Witam. Też chcę zamontować w swoim R 400D intercooler. Prowadzenie węzy inaczej niż w SDi jednak mi się nie widzi, to też troszkę pomyślałem nad problemem z linką i wymyśliłem:
1. Przesunąć uchwyt linki w prawo i skrócić linkę (a może będzie się dało wyregulować?)
2. Zrobić małą przeróbkę taką jak na zdjęciu w załączniku.
Proszę o opinie na ten temat niestety nie wiem czy coś takiego jest możliwe gdyż na żywo nigdy silnika SDi nie widziałem, a zdjęcia nie oddają tego ile "tam" jest miejsca.
Tak wygląda ogólnie silnik SDI, i ma on elektrycznie wtrysk a nie mechaniczny jak bez Intercooler'a.
No moim zdaniem, ja tez nie wiem czemu Anglicy tak przez auta ciągli linkę, ale wydaje mi sie ze to zostało ze Anglicy maja z lewej strony kierownice i tak dla nich było krócej, a na rynek europejski już nikomu się nie chciało przerabiać wiec tak wymyślili.
A ten pomysł co ty pisałeś to nie bardzo łatwy do realizacji bo by trzeba było cala pompę przekonstruować, nie wystarczy tylko tego tak przekręcić. Cal ten układ sprężyny tez by trzeba było przerabiać. Juz lepiej i łatwiej jest to pomiędzy rury od IC wepchać.
_________________ ( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
Witam ponownie. wiem co trzeba zrobić. Sprawa banalna jak budowa cepa!
Mianowicie wystarczy linkę od gazu przykręcić niżej, tak aby była między rurą od IC i rurą od chłodzenia. To wszystko! Czytałem na forach angielskich i oni tak robią i ja też tak zrobię.
Pomógł: 1 raz Dołączył: 25 Cze 2007 Posty: 84 Skąd: Okolice Poznania
Wysłany: Wto Kwi 08, 2008 11:19
też tak chciałem aby mi zrobili lecz twierdzili że to problem i takie tam że bedzie się przecierać .
To kazałem im złożyć auto i jak się zrobi ładniej to sam pokombinuje.
Tacy są nasi mechanicy niektorzy zero incjatywy , i najlepiej aby wszystko było nowe.
a ja bym prosił, o opisanie wrażeń i różnic podczas jazdy przed i po przeróbce. Czy czuć że auto jest mocniejsze Tak dla potomnych Może ktoś sie o hamownię pokusi
a ja bym prosił, o opisanie wrażeń i różnic podczas jazdy przed i po przeróbce. Czy czuć że auto jest mocniejsze Tak dla potomnych Może ktoś się o hamownię pokusi
hehe.. no ja jeszcze nie do końca złożyłem u siebie, chodź już wszystko mam, tylko do IC nie jest podłączone
Zakupiłem sobie rury aluminiowe polerowane i chce pod nie podłączyć. Tak ze jak narazie po staremu, ale będzie opis Brt Jak bedzie wszystko tak jak trzeba. No z hamownia miałem tez już myśl ale płacić dwa razy przed i po to mi sie za bardzo nie chce,a w okolicach Strzyzowa nie ma żadnej.
Ale jeszcze się może skusze tylko pojechać po podłączenia orurowania. Tylko ze mam jeszcze zamiar kupic sobie MBC i na 1.2 bar podkrecic.
_________________ ( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
Co do tego jak należy montować IC odsyłam do mojej instrukcji. wystarczy wpisać w wyszukiwarce all series. Co do wrażeń po zamontowaniu IC to kopa ma trochę lepszego, ale niezbyt dużo. Różnica jest odczuwalna na pierwszym czwartym i piątym biegu. Ja jeszcze nie zwiększałem ciśnienia doładowania więc... muszę to zrobić i wtedy podzielę się wrażeniami!!!
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum