[K16 1.8 1.8VVC] Test wplywu katalizatora na osiagi - tekst. Wycinac czy nie wycinac zeby zyskac KM nie tylko mentalnie ;).
Autor
Wiadomość
secio
Pomógł: 22 razy Dołączył: 17 Cze 2007 Posty: 387 Skąd: Ruda Śląska
Wysłany: Sob Maj 17, 2008 15:38 [K16 1.8 1.8VVC] Test wplywu katalizatora na osiagi - tekst.
Witam!
Natknąłem się na niżej wymieniony tekst. Mysle, ze moze sluzyc jako odpowiedz na pojawiajace sie co jakis czas pytania zwiazane z wycieciem katalizatora.
http://www.mgf.ultimatemg...t/catalysts.htm
Poza tym wiele ciekawych informacji o silnikach serii K w MGF na stronie glownej:
http://www.mgf.ultimatemg.com/
Pzdr,
Mariusz
Ostatnio zmieniony przez secio Nie Maj 18, 2008 05:55, w całości zmieniany 1 raz
SPAMU¦
Wysłany: Sob Maj 17, 2008 15:38 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
HaDeSsS
Pomógł: 2 razy Dołączył: 12 Lis 2006 Posty: 615 Skąd: KrK
Wysłany: Sob Maj 17, 2008 21:44
no to wiadome jest sens to ma jedynie jak sie da wiekszy przekroj wylotu razem z kolektorem
_________________ Psssssssssssssssssssyyyyt
michalswiatek
Pomógł: 10 razy Dołączył: 26 Sty 2006 Posty: 146 Skąd: Szwecja
Wysłany: Sob Maj 17, 2008 22:47
Ciekaw jestem jak wypadlo by porownanie ze starym kilkunastoletnim katem...
_________________ obecnie MGF 1.8VVC 1997 i omega 2.6 V6 2001, był 620Si 1996
HaDeSsS
Pomógł: 2 razy Dołączył: 12 Lis 2006 Posty: 615 Skąd: KrK
Wysłany: Sob Maj 17, 2008 23:48
mysle ze adekwatnie do starego kilkunastoletniego silnika
_________________ Psssssssssssssssssssyyyyt
michone
Pomógł: 108 razy Dołączył: 16 Paź 2007 Posty: 2045 Skąd: Legnica
Wysłany: Nie Maj 18, 2008 07:04
ale wstawienie rurki w 1.8 bez vvc dalo 3 KM a z vvc -7 dlaczego
w vvc są dwie sondy lambda??
_________________ Sentyment do r200 silverstone pozostanie na zawsze...
HaDeSsS
Pomógł: 2 razy Dołączył: 12 Lis 2006 Posty: 615 Skąd: KrK
Wysłany: Nie Maj 18, 2008 10:40
z tego co zapamietalem jak widzialem to sa 2, druga jest zaraz za katem, ale 100% pewnosci nie mam
_________________ Psssssssssssssssssssyyyyt
secio
Pomógł: 22 razy Dołączył: 17 Cze 2007 Posty: 387 Skąd: Ruda Śląska
Wysłany: Nie Maj 18, 2008 10:46
michone napisał/a: ale wstawienie rurki w 1.8 bez vvc dalo 3 KM a z vvc -7 dlaczego
w vvc są dwie sondy lambda??
Może w MGF na którym robiono ten test są dwie... Nie wiem, niech podpowie jakiś własciciel. W R200VI jest jedna.
Mariusz
Ostatnio zmieniony przez secio Nie Maj 18, 2008 12:56, w całości zmieniany 1 raz
michone
Pomógł: 108 razy Dołączył: 16 Paź 2007 Posty: 2045 Skąd: Legnica
Wysłany: Nie Maj 18, 2008 12:12
jak sa dwie sondy w tym jedna za katem to nie dziwie się, że kucyki uciekly -przecierz komp w takim przypadku wariuje i trzeba jakies misz-masz robić
_________________ Sentyment do r200 silverstone pozostanie na zawsze...
michalswiatek
Pomógł: 10 razy Dołączył: 26 Sty 2006 Posty: 146 Skąd: Szwecja
Wysłany: Nie Maj 18, 2008 14:06
secio napisał/a: Może w MGF na którym robiono ten test są dwie... Nie wiem, niech podpowie jakiś własciciel.
u mnie jest jedna...
_________________ obecnie MGF 1.8VVC 1997 i omega 2.6 V6 2001, był 620Si 1996
dobryziom
Pomógł: 61 razy Dołączył: 10 Maj 2007 Posty: 2528 Skąd: WWA Rover Coupe
Wysłany: Pon Maj 19, 2008 08:21
Jak dla mnie bardzo subiektywny test nie dający żadnych konkretnych informacji...
_________________Tomcata na części info na PW
michone
Pomógł: 108 razy Dołączył: 16 Paź 2007 Posty: 2045 Skąd: Legnica
Wysłany: Pon Maj 19, 2008 11:32
tak jest ze wszystkim...
_________________ Sentyment do r200 silverstone pozostanie na zawsze...