Pomógł: 6 razy Dołączył: 17 Mar 2008 Posty: 44 Skąd: Kraków
Wysłany: Sob Mar 22, 2008 07:32 [R75] Kolejność otwierania drzwi z pilota
Typ: V6 Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1999
Mam pytanie dotyczące kolejności otwierania drzwi z pilota,
zauważyłem, że najpierw otwierają się drzwi od kierowcy,
następnie pasażera za kierowcą, a dopiero na końcu pasażera z przodu i pasażera za nim.
To jest standardowa sekwencja otwierania drzwi ?
Bo z pilota zamykają się wszystkie na raz, a z wewnętrznego sterowania, wszystkie się blokują i otwierają na raz.
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Wto Gru 07, 2010 18:58, w całości zmieniany 1 raz
SPAMU¦
Wysłany: Sob Mar 22, 2008 07:32 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Pomógł: 81 razy Dołączył: 15 Maj 2007 Posty: 901 Skąd: Poznań
Wysłany: Sob Mar 22, 2008 08:26
Drzwi w Roverze 75 powinny się otwierać albo wszystkie od razu albo druga opcja pierwsze drzwi kierowca a po drugim zadziałaniu na pilota wszystkie pozostałe drzwi , jest to opcja którą mozna zaprogramować Testbookiem a w twoim przypadku albo masz kiepski akumulator albo zamki w drzwiach powoli sie kończą.
_________________ Sprzedaż części, diagnostyka komputerowa Rover MG Land Rover oryginalnym komputerem T4- POZNAŃ . RÓWNIEŻ NAJNOWSZE MODELE LAND I RANGE ROVERA ,z firmą Rover MG Land Rover jesteśmy związani od 1995 roku TEL. 0698363760, parts2@wp.pl / britcars@wp.pl
niestety nie bedziesz umial otworzyc
ale najprawdopodoniej da sie zamknac przez skomplikowana kosntrukcje zamka
(sa tam 2 silniczki...)
ostatnio robilem ten zamek szkoda ze zapomnialem porobic zdjec;/ jak to wyglada
_________________ Był R75 CDT 2.0 2001r. automat sedan, jest R75 Tourer CDT 2.0 , 2001r.
A u mnie jest tak, że najpierw otweiraja się drzwi kierowcy, później pasażer, później tył... Mam tak od samego początku i myslę, że nie jest to oznaka kończących sie silników ale kwestia zaprogramowania. Przecież gdyby silniczki w drzwiach miały się ku końcowi to również naciśnięcie wewnętrznego przycisku do zamykania drzwi nie skutkowałyby zamknieciem się wszystkich drzwi naraz no bo niby jak skoro silniczki są uszkodzone??? Zatem kolego uważam, że to jest zupełnie normalna sprawa i nie masz sie czym przejmować. Pozdrawiam
chcialem zauwazyc ze sa tam 2 silniczki i jak jeden sie zepsuje ten l
ewy patrzac od gory zamka to otworzyc sie nie da lecz zamknac tak
(zamyka to ten 2 silniczek ktory odpowiada za dodatkowe ryglowanie)
ja tak mialem i rozbieralem ten zamek w sumie jak
bedzie mi sie nudzilo to moge go rozebrac i porobie foty;]
ale poki co nie ma co straszyc ludzi jak dziala to jest dobrze;]
kazdy rover jest unikatowy wiec moze sie roznic;]D
pzdr
_________________ Był R75 CDT 2.0 2001r. automat sedan, jest R75 Tourer CDT 2.0 , 2001r.
Pomógł: 6 razy Dołączył: 17 Mar 2008 Posty: 44 Skąd: Kraków
Wysłany: Pią Kwi 04, 2008 17:36
PD napisał/a:
niestety nie bedziesz umial otworzyc
ale najprawdopodoniej da sie zamknac przez skomplikowana kosntrukcje zamka
(sa tam 2 silniczki...)
ostatnio robilem ten zamek szkoda ze zapomnialem porobic zdjec;/ jak to wyglada
A co można zrobić w zamku ?
Jest rozbieralny, a silniki można dostać ?
Skoro rozbierałeś, to może wiesz na czym polega ich psucie się ?
Pomógł: 6 razy Dołączył: 17 Mar 2008 Posty: 44 Skąd: Kraków
Wysłany: Pon Kwi 07, 2008 17:03
Aaaaa, a to są komutatorowe.
A ja miałem nadzieję, że jednak będą krokowe.
Cóż, szkoda tylko, że tak niefortunnie wybrano model silnika, mój znajomy ma BMW,
gdzie też są silniki komutatorowe w zamkach, ale jego się nie psują, chociaż ma starsze auto.
Mam inne pytanie, czy jako społeczność użytkowników, ktorym te silniki prędzej czy później padają,
nie moglibyśmy zrobić jednego hurtowego ich zakupu ?
W aucie, z tego co zrozumiałem jest ich osiem, wystarczy że dwunastu użytkowników R75 postanowi sobie sprawić zapasowy komplet
a cena jednostkowa za silnik, przesylkę i niechęć do sprzedawania detalicznych ilości, powinny spaść.
no w sumie tak pewnie byloby taniej, niektorzy jak pisali ze u nich sa dosyc tanie zamki ze szrotow
u mnie niestety musze za uzywke dac 150 i nie wiadomo ile pochodzi(ostatnio kupilem i pochodzila 3 miesiace)
ale pozostaje jeszcze kwestia rozebrania zamka i zlozenia
a z tym juz jest wiekszy problem i po zerwaniu nitow juz to nie bedzie jak fabryka zrobila...
bo czesto lubia sie tam lamac delikatne plastiki...
pzdr
_________________ Był R75 CDT 2.0 2001r. automat sedan, jest R75 Tourer CDT 2.0 , 2001r.
witam
u mnie też drzwi otwierają się tak jak opisał cygnus i na pewno jest to opcja.także powoli z rozbieraniem zamków i wymianą silniczków.A jeśli już któryś padnie to zawsze to inne drzwi się otworzą.
pozdro
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum