Forum Klubu ROVERki.pl :: [K16 1.8 1.8VVC] Test wplywu katalizatora na osiagi - tekst.
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[K16 1.8 1.8VVC] Test wplywu katalizatora na osiagi - tekst.

Wycinac czy nie wycinac zeby zyskac KM nie tylko mentalnie ;).
Autor Wiadomość
secio 




Pomógł: 22 razy
Dołączył: 17 Cze 2007
Posty: 387
Skąd: Ruda Śląska



Wysłany: Sob Maj 17, 2008 15:38   [K16 1.8 1.8VVC] Test wplywu katalizatora na osiagi - tekst.

Witam!

Natknąłem się na niżej wymieniony tekst. Mysle, ze moze sluzyc jako odpowiedz na pojawiajace sie co jakis czas pytania zwiazane z wycieciem katalizatora.
http://www.mgf.ultimatemg...t/catalysts.htm

Poza tym wiele ciekawych informacji o silnikach serii K w MGF na stronie glownej:
http://www.mgf.ultimatemg.com/

Pzdr,
Mariusz
Ostatnio zmieniony przez secio Nie Maj 18, 2008 05:55, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Sob Maj 17, 2008 15:38   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
HaDeSsS 




Pomógł: 2 razy
Dołączył: 12 Lis 2006
Posty: 615
Skąd: KrK



Wysłany: Sob Maj 17, 2008 21:44   

no to wiadome jest :) sens to ma jedynie jak sie da wiekszy przekroj wylotu razem z kolektorem
_________________
Psssssssssssssssssssyyyyt :D
 
 
 
michalswiatek 




Pomógł: 10 razy
Dołączył: 26 Sty 2006
Posty: 146
Skąd: Szwecja



Wysłany: Sob Maj 17, 2008 22:47   

Ciekaw jestem jak wypadlo by porownanie ze starym kilkunastoletnim katem...
_________________
obecnie MGF 1.8VVC 1997 i omega 2.6 V6 2001, był 620Si 1996
 
 
 
HaDeSsS 




Pomógł: 2 razy
Dołączył: 12 Lis 2006
Posty: 615
Skąd: KrK



Wysłany: Sob Maj 17, 2008 23:48   

mysle ze adekwatnie do starego kilkunastoletniego silnika
_________________
Psssssssssssssssssssyyyyt :D
 
 
 
michone 



Pomógł: 108 razy
Dołączył: 16 Paź 2007
Posty: 2045
Skąd: Legnica



Wysłany: Nie Maj 18, 2008 07:04   

ale wstawienie rurki w 1.8 bez vvc dalo 3 KM :P a z vvc -7 dlaczego ?? :)

w vvc są dwie sondy lambda??
_________________
Sentyment do r200 silverstone pozostanie na zawsze...
 
 
HaDeSsS 




Pomógł: 2 razy
Dołączył: 12 Lis 2006
Posty: 615
Skąd: KrK



Wysłany: Nie Maj 18, 2008 10:40   

z tego co zapamietalem jak widzialem to sa 2, druga jest zaraz za katem, ale 100% pewnosci nie mam
_________________
Psssssssssssssssssssyyyyt :D
 
 
 
secio 




Pomógł: 22 razy
Dołączył: 17 Cze 2007
Posty: 387
Skąd: Ruda Śląska



Wysłany: Nie Maj 18, 2008 10:46   

michone napisał/a:
ale wstawienie rurki w 1.8 bez vvc dalo 3 KM :P a z vvc -7 dlaczego ?? :)

w vvc są dwie sondy lambda??


Może w MGF na którym robiono ten test są dwie... Nie wiem, niech podpowie jakiś własciciel. W R200VI jest jedna.

Mariusz
Ostatnio zmieniony przez secio Nie Maj 18, 2008 12:56, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
michone 



Pomógł: 108 razy
Dołączył: 16 Paź 2007
Posty: 2045
Skąd: Legnica



Wysłany: Nie Maj 18, 2008 12:12   

jak sa dwie sondy w tym jedna za katem to nie dziwie się, że kucyki uciekly :P -przecierz komp w takim przypadku wariuje i trzeba jakies misz-masz robić
_________________
Sentyment do r200 silverstone pozostanie na zawsze...
 
 
michalswiatek 




Pomógł: 10 razy
Dołączył: 26 Sty 2006
Posty: 146
Skąd: Szwecja



Wysłany: Nie Maj 18, 2008 14:06   

secio napisał/a:
Może w MGF na którym robiono ten test są dwie... Nie wiem, niech podpowie jakiś własciciel.
u mnie jest jedna...
_________________
obecnie MGF 1.8VVC 1997 i omega 2.6 V6 2001, był 620Si 1996
 
 
 
dobryziom 




Pomógł: 61 razy
Dołączył: 10 Maj 2007
Posty: 2528
Skąd: WWA

Rover Coupe

Wysłany: Pon Maj 19, 2008 08:21   

Jak dla mnie bardzo subiektywny test nie dający żadnych konkretnych informacji...
_________________
Tomcata na części info na PW
 
 
 
michone 



Pomógł: 108 razy
Dołączył: 16 Paź 2007
Posty: 2045
Skąd: Legnica



Wysłany: Pon Maj 19, 2008 11:32   

tak jest ze wszystkim... :P
_________________
Sentyment do r200 silverstone pozostanie na zawsze...
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów osiagi R 200 SDi + chip??
Gość Tuning mechaniczny 7 Sro Kwi 18, 2007 20:57
Kedrigern
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi [R200 1,4i 8V 75KM 99'] Jak poprawić osiągi
johnnyLdz Tuning mechaniczny 1 Wto Wrz 25, 2012 15:51
Adrian
Brak nowych postów [r200] Usunięcie katalizatora
Lisus Tuning mechaniczny 67 Nie Sty 08, 2012 09:30
Gość
Brak nowych postów [MG ZR] swap z 1.8vvc na 2.0t
scorpion Tuning mechaniczny 34 Pią Kwi 12, 2013 16:12
scorpion
Brak nowych postów Zamiana 1.8i na 1.8VVC
Zamiana 1.8i na 1.8VVC czy to jest mozliwe??
piotrek1987 Tuning mechaniczny 33 Czw Lip 12, 2007 20:09
freestyler



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink