Wysłany: Nie Maj 11, 2008 12:15 Transformacja 114GTi --> MG ZQ
Temat zarówno do działu tuning mechaniczny ale zostawię już tutaj. Zaczyna sie i mam nadzieje, że uda się mi to skończyć... Zaczynamy od praktycznie seryjnego R114GTi...
który obecnie wygląda tak.... :
Plany?
Technicznie:
- 1.8 benzynka + R65 lub PG1 + sterowanie sprzęgła hydrauliczne.
- wspomaganie (listwa z 216Si)
- zawieszenie obniżone i zindywidualizowane (każda poduszka pompowana osobno) + amortyzatory wspomagające na każdy wahacz.
- hamulce tylne z R200 ( głównie rozwiązanie hamulca ręcznego - osobne linki na każde koło)
- nitro
Styling:
- szyberdach z R400
- Fotele z 220 Turbo Coupe.
- zderzak tylni z MGF
- czysta klapa ze znaczkiem MG a'la ZR po 2005
- przemodelowany zderzak przedni
- lampy przednie soczewkowe
- przemodelowana deska wraz z tunelem i podłokietnikiem
- kierownica z MG TF'a z poduszką MG
- nowy kolorek czarna perła , BRG lub nightfire red ( jeszcze sie nie zdecydowałem )
- Alufelgi 15 cali z MGF polakierowane na biało lub wypolerowane ( do ustalenia)
- elektryczne lusterka z R200
- zegary z R200
- w tunelu środkowym dodatkowe wskaźniki
- tarcze wentylowane z zaciskami z MG F Trophy 160
Ogólnie to jest tego znacznie wiecej ale sami zobaczycie - fotki będą na bieżąco
Będę wdzięczy za konstruktywne sugestie
-
_________________ Pozdrawiam
7Tomi
Ostatnio zmieniony przez 7Tomi Wto Maj 13, 2008 21:23, w całości zmieniany 1 raz
SPAMU¦
Wysłany: Nie Maj 11, 2008 12:15 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
chyba, ze tak. Proponowalem je ze wzgledow aerodynamicznych, bo w R200 mi strasznie huczaly przy wiekszych predkosciach a w ZRce nic a nic.
Z ZR'ki są zdecydowanie ładniejsze. Możliwe, że pokuszę sie o to jeśli pomaluje na czarnoi wtedy z R25z chromem. Aczkolwiek z 200 pasują bez rzeźbienia a z R25 podejrzewam, że musiałbym poważnie przerabiać drzwi.
Pomógł: 8 razy Dołączył: 16 Wrz 2007 Posty: 567 Skąd: Warszawa
Wysłany: Nie Maj 11, 2008 18:46
Nie rozumiem tego "amortyzatory wspomagające na każdy wahacz" Tzn ze jeszcze dodatkowo do poduch z tylu bedziesz amory dorzucal? Jesli wyjdzie dobrze i podliczysz ile dla zwyklego smiertelnika taka robota jest liczona, to sie pisze na liste chetnych;)
A jaki bedzie orientacyjny czas tych przeróbek?:) kiedy sie mozemy spodziewac jakis efektów.?
Praca wre każdego dnia po powrocie z pracy do późnej nocy. Najdłuższy proces to malowanie, wstawianie dachu i przemodelowanie wnętrza. Wyzwaniem największym będzie instalacja ale w sumie będzie cała z R200 98r LHD wiec powinno sie udać . A czas... chce go ukończyć w lipcu a czas pokaże jak będzie.
Autko rozebrane dosłownie doszczętnie. Na dzień dobry 2 porażki Po dopasowaniu listwy ze wspomaganiem od 200 okazało się, że ..... pompa wspomagania nie zmieści się za silnikiem a druga jeszcze nie do końca rozstrzygnięta ale blacharz waha się nad wstawianiem szyberdachu z R400 do R100 - R400 ma specjalnie zrobiony dach pod okienko a tutaj wiązałoby się to z godzinami planowania mierzenie i później i tak efekt mógłby być taki że musiałbym zrobić cabrio więc na razie temat odpuszczam
Podziękowania dla Tomiego za szybką reakcję z częściami. Mam już wahacze przednie nóweczki wraz ze sworzniami oraz parę innych gadżetów.
Nowością , o której chyba nie pisałem będzie kierownica z MG TF'a z wersji steptronic Przyciski steptronic posłużą do załanczania nitro
Kamil Łuczak pytałeś kiedyś ile u mnie jest odstępu pomiędzy belką a oponą z tyłu. A więc odpowiedź masz tu:
Żaden z planowanych kolorów nie został ostatecznie wybrany Zamiast tego autko będzie w kolorze X POWER GREY - próbowałem już na błotniku i kolor do zaakceptowania
Tutaj już nowa beleczka złożona na nowych częściach oraz sanki przednie.
Tutaj sanki juz w aucie w komplecie z wahaczami, poduszką i stabilizatorem.
Spraw kolejna Co powiecie na taki kolor bębnów i zacisków. w końcu to X POWER Btw zastanawiałem się jeszcze nad znaczkiem MG na tylnym błotniku jak w starym MG METRO
A ogólnie w garażu panuje artystyczny nieład
_________________ Pozdrawiam
7Tomi
bialy114 [Usunięty]
Wysłany: Nie Maj 18, 2008 18:16
Tomi_114 napisał/a:
Spraw kolejna Co powiecie na taki kolor bębnów i zacisków. w końcu to X POWER
Jak dla mnie - extra - nie ma takich bębnów
Publicznie wyrażam swój "szacun" dla pomysłu, projektu, odwagi i zacięcia
Tomi_114 - czołem biję waszmości !
Osobiście robię takie oczy na widok całego projektu.
Z całego serca życzę zakończenia prac pełnym sukcesem.
Pomógł: 8 razy Dołączył: 16 Wrz 2007 Posty: 567 Skąd: Warszawa
Wysłany: Nie Maj 18, 2008 21:01
Hahahah, mam taka sama szafke na narzedzia
To ja w takim razie pomaluje u siebie na pomarabnczowy oczojeb Jakbym mial taki garaz to Rover bylby teraz jak nowy, bo przez zime bym go zrobil ( chyba ). Co do opon i zawieszenia to u Ciebie opona wysunela sie na zewnatrz wiec nie bylo tego problemu, na 13" u mnie bylo bardzo wewnatrz i pewnie dlatego przy wiekszym kapciu ocieralo, jakby dac pierscien dystansowy to by tego juz nie bylo
Ty sie zajmij wreszcie tymi amortyzatorami, bo jestem nastepny w kolejce
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum