Był w OPT i od dawna startuje w SSS czyli wyścigach na 1,4mili . Jest bodajże mistrzem Polski w klasie Mini Plus ... Ale to nie Rover... tylko blok i karoseria ...
_________________ był od 13 Kwietnia Rover 220SD ...
A widziałeś na 1/4 mili na poziomie mistrza Polski coś w czym jest więcej niż blok i karoseria z oryginału?
_________________ Pozdrawiam, Maciek (podWawa - WPR)
Obecnie MX-5 NC '07, XC60 'Słoń 2' i wózek na zakupy (Fabia III)
Były 2*R623Si Lux '95 LPG, R827Si '93 LPG, R416 Si '99 LPG, MX-5 '92 i kilka innych nieroverków
kiedyś pewnie był 1.4... ogólnie po zawodach chcieli sprawdzić ten silnik czy faktycznie to 1,4 bo były słuszne podejrzenia ze to 1,8 lub nawet 2,0 niestety firma nie pozwoliła na sprawdzenie...
czyli to ten sam o ktorym bylo glosno na forum SR?? myslalem, że cos nowego.
W opisie jest napisane silnik 1,4 rozwiercony do 1,6, glowica z lotusa elite a vvc zamienione na pipercams... Ja nie kumam... Czyli blok z 1.4 rozwiercona do 1.6 a glowica z 1.8 vvc??
_________________ Sentyment do r200 silverstone pozostanie na zawsze...
W opisie jest napisane silnik 1,4 rozwiercony do 1,6, glowica z lotusa elite a vvc zamienione na pipercams... Ja nie kumam... Czyli blok z 1.4 rozwiercona do 1.6 a glowica z 1.8 vvc??
Wiesz, z zewnątrz silniki serii K się nie różnią, więc mogą tu następować różne "kombinacje"...
Znane są przypadki swapów, a w jednym przypadku kolejni właściciele nawet nie wiedzieli, że jeżdżą R418, a nie R416 (bo to się tylko po nr silnika da dojść, a nikt tego nie sprawdzał) i dowiedzieli się z forum, bo auto zostało rozpoznane jako byłe autko Mariusza_418.
_________________ Pozdrawiam, Maciek (podWawa - WPR)
Obecnie MX-5 NC '07, XC60 'Słoń 2' i wózek na zakupy (Fabia III)
Były 2*R623Si Lux '95 LPG, R827Si '93 LPG, R416 Si '99 LPG, MX-5 '92 i kilka innych nieroverków
tego nikt nie wie co tam naprawdę jest oprócz zeteca... do ostatnich zawodów SSS które rzekomo wygrali twierdzili ze jest to 1,4 i w takiej klasie startowali a czy tam było wtedy 1,8 czy więcej nikt nie wie.
czyli to ten sam o ktorym bylo glosno na forum SR?? myslalem, że cos nowego.
W opisie jest napisane silnik 1,4 rozwiercony do 1,6, glowica z lotusa elite a vvc zamienione na pipercams... Ja nie kumam... Czyli blok z 1.4 rozwiercona do 1.6 a glowica z 1.8 vvc??
Do wszystkich silników od 1.1 do 1.8 jest ten sam blok i ta sama uszczelka pod głowicę. Głowicę z VVC możesz założyć nawet do 1.1 Wizualnie te silniki się prawie niczym nie różnią. 1.4 od 1.6 różni się gruboscią ścianek tuleji (o 1.6 można powiedzieć rozwiercone 1.4 ). 1.6 i 1.8 ma takie same tuleje, tylko bardziej wykorbiony wał, przez co zyskuje się większy skok tłoka.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum