Forum Klubu ROVERki.pl :: [R416] Problem z olejem - poszła uszczelka?
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R416] Problem z olejem - poszła uszczelka?
Autor Wiadomość
danterape 



Dołączył: 10 Lis 2007
Posty: 69
Skąd: brak



  Wysłany: Wto Lip 08, 2008 18:18   [R416] Problem z olejem - poszła uszczelka?
Typ: Si Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.6 Rok produkcji: wszystkie

Witam

Oto zdjęcie bagnetu po wymianie oleju, przejechałem może z 3 km tym samochodem



tak wyglada bagnet. moze mi ktos powiedziec jaka (konkretnie) uszczelke powinienem zakupić i z jakimi kosztami to się wiąże (liczac wymiane rowniez)? chodzi o model tej uszczelki, najlepiej z linkiem do strony allegro.

bardzo bede wdzieczny.


i pytanie czy tym samochodem moge jezdzic czy nie bardzo, poniewaz musze jechac na przeglad (do zrobienia ok 10 - 15 km)
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Pon Sty 17, 2011 21:39, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Wto Lip 08, 2008 18:18   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
kasjopea 


Członek Zarządu
wiceprezes


Pomogła: 196 razy
Dołączyła: 08 Paź 2007
Posty: 3890
Skąd: Włocławek

MG ZS

Wysłany: Wto Lip 08, 2008 19:05   

Uszczelkę pewnie znajdziesz u Tomiego: http://tomateam.pl/
A jakość tego zdjęcia to straszna jest :roll:
_________________
Pozdrawiam Monika
 
 
 
dante27 




Pomógł: 11 razy
Dołączył: 21 Lut 2006
Posty: 204
Skąd: 33- 300 Nowy Sącz



Wysłany: Wto Lip 08, 2008 19:55   

Dlaczego myślisz że to uszczelka?
 
 
AndrewS 
Klubowicz





Pomógł: 159 razy
Dołączył: 27 Lut 2001
Posty: 3636
Skąd: Puławy

Rover 800

Wysłany: Wto Lip 08, 2008 20:18   

przeciez na tym zdjeciu to nic nie widac
_________________
Pozdrawiam Andrzej
Rover 800, byl 214 Si 95
FSO 125p 1.4 16V MPI
Jawa 350
 
 
 
kolin 




Pomógł: 50 razy
Dołączył: 25 Maj 2007
Posty: 800
Skąd: Ostrów Wielkopolski



Wysłany: Wto Lip 08, 2008 21:01   

No majonez jest za miasto oleju ;]
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
danterape 



Dołączył: 10 Lis 2007
Posty: 69
Skąd: brak



Wysłany: Wto Lip 08, 2008 22:45   

dlaczego?
otoz sprawa wyglada tak. to jest zdjecie bagnetu, a konkretnie koncowki, kolor "oleju" wyglada na jogurtowo-brzoskwiniowy , bo lepiej tego nie określę. jest świeżo po wymianie więc olej chyba powinien być ciemny (??). ubyło mi płynu w zbiorniku wyrównawczym , dolałem wody, i teraz jest woda z czarną mazią w niewielkich ilościach, czyli domyślam się iż jest to olej. wnioskując - wywaliło mi uszczelkę pod głowicą i mieszają się płyny tu i tam.

pytanie - co zrobić teraz? ile km moge nim zrobic jezdzac bardzo ostroznie? musze dojechac na przeglad bo wazny jest jeszcze 2 dni, i do mechanika, w sumie z 30 km do zrobienia mam.


powiedzcie mi jaka mam kupic uszczelke, jaki model to ma byc, bardzo mi zalezy zeby uzyskac szybka odpowiedz. z gory dziekuje
 
 
tetryk 



Pomógł: 27 razy
Dołączył: 28 Maj 2008
Posty: 372
Skąd: z gór



Wysłany: Sro Lip 09, 2008 06:31   

czesc
to już emulsja ,a nie olej...
uszczzelka głowicy +ewentualnie śruby głowicy+planowanie głowicy,warto wymienic uszczelniacze zaw.koszt niewielki,a jak głowica będzie zrzucona....nie wiem jaka cena za robociznę,bo rozbieżność cen pomiedzy miastami małymi,a dużymi jest czasami dwukrotna...
30 km to mozesz przejechać ale na lawecie-chyba że chcesz jeszcze robić remont silnika (panewki wał)-nie jeździ sie z taką emulsją,chyba że masz za dużo kasy....
 
 
NEOSSS 




Pomógł: 214 razy
Dołączył: 06 Paź 2007
Posty: 2216
Skąd: Dębe Wielkie/WaWa



Wysłany: Sro Lip 09, 2008 08:31   

Samochód o którym pisze danterape, poleciłem mu tak jakby ja i zaczynam sie zastanawiac czy to była słuszna decyzja... O uszczelce wiedzieliśmy i innnych przypadłościach lecz koszta powoli wyrównują sie z celem :razz:

Co do mazi mówiłem Ci że na 100% jest to uszczelka, co do rodzaju to jest podany temat dotyczący serii K, planowanie głowicy jest nie potrzebne no chybą że chcesz byc pewny i położyć głowice na stół aby ocenili Ci czy silnik nie był aż za bardzo przegrzany i oprócz uszczelki pekła Ci głowica. Uszczelniacze także odrazu wymień.

Przegląd poczeka! Przecież nic sie nie stanie jak zrobisz go póżniej! Żadnej kary za to sie nie dostaje! Ubezpieczenie na pojazd musisz miec cały czas przepisowo nawet jak nie jeździsz pojazdem ale nie przegląd! Ja bym nim nie jeżdził, nie wiaodmo kiedy temperatura dostanie 120 stopni i zapali sie kontrolka od oleju... :roll:

P.S. Mówiłem odrazu rób uszczelke! To nie najpierw zmienie rozrząd a tak to wszystko za jednym zamachem by poszło i w tych samych pieniądzach... Ehhh :/
 
 
 
AndrewS 
Klubowicz





Pomógł: 159 razy
Dołączył: 27 Lut 2001
Posty: 3636
Skąd: Puławy

Rover 800

Wysłany: Sro Lip 09, 2008 18:50   

eee ja to myslalem ze to kolor bagnetu, jesli tak oleum wyglada to po ptokach tak jak pisza poprzednicy HGF na bank

o nowej uszczelce masz przyklejony watek
_________________
Pozdrawiam Andrzej
Rover 800, byl 214 Si 95
FSO 125p 1.4 16V MPI
Jawa 350
 
 
 
danterape 



Dołączył: 10 Lis 2007
Posty: 69
Skąd: brak



Wysłany: Sro Lip 09, 2008 22:58   

NEOSSS napisał/a:
Samochód o którym pisze danterape, poleciłem mu tak jakby ja i zaczynam sie zastanawiac czy to była słuszna decyzja... O uszczelce wiedzieliśmy i innnych przypadłościach lecz koszta powoli wyrównują sie z celem :razz:

Co do mazi mówiłem Ci że na 100% jest to uszczelka, co do rodzaju to jest podany temat dotyczący serii K, planowanie głowicy jest nie potrzebne no chybą że chcesz byc pewny i położyć głowice na stół aby ocenili Ci czy silnik nie był aż za bardzo przegrzany i oprócz uszczelki pekła Ci głowica. Uszczelniacze także odrazu wymień.

Przegląd poczeka! Przecież nic sie nie stanie jak zrobisz go póżniej! Żadnej kary za to sie nie dostaje! Ubezpieczenie na pojazd musisz miec cały czas przepisowo nawet jak nie jeździsz pojazdem ale nie przegląd! Ja bym nim nie jeżdził, nie wiaodmo kiedy temperatura dostanie 120 stopni i zapali sie kontrolka od oleju... :roll:

P.S. Mówiłem odrazu rób uszczelke! To nie najpierw zmienie rozrząd a tak to wszystko za jednym zamachem by poszło i w tych samych pieniądzach... Ehhh :/


NEOSSS - dobra decyzja to była, pamiętaj, DOHC i 113 kucy mi wystarczy. :] jeszcze by się Vtec przydał, zeby na zmiennych fazach rozrządu chodził, ale nie mozna mieć wszystkiego :)

Mechanik okazal sie idiotą więc wiesz jak to czasem bywa. Co do uszczelki, pojechałem dzis 3 km, wytrzymał choć temperatura mu wariowała. Dało rade, robią uszczelke - tj planowanie i inne pierdoły. Kasa się znalazła, więc moge jeszcze tego tyśka w to włożyć. Jeszcze tylko przepustnice wyczyścić i będzie chodził jak złoto, tyle że mnie to sprzęgło troche irytuje, ponieważ dość wysoko łapie, musze nim pojeździć żeby się dotarło.

to tyle, dziekuje za pomoc, mozna zamknąć
 
 
NEOSSS 




Pomógł: 214 razy
Dołączył: 06 Paź 2007
Posty: 2216
Skąd: Dębe Wielkie/WaWa



Wysłany: Czw Lip 10, 2008 08:30   

danterape, w 400 sprzęgiełko tak chodzi, pedał jest dość wysoko i szybko łapie :mrgreen:
 
 
 
danterape 



Dołączył: 10 Lis 2007
Posty: 69
Skąd: brak



Wysłany: Nie Lip 13, 2008 22:25   

NEOSSS napisał/a:
danterape, w 400 sprzęgiełko tak chodzi, pedał jest dość wysoko i szybko łapie :mrgreen:


wlasnie nie, u mnie coś dziko jest z tym sprzęgłem, musze nim chyba troche pojezdzic, ale na to przyjdzie mi poczekać :/ :roll:
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R416] Problem z olejem
adivip Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 11 Sro Lut 25, 2009 09:55
SeniorA
Brak nowych postów [R416] Uszczelka pod głowicą - problem
mate Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 2 Pon Lip 14, 2008 20:53
mate
Brak nowych postów [R45'] Problem z olejem
milkabyq Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 10 Pon Maj 21, 2012 00:43
MarcinMag
Brak nowych postów [416] Poszła rura wody od chłodnicy
krk Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 7 Pią Mar 11, 2011 12:26
thot83
Brak nowych postów [R420] Poszła pompa wspomagania
haxigi Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 6 Nie Sty 06, 2013 15:47
nowy880



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink