I NĘDZA, 6 CYLINDRÓW MNIE NAPĘDZA
http://www.youtube.com/user/ciufciaaaa
 
 
 
truten23 




Pomógł: 63 razy
Dołączył: 10 Sie 2007
Posty: 1453
Skąd: Busko-Zdrój



Wysłany: Wto Mar 11, 2008 11:37   

a czym jest zasyfiony?
_________________
>lepiej głupio zapytać, niż mądrze coś spie....lić<
 
 
 
JohnnyB 




Dołączył: 02 Paź 2007
Posty: 118
Skąd: Warszawa



Wysłany: Pią Mar 28, 2008 07:57   

Ciufcia napisał/a:
ponad miesiac temu zmienilem paliwo z BP ultimate na neste 98


ja mam male problemy ze swoim R i bacznie obserwuje jak pracuje i do tej pory tankowalem tylko na BP lub na Neste i co??
i na PB98 z Neste sa problemy a na PB95 z BP jest lepiej
teraz musze tylko wymienic filtr paliwa i pobrykac tylko na BP
 
 
 
Ciufa 




Pomógł: 65 razy
Dołączył: 08 Gru 2007
Posty: 2012
Skąd: Piekary Śląskie



Wysłany: Pią Mar 28, 2008 13:38   

dzisiaj sam wyczyscilem silniczek krokowy i jest poprawa ale rewelacji nie ma dalej obroty wariuja i auto gasnie
ponadto zlokalizowalem jakies trzeszczenie pod maskom mechanik stwierdzil ze wtryski sie zacieraja ( wszystkie?)

piter34 napisał/a:
Odłącz wtyczkę elektryczną od tego pochłaniacza i zobacz co się stanie

odlaczylem wtyczke i samochod zaczol normalnie pracowac mial odrobine wyzsze obroty a przy przegazowaniu z wydechu strzelalo i na asfalcie byly widoczne slady beznzyny
piter34 napisał/a:
Na pewno fachowcy z "Ślązoka" znajdą rozwiązanie problemu

ci "fachowcy" zalozyli zniszczona uszczelke w silniczku krokowym zamiast ja wymienic koszt 40 groszy
truten23 napisał/a:
a czym jest zasyfiony?

jak go dzis czyscilem to byl mocno zabrudzony chyba sadzom ale mysle ze to wina zuzytej uszczelki ktorej na serwisie nie wymienili :/

truten23 napisał/a:
Tak swoja droga jesli filtr powietrza jest ok

filtr wymienilem w poniedzialek a wczoraj usterka powrocila

[ Dodano: Pią Mar 28, 2008 17:34 ]
moze mi ktos powiedziec czy winny moze byc czujnik temperatury? bo jak zapalam rano samochod to trzyma obroty na poziomie 900 obrotow na minute czyli tak jak by silnik byl bardzo goracy i bardzo cicho chodzi

ogrzewanie zawsze w samochodzie mialem kiepskie to znaczy nigdy przy ujemnej temperaturze na zewnatrz nie lecialo gorace powietrze tylko letnie wiec moze to termostat?
wiec chcialbym pomierzyc czujniki temperatury i sprawdzic ten termostat jak ktos moze powiedziec gdzie sie one znajduja i jak je sprawdzic to bylbym bardzo wdzieczny
silniczek krokowy narazie zostawiam w spokoju :)

[ Dodano: Pią Mar 28, 2008 17:36 ]
?? ???
 
 
 
PHJOWI 



Pomógł: 317 razy
Dołączył: 02 Kwi 2007
Posty: 2766
Skąd: NOWE MIASTO N/W wlkp



Wysłany: Pią Mar 28, 2008 17:59   

najprościej zmierzyć oporność czujnika temperatury , jeśli mówisz że rano odpalisz i trzyma 900 obrotów a powinien około 1000-1250 to faktycznie może komp widzi temperature dodatnią .
_________________
SERWIS ROVER MG TESTER MG ROVER T4 TEL:
0504045682 Z BRAKU CZASU RZADKO JESTEM NA FORUM , NAJLEPIEJ DZWONIĆ PO 18
 
 
Ciufa 




Pomógł: 65 razy
Dołączył: 08 Gru 2007
Posty: 2012
Skąd: Piekary Śląskie



Wysłany: Sob Mar 29, 2008 07:55   

tak ale on nawet przy rozzruchu czyli jak kreci rozrusznik nie wskakuje nawet na ulamek sekundy na wiecej niz 900 obrotow :/
PHJOWI napisał/a:
najprościej zmierzyć oporność czujnika temperatury

to znaczy jak bo nie bardzo wiem gdzie on jest ( podobno sa dwa?) i gdzie wsadzic miernik :oops:
_________________
CHOCIAŻ W DOMU GŁÓD I NĘDZA, 6 CYLINDRÓW MNIE NAPĘDZA
http://www.youtube.com/user/ciufciaaaa
 
 
 
piter34 




Pomógł: 775 razy
Dołączył: 07 Sie 2003
Posty: 7421
Skąd: Kraków

Rover 800

Wysłany: Pon Mar 31, 2008 12:03   

Ciufcia napisał/a:
to znaczy jak bo nie bardzo wiem gdzie on jest ( podobno sa dwa?) i gdzie wsadzic miernik :oops:

Sposób pomiaru czujnika temperatury opisano w technicznym FAQ:
http://www.roverki.pl/mod...ies=Technika#61

Te Twoje obroty wskazują na usterkę czujnika, ewentualnie uszkodzenie silnika krokowego (to on na podstawie wskazań czujnika jest sterowany odpowiednio przez ECU).
Zmierz rezystancję przed odpaleniem i porównaj z wartościami podanymi w FAQ.
_________________
Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum :)
Ostatnio zmieniony przez piter34 Pon Mar 31, 2008 17:59, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
areek 




Pomógł: 7 razy
Dołączył: 05 Sie 2007
Posty: 163
Skąd: chorzow



Wysłany: Pon Mar 31, 2008 16:26   

hi
ja proponuje podmienic/wymienic czujnik polozenia przepustnicy. zuzyty daje efekt w postaci falowania, nie trzymania obrotow
 
 
 
Ciufa 




Pomógł: 65 razy
Dołączył: 08 Gru 2007
Posty: 2012
Skąd: Piekary Śląskie



Wysłany: Pon Mar 31, 2008 20:18   

areek napisał/a:
ja proponuje podmienic/wymienic czujnik polozenia przepustnicy. zuzyty daje efekt w postaci falowania, nie trzymania obrotow

ok to może byc to bo po dodaniu lekko gazu obroty zamiast iść w góre spadają:D
poszukam w intercarsie ile to kosztuje i spróbujemy :)

[ Dodano: Sro Kwi 02, 2008 19:59 ]
http://www.eliseparts.com...products_id=460

może mi ktoś powiedzieć który silniczek zamówić? czy ten za 29 funtów, czy ten za 63 funty?
na silniczku który jest na zdjeciu jest napisany numer a na tym który mam zamontowany w aucie jest inny numerek

u mnie jest: SBZ005 3379 (niewiem czy ktos go nie podmienil kiedys gdzies?)
no i czy jak zamówie ten co jest na obrazku czy bedzie pasować ?
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R 400] Czujnik Temperatury
imus23 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 1 Nie Lis 13, 2011 15:02
bizon
Brak nowych postów [R45 iDT] Czujnik temperatury
Bartek8508 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 13 Sro Lis 21, 2012 07:44
Bartek8508
Brak nowych postów [r 400] czujnik temperatury
adamos Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 3 Sob Cze 18, 2011 09:44
szoso
Brak nowych postów [R45] Czujnik temperatury powietrza
hrv Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 2 Sro Maj 06, 2009 18:26
hrv
Brak nowych postów [R416] Czujnik temperatury
Squid Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 2 Sro Maj 15, 2013 20:30
Squid



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink