Witam
W plikach jest instrukcja dokrecania śrub w silniku 1,4 K. Czy to samo należy zastosować w 1,6??
Niedawno znalazłem na forum zdjęciową instrukcję wymiany uszczelki w 1,6. Była tam również pokazana kolejność śrub. Niestety teraz tego nie mogę znaleźć. Może ktoś ma to pod ręką to poproszę.
pozdrawiam
SPAMU¦
Wysłany: Pon Kwi 07, 2008 09:13 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
w zasadzoe tak, tylko ten silnik na Twoim rysunku jest jakiś nie podobny, ale przecież numerki się zgadzają....
sugerować się tym, zeby dokręcać wszystkie śruby z równą siłą (momentem) i od środka na zewnątrz, na przemian
_________________ W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia
w zasadzoe tak, tylko ten silnik na Twoim rysunku jest jakiś nie podobny, ale przecież numerki się zgadzają....
No własnie jakiś niepodobny... plik jest opisany jako instrukcja do skrecania 1,4 serii K. Dlatego pytam. Sam mam o tym blade pojęcie, tak jak zresztą o całej mechanice pojazdowej.
Co do zgodności numerków... to ktoryś z nas ma coś z oczami Tylko 1 i 2 się zgadzają wg mnie.
Ostatnio zmieniony przez sTERYD Pon Kwi 07, 2008 11:50, w całości zmieniany 1 raz
przemek_w gdybyś dokładnie zerknął na temat, do którego Ci link podałem, a nie oglądał tylko obrazek to zobaczyłbyś, że jest to opis konkretnie do Twojego silnika ... po co więc drążyć dalej temat ?
_________________ zanim się wygłupisz polecam: nasza strona główna, techniczny FAQ, forumowa szukajka, punkty pomógł ...
przemek_w gdybyś dokładnie zerknął na temat, do którego Ci link podałem, a nie oglądał tylko obrazek to zobaczyłbyś, że jest to opis konkretnie do Twojego silnika ... po co więc drążyć dalej temat ?
Jestem nowym użytkownikiem roverka (a nawet nie jestem bo rover caly czas sie naprawia) i jak patrzę wstecz, ile trzeba się naczytać, żeby się czegoś dowiedzieć chciałbym ułatwić przyszłym użytkownikom takie działania. Skoro pisze się, że plik w pobieralni dotyczy 1,4, a na forum, że również 1,6 to może warto dołożyć do tego pliku fotkę z podanego przez Ciebie linku?
W pliku tym są 2 zdjęcia. Może jestem w błędzie i nie na ten rysunek patrzę... ale to chyba to:
Przeczytaj sobie opis do tego rysunku "Kolejność dokręcania śrub mocujących skrzynię korbową"
Kolejność dokręcania śrub głowicy jest na zupełnie innym rysunku.
_________________ Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum
Przeczytaj sobie opis do tego rysunku "Kolejność dokręcania śrub mocujących skrzynię korbową"
Kolejność dokręcania śrub głowicy jest na zupełnie innym rysunku.
Oczywiście czytałem to i dlatego pytałem czy to to. Ale to było jedyne co mi psaowało. Sięgnąłem po ten plik ponieważ w tematach o wymianie uszczelki inny użytkownicy odsyłają po ten plik (a może nie ten ale innego bardziej trafnego nie znalazłem).
Dobrze, że kolega podał mi link.
W dziale "pliki" na stronie klubowej w sekcji "tylko dla klubowiczów" jest ZIPek z dwoma JPEGami (na który się powołujesz). Tam jest coś rzeczywiście nakopane, bo niby na rysunku 14.19b ma być kolejność dokręcania śrub głowicy, a są kolejności dokręcania kolektora ssącego
_________________ Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum
W dziale "pliki" na stronie klubowej w sekcji "tylko dla klubowiczów" jest ZIPek z dwoma JPEGami (na który się powołujesz). Tam jest coś rzeczywiście nakopane, bo niby na rysunku 14.19b ma być kolejność dokręcania śrub głowicy, a są kolejności dokręcania kolektora ssącego
Myślałem, że jest tam pomyłka w nr rysynku. A obrazek który wkleiłem wydał mi sie najodpowiedniejszy do tego opisu.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum