Dołączył: 03 Lut 2007 Posty: 638 Skąd: Zielona Góra
Wysłany: Sob Kwi 26, 2008 13:53
bądź cierpliwy. Tomi to solidna firma - skoro nie odbiera, to znaczy że ma jakies problmy lub nawał roboty. Jesli wiesz na pewno że Twoje części juz wysłał...., to możesz miec taką samą historię jak ja, ze moja paczka do mnie nigdy nie doszła - po kilku tygodniach wróciła do Tomiego. Całe szczęscie ze istnieją Kurierzy oraz przesyłki konduktorskie (u mnie juz 2x zadzialało - ta druga opcja).
Poza tym Tomi gdzie tu niedawno pisał na forum, że ma jakieś problemy techniczne, więc cierpliwości - i nieustannie próbuj.
Pozdrawiam
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Przepraszam, ze tak piszę, ale jakbym miał kupować częsci w tomateam to auto stało by już dobre dwa tygodnie. Kompletny brak odpowiedzi i zero kontaktu telefonicznego.
Jak są problemy to warto to info umieścić na stronce, a nie olewać klienta. Albo zmienić działalnośc.
Z tego co Tomi pisał ma problemy z softem magazynowym i musiał zrobić remanent, więc kontakt utrudniony. Z resztą gdzieś w którymś wątku... o tu:
http://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=26238
Możliwe że mu się przeciągnęło
Z drugiej strony rzeczywiście info na stronie by nie zaszkodziło
A ja wlasnie dzisiaj w Tomateam kupilem tarcze do swojego MG w bardzo atrakcyjnej cenie i zaraz je odbieram...
Z tego co wiem, Tomi mial jakies problem z programem magazynowym, ale stara sie byc na biezaco. Pamietajcie, ze to tylko jeden Tomi, a nie hurtownia wiec pozwolcie mu sie obrobic.
Calkowity brak kontaktu?! No nie wiem, mnie sie zawsze udaje dodzwonic
Zawsze kupuje najpierw w Tomatem, a jak czegos nie ma to szukam u innych.
Jest mi o tyle wygodniej, ze Tomatem jest w tym samym miescie co ja, byc moze dlatego nie mam problemow z przesylkami
Pozdrawiam,
_________________ Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu
Dołączył: 17 Cze 2007 Posty: 387 Skąd: Ruda Śląska
Wysłany: Sro Maj 14, 2008 09:47
String napisał/a:
bądź cierpliwy. Tomi to solidna firma - skoro nie odbiera, to znaczy że ma jakies problmy lub nawał roboty.
(...)
Poza tym Tomi gdzie tu niedawno pisał na forum, że ma jakieś problemy techniczne, więc cierpliwości - i nieustannie próbuj.
Wiadomo, czy problemy wciaz trwaja ? Zamowilem w niedziele troche czesci, zarezerwowalem weekend na tete a tete z R w garazu, ale jak nie dostane czesci co konca tygodnia to moge planowac cos innego . Brak odpowiedzi na maila, telefon gluchy .
No niestety tez mam martwą ciszę i czekam prawie miesiąc, ale skoro pisał Tomi że ma problem z softem magazynowym no to chyba tak jest.
Podejrzewam ze jedyne rozwiązanie to odebrac oosobiście części u Tomiego.
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Senn tez ma problemy z kontaktem telefonicznym, ostatnio abonent jest niedostepny,
chyba na zlot pojedziemy na starym rozrzadzie
watek widze jest z konca kwietnia, to do tej pory powinien sie uporac z problemami
_________________ Pozdrawiam Andrzej
Rover 800, byl 214 Si 95
FSO 125p 1.4 16V MPI
Jawa 350
Ja tez próbuję od kilku dni się dobić w sprawie tylnich amortyzatorów - "Abonent jest poza zasięgiem, lub ma wyłączony telefon" .... na mail również zero odpowiedzi
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Dołączył: 17 Cze 2007 Posty: 387 Skąd: Ruda Śląska
Wysłany: Czw Maj 15, 2008 13:14
ACE napisał/a:
No niestety tez mam martwą ciszę i czekam prawie miesiąc
Miesiąc ? Mi sie nie spieszy, ale bez przesady . Mysle, ze musi miec tez problem ze strona, skoro czas realizacji wydluza sie do miesiaca, a nie ma o tym wzmianki .
Mam nadzieje, ze to jednak wakacje, a nie taaaka duza awaria.
Wczoraj na ten przyklad dzwonilem w sprawie sprzegla.
Slychac bylo, ze Tomi ma od zaj. roboty ale... wszystkiego sie dowiedzialem.
W razie co - moglbym po towar podjechac, ale... jak juz pisalem ja mam rzut mocherem.
Klienci spoza wawy moze i maja problem z odbiorem, tego nie wiem - nie sprawdzalem
W kazdym razie ode mnie odbiera telefon
_________________ Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum