Pomógł: 2 razy Dołączył: 02 Kwi 2007 Posty: 55 Skąd: Kraków
Wysłany: Sro Maj 28, 2008 02:49
polecam PRESTONE radiator flush..... i pojeździć z nim trochę w układzie tak z 20 km zagrzać silnik do włączenia wentylatora po czym spuścić ... potem zostaje płukanie wodą oczywiście na zimnym silniku ... trochę mozolne ale powinno dać efekt.
Pomógł: 2 razy Dołączył: 02 Kwi 2007 Posty: 55 Skąd: Kraków
Wysłany: Czw Maj 29, 2008 20:37
trollbee napisał/a:
:( oj niedobrze jutro popatrzę czy nie mam czasem objawów HGF
Po avatarze domyślam sie że zakupiłeś mgf z Kłaja pod Krakowem . Jeśli nie zwracałeś uwagi na układ chłodzenia przy kupnie no to ......... niezła jazda :O
No nic.....płuczę, płuczę....płuczę...płuczę....
Z reguły wyjmuje zbiorniczek wyrównawczy o czyszczę z tego co się zebrało
Ale mechanior jak mi spuszczał z układu wodę i nalewał nowej too.... robił to na rozgranym silniku.
Na moje pytanie czy lanie zimnej wody na rozgrzany silnik nie zaszkodzi... odpowiedział że nic sie nie stanie.
a po 2001 już nie ? czyżby dokonano jakieś zmiany konstrukcyjne ... ?
no tutaj jest kilka teorii, bo w zasadzie niewiele sie zmieniło, (zresztą co do przyczyn tej plagi też nie ma jednoznacznej odpowiedzi), może to być nowy typ uszczelki pełnostalowej i nowa magistrala olejowa, a może co innego...
_________________ W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum