Pomógł: 11 razy Dołączył: 23 Sty 2008 Posty: 354 Skąd: Warszawa
Wysłany: Sro Maj 28, 2008 22:09
Jary napisał/a:
Armandoo napisał/a:
Sprawdzą mi od razu zawieszenie.
Zacznij od sprawdzenia wyważenia kół
Też o tym myślałem ale niedawno to robiłem choć wiem ,że przy naszym stanie dróg nie ma to większego znaczenia :-(
Przy normalnej jeździe kierownica nie drży ani nie ściąga jedynie przy hamowaniu dlatego wykluczyłem wyważanie kół.
Nie wiem czy słusznie ale wydaje mi się ,że tak
SPAMU¦
Wysłany: Sro Maj 28, 2008 22:09 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
pisałeś, że wymieniałeś tarcze...
wszystkie 4??
ja ostatnio wymieniałem tarcze z tyłu i jak zdjąłem prawą to się przeżegnałem i już wiem czemu mi kierownicą bujało czasem
_________________ W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia
Pomógł: 11 razy Dołączył: 23 Sty 2008 Posty: 354 Skąd: Warszawa
Wysłany: Czw Maj 29, 2008 07:50
sTERYD napisał/a:
pisałeś, że wymieniałeś tarcze...
wszystkie 4??
ja ostatnio wymieniałem tarcze z tyłu i jak zdjąłem prawą to się przeżegnałem i już wiem czemu mi kierownicą bujało czasem
Wymieniałem tylko przód.
Jestem w szoku ,że tylne też mogą mieć jakiś wpływ ?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum