Wysłany: Sob Maj 03, 2008 19:07 [R420] Brak ogrzewania
Typ: SDi Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: wszystkie
Przepraszam jeśli odgrzeję temat.
Mam problem z ogrzewaniem, a mianowicie przy ciepłym silniku brak ciepłego powietrza do ogrzewania wnętrza. Na forum znalazłem coś na temat ciepłego powietrza, ktoś miał problem odwrotny. Cały czas powietrze leciało gorące. Pytam bo nie wiem, czy to może być to samo, jeśli chodzi o rozwiązanie. Dodam, że przepustnica działa poprawnie przy regulacji pokrętłem.
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Pią Sty 14, 2011 00:42, w całości zmieniany 1 raz
SPAMU¦
Wysłany: Sob Maj 03, 2008 19:07 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Pomógł: 27 razy Dołączył: 03 Lut 2007 Posty: 638 Skąd: Zielona Góra
Wysłany: Sob Maj 03, 2008 21:00
Jak z wskazówką od temperatury silnika?
Jesli podczas jazdy nie podnosi Ci się do połowy skali, a na postoju się podnosi.. to stawiam na 99% na uszkodzony termostat.
Znaczy się że jest cały czas włączony duży obieg i silnik nie jest dogrzany.
Miałem dokładnie to samo zimą.
Termostat możesz kupić u Tomiego: http://www.tomateam.pl/sk...&m_dzial=&c=869
Ja mam założony własnie ten i problem z brakiem ciepłego powietrza się skończył.
Pozdrawiam
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Płyn w układzie chłodzenia jest. Wskaźnik temperatury wskazuje tak jak przed awarią, czyli termostat powinien być w porządku. Dodam, że dzień wcześniej, co nieco przemyłem komorę silnikową, ale po tym było wszystko ok. Na drugi dzień "kaput".
Wysłany: Nie Maj 04, 2008 10:16 Re: Brak ogrzewania
ppavel napisał/a:
Płyn w układzie chłodzenia jest. Wskaźnik temperatury wskazuje tak jak przed awarią, czyli termostat powinien być w porządku. Dodam, że dzień wcześniej, co nieco przemyłem komorę silnikową, ale po tym było wszystko ok. Na drugi dzień "kaput".
Sprawdź czy zawór ciepłej wody jest przestawiany.Zawór znajduje się na przewodzie gumowym pomiędzy sinlikiem a kabiną widać go na tylnej grodzi sinika napędzany jest linką. Najlepiej we dwóch jeden kręci pokrętłem regulacji ciepła wewnątrz samochodu a druga obserwuje czy dźwignia zaworu jest przestawiana.
Pozdrawiam
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum