Forum Klubu ROVERki.pl :: [R200 1.6 auto "97] wypalona centralka immo i alarmu
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R200 1.6 auto "97] wypalona centralka immo i alarmu
Autor Wiadomość
jasko12 



Dołączył: 17 Cze 2008
Posty: 3
Skąd: Anglia



Wysłany: Wto Cze 17, 2008 14:39   [R200 1.6 auto "97] wypalona centralka immo i alarmu

witam moj problem -wypalona centralka immobilaizera czy mozna ja bez obaw wymienic na nowa i bedzie dzialac (lucas) czy tez lepiej obejsc immobilaizer i czy ktos wie jak to zrobic bo autka nie idzie odpalic central tez nie dziala
Ostatnio zmieniony przez Brt Wto Cze 17, 2008 14:43, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Wto Cze 17, 2008 14:39   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Brt 
mgz insz.




Pomógł: 1052 razy
Dołączył: 07 Cze 2004
Posty: 11396
Skąd: Dolny Śląsk



Wysłany: Wto Cze 17, 2008 14:46   

chyba tak lekko to nie przejdzie. Podejrzewam, że bez programowania się nie obejdzie, no chyab ze dorwałbyś komplet centralka + piloty + komp silnika (chyba) Ale niech jakis spec sie wypowie. Ja bym podmienił centralkę i podjechał gdzieś na programowanie. tak chyba najtaniej wyjdzie. A czemu sięspaliła ?? jakieś zwarcie ?? czasem nie masz uszkodzonej wiązki tylnej klapy ??
_________________
Pozdrawiam - Brt
 
 
jasko12 



Dołączył: 17 Cze 2008
Posty: 3
Skąd: Anglia



Wysłany: Wto Cze 17, 2008 15:21   

dzieki zaraz to zobacze masz racje z ta wiazka bo ostatnio migla mi katrolka tylniej klapy a puzniej zaczela sie ta komedia
 
 
 
areek 




Pomógł: 7 razy
Dołączył: 05 Sie 2007
Posty: 163
Skąd: chorzow



Wysłany: Wto Cze 17, 2008 15:32   Re: [R200 1.6 auto "97] wypalona centralka immo i alarm

jasko12 napisał/a:
witam moj problem -wypalona centralka immobilaizera czy mozna ja bez obaw wymienic na nowa i bedzie dzialac (lucas) czy tez lepiej obejsc immobilaizer i czy ktos wie jak to zrobic bo autka nie idzie odpalic central tez nie dziala



hi
centralke alarmu idzie obejsc dosyc latwo, potrzebujesz tylko przetwornicy napiecia.
kabelek idacy z centralki alarmu do ecu w zaleznpsci od stanu jej pracy wysyla rozne napiecie.
i tutaj nie bardzo pamietam bo alarm rozbrojony - gotowy do odpalenia okolo dziesiatej czesci volta , alarma zablokowany 12v, alarm wyjacy 6v.
czyli jak widzisz dla sprytnego elektronika pikus
 
 
 
AndrewS 
Klubowicz





Pomógł: 160 razy
Dołączył: 27 Lut 2001
Posty: 3644
Skąd: Puławy

Rover 800

Wysłany: Czw Cze 19, 2008 23:28   

hmm mi sie wydaje ze to nie takie proste, centralka alarmu wysyla sygnal do kompa ktory sie blokuje i tak dziala immo, zeby sprawdzic co leci po tym kablu najlepiej by bylo podpiac sie oscyloskopem
bo nie wierze ze to odpowiednie progi napiec, to byloby zbyt proste, w sumie nigdy tego nie sprawdzalem, gdyby sie okazalo to prawda, to by znacznie ulatwilo przeszczepy silnikow serii K wraz z oryginalnymi kompami do np. poldkow i 125p,
a wtedy na jakis zlot z pewnoscia zajechalby poldek lub 125p VVC :lol:
a Senn nie wydarowalby sobie silnika VVC ktory mial juz w garazu
_________________
Pozdrawiam Andrzej
Rover 800, byl 214 Si 95
FSO 125p 1.4 16V MPI
Jawa 350
 
 
 
PTE 




Pomógł: 138 razy
Dołączył: 16 Cze 2006
Posty: 1429
Skąd: Gdańsk

Rover 25

Wysłany: Pią Cze 20, 2008 06:55   

AndrewS napisał/a:
a Senn nie wydarowalby sobie silnika VVC ktory mial juz w garazu


Skoro miał już silnik w garażu, to nie mógł po zamontowaniu podłączyć sie pod komputer?
_________________
Rover 25 1.4 1999/2001r. midnight blue 1.06.2006 - 7.05.2012
 
 
Senn 




Pomógł: 18 razy
Dołączył: 03 Kwi 2007
Posty: 663
Skąd: Warszawa - Falenica

Rover 800

Wysłany: Pią Cze 20, 2008 11:14   

Wtedy moja wiedza byla mniejsza. Teraz na pewno nie sprzedalbym tego silnika :) Ale to co napisal areek, jest bardzo ciekawe :) areek, sprawdzales to?
_________________
Above all, it's a Rover
Rover 820Si 96' & FSO 1500C 83' & MG ZS180 05' & Renault Espace IV 09'
 
 
PTE 




Pomógł: 138 razy
Dołączył: 16 Cze 2006
Posty: 1429
Skąd: Gdańsk

Rover 25

Wysłany: Pią Cze 20, 2008 12:25   

Senn napisał/a:
Wtedy moja wiedza byla mniejsza. Teraz na pewno nie sprzedalbym tego silnika :) Ale to co napisal areek, jest bardzo ciekawe :) areek, sprawdzales to?


Ha, a jak byś rozwiązał problem zbyt słabej w stosunku do mocy silnika skrzyni i mostu?
_________________
Rover 25 1.4 1999/2001r. midnight blue 1.06.2006 - 7.05.2012
 
 
areek 




Pomógł: 7 razy
Dołączył: 05 Sie 2007
Posty: 163
Skąd: chorzow



Wysłany: Pią Cze 20, 2008 14:22   

Senn napisał/a:
Wtedy moja wiedza byla mniejsza. Teraz na pewno nie sprzedalbym tego silnika :) Ale to co napisal areek, jest bardzo ciekawe :) areek, sprawdzales to?

hi
sprawdzalem miernikiem i stwierdzam, ze cale immo to tylko progi napiec z zewnetrznego urzadzenia tylko dokladnie nie pamieta wartosci
 
 
 
Senn 




Pomógł: 18 razy
Dołączył: 03 Kwi 2007
Posty: 663
Skąd: Warszawa - Falenica

Rover 800

Wysłany: Pią Cze 20, 2008 19:35   

PTE napisał/a:

Ha, a jak byś rozwiązał problem zbyt słabej w stosunku do mocy silnika skrzyni i mostu?


No na pewno bylby to problem, ale cos by sie wykombinowalo. W klubie PTK powstala juz hybryda silnika 1.8 ze skrzynia N9 forda. A most na przyklad od Fiata 132 :)

Wracajac do tematu to musze to sprawdzic areek. Sprobuje podac odpowiednie wartosci napiecia na pin odpowiadajacy za immo.
_________________
Above all, it's a Rover
Rover 820Si 96' & FSO 1500C 83' & MG ZS180 05' & Renault Espace IV 09'
 
 
jasko12 



Dołączył: 17 Cze 2008
Posty: 3
Skąd: Anglia



Wysłany: Sob Cze 21, 2008 14:43   

dzieki to faktycznie bylo zwarcie na wiazce tylniej klapy z prawej strony no i wystarczylo wymienic wypalony przekaznik w centralce i immobilaizer dziala wraz z alarmem tylko musze jeszcze dojsc czemu centralne zamykanie nie dziala pozdro
 
 
 
Brt 
mgz insz.




Pomógł: 1052 razy
Dołączył: 07 Cze 2004
Posty: 11396
Skąd: Dolny Śląsk



Wysłany: Sob Cze 21, 2008 20:28   

:ok: :)
_________________
Pozdrawiam - Brt
 
 
AndrewS 
Klubowicz





Pomógł: 160 razy
Dołączył: 27 Lut 2001
Posty: 3644
Skąd: Puławy

Rover 800

Wysłany: Nie Cze 22, 2008 00:42   

Senn napisał/a:
Sprobuje podac odpowiednie wartosci napiecia na pin odpowiadajacy za immo.


ja to wole najpierw sprawdzic, zanim podam napiecie na jakis pin, a jesli juz podam to przez rezystor :-)
_________________
Pozdrawiam Andrzej
Rover 800, byl 214 Si 95
FSO 125p 1.4 16V MPI
Jawa 350
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Ogłoszenie: !! ZASADY KĄCIKA "Porady techniczne" !!
Przeczytaj, zanim napiszesz PIERWSZEGO posta!!!
kasjopea Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 0 Czw Lis 18, 2010 02:40
kasjopea
Brak nowych postów Przyklejony: [R200/25, MG ZR] Workshop Manual ROVERki.pl
sknerko Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 23 Sro Paź 03, 2018 13:24
Prescenn
Brak nowych postów [R200 1.4 16V 97'] ZABLOKOWANY przez IMMO, padła centralka
blackbetty Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 14 Nie Sty 23, 2011 14:52
blackbetty
Brak nowych postów [200]Uszkodzona centralka alarmu?
Harry Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 6 Sro Maj 16, 2012 21:00
Harry
Brak nowych postów [R25]problem z centralka alarmu
Zbyszek18 Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 3 Sro Lis 02, 2016 09:37
Harry



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink