Wysłany: Sob Kwi 12, 2008 11:08 [R75] Zużycie ON w mieście
Właśnie obliczyłem ile spalił mi mój R75 (116 KM) oleju napędowego w jeździe miejskiej. Na krótkich odcinkach w godzinach szczytu w Warszawie przejechałem 700 km na 54 litrach co daje 7,7 litra/100 km, czyli dokładnie tyle ile w specyfikacji fabrycznej. Dla mnie rewelacja.
SPAMU¦
Wysłany: Sob Kwi 12, 2008 11:08 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Mnie sie rzadko zdarza zejsc ponizej 8,3 l / 100 (w/g komputera).
Tyle, ze ja nie mam samozaparcia i nie potrafie od tanku do tanku pojechac jak emeryt
Zawsze gdzies sobie pocisne, albo cos... a poza tym, w korku warszawskim z rana i poludnia ciezko jest oszczedzic... tylko ruszaj, stoj, ruszaj, stoj... Ale i tak jestem zadowolony
Pozdrawiam,
_________________ Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu
Faktycznie jazda przed 8 rano i po 16 po Warszawie to makabra. Boję się, że przy takiej jeździe sprzęgło może długo nie pociągnąć. Co do spalania to wynik ten osiągnąłem na oleju Verva firmy Orlen. Jest drogi ale podobno dobry.
Pozdrowienia dla Roverka z Warszawy.
Thrillco [Usunięty]
Wysłany: Pon Kwi 14, 2008 08:13
Hmm...szczerze powiedziawszy zaczynam miec dosyc pytań w pracy (miejsce zatrudnienia ponad 200 osób) "ile to pali, bo taki duzy to pewnie sporo" i pozwalam sobie odpowiadać, że ile wleje tyle spali. Na ostatnim tankowaniu "pod korek" zrobiłem ok 870km i miałem jeszcze rezerwe na ok 50km. Jazda była odbywana głownie po miescie w Białymstoku (mniejsze korki), głownie na krótkich dystansach i "na zimno" (straszono mnie, ze wtedy pali jak smok) plus przelot Biały-Wawa i z powrotem.
Wniosek...strachy na lachy i brak znajomego na stacji paliw (no bo się za rzadko widujemy )
Dla dodania jak kolega - zalany mam Shell Helix (registred by Rover )
Ja od momentu kiedy polecial mi (calkiem swiezy wtryskiwacz) tankuje na BP lub NESTE.
Raz na miesiac bede wlewal Ultimate (zeby miec lepsze samopoczucie ze mam cos lepszego w baku:) ) No i obiecalem sobie i mojemu MG ze nie bedziemy juz jezdzic na fusach i lac gowien na stacjach typu no-name
Co do sprzegla w korku tez mam obawy... ale licze na to, ze wytrzyma.
Pozdrawiam,
_________________ Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum