Forum Klubu ROVERki.pl :: [Polonez 1.4 Rover] Problem z wysokimi obrotami
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: kasjopea
Pią Lis 19, 2010 22:18
[Polonez 1.4 Rover] Problem z wysokimi obrotami
Autor Wiadomość
Stryjny 



Dołączył: 22 Cze 2008
Posty: 3
Skąd: KRS



Wysłany: Nie Cze 22, 2008 10:42   [Polonez 1.4 Rover] Problem z wysokimi obrotami

Czy może mi ktoś pomóc?

Mam Poloneza 1.4 Rover. Około miesiąca temu, w czasie jazdy nagle stracił wysokie obroty. Zgasiłem go i zacząłem szukać przyczyny awarii. Sprawdziłem podłączenia wtyczek z komputerem i innymi podzespołami. Odpaliłem silnik ponownie, zapalił ładnie, ale po dodaniu gazu nie wchodził na wysokie obroty, szarpało silnikiem i zaczął strzelać filtr powietrza. Zdjąłem nogę z gazu - chodził ładnie. Po dodaniu gazu sytuacja się powtarza. Na benzynie i na gazie dzieje się to samo. Zadzwoniłem po brata żeby zaholował mnie do domu. Jak przyjechał upłynęło ok 40 minut. Spróbowałem ponownie, zapalił i wszystko było OK. Tak jeździłem kilka dni i sytuacja znowu się powtórzyła. Znów odczekałem pół godziny i było dobrze. Taka sytuacja powtarza się co jakiś czas, jest nieraz co dzień lub co kilka dni. Byłem już u trzech mechaników, wszyscy rozkładają ręce i nie wiedzą co to za usterka. Na diagnostyce komputerowej nie wyświetlił się żaden błąd.

Może ktoś spotkał się z taką usterką lub wie jak to naprawić to proszę o rady.
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Nie Cze 22, 2008 10:42   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
sTERYD 
Klubowicz





Pomógł: 1132 razy
Dołączył: 19 Cze 2006
Posty: 10933
Skąd: ZGL / szczecin



Wysłany: Nie Cze 22, 2008 23:54   

sprawdź potencjometr przepustnicy :???:
_________________
W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia ;)
 
 
 
piter34 




Pomógł: 775 razy
Dołączył: 06 Sie 2003
Posty: 7421
Skąd: Kraków

Rover 800

Wysłany: Pon Cze 23, 2008 11:28   

Stryjny napisał/a:
zaczął strzelać filtr powietrza.

Co to znaczy? :roll:
_________________
Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum :)
 
 
AndrewS 
Klubowicz





Pomógł: 160 razy
Dołączył: 27 Lut 2001
Posty: 3644
Skąd: Puławy

Rover 800

Wysłany: Czw Cze 26, 2008 19:55   

wymien czujnik polozenia walu korbowego :cool:
_________________
Pozdrawiam Andrzej
Rover 800, byl 214 Si 95
FSO 125p 1.4 16V MPI
Jawa 350
 
 
 
Stryjny 



Dołączył: 22 Cze 2008
Posty: 3
Skąd: KRS



Wysłany: Nie Lip 13, 2008 12:03   

Sprawa się wyjaśniła. Wymieniłam najpierw cewkę zapłonową, komputer, świece, czujnik położenia wału, po wymianie, którego silnik pracuje prawidłowo. Dziwię się tylko, że mechanicy w moim mieście nie poradzili sobie z tą usterką.

PS. ''Wielkie uznanie'' dla konstruktora silnika, który ten czujnik umieścił w tak głupim miejscu.
 
 
AndrewS 
Klubowicz





Pomógł: 160 razy
Dołączył: 27 Lut 2001
Posty: 3644
Skąd: Puławy

Rover 800

Wysłany: Pon Lip 14, 2008 08:18   

Stryjny napisał/a:
Wymieniłam najpierw cewkę zapłonową, komputer, świece, czujnik położenia wału


to troche bledna kolejnosc, ja bym zaczal wlasnie od czujnika :-) , a komp to wogole na koncu

Stryjny napisał/a:
Dziwię się tylko, że mechanicy w moim mieście nie poradzili sobie z tą usterką.


bo to cieniasy :mrgreen:

Stryjny napisał/a:
'Wielkie uznanie'' dla konstruktora silnika, który ten czujnik umieścił w tak głupim miejscu.


no nie dokonca sie zgodze, nie ma miejsc slabo dotepnych, sa tylko nieodpowiednie narzedzia
, a te narzedzia w tym wypadku to
klucz nasadowy chyba 8, plus przedluzka, plus mala grzechotka 1/4 cala,
_________________
Pozdrawiam Andrzej
Rover 800, byl 214 Si 95
FSO 125p 1.4 16V MPI
Jawa 350
 
 
 
oprawca_1978 




Pomógł: 143 razy
Dołączył: 09 Lip 2008
Posty: 1515
Skąd: Zegrze



Wysłany: Pon Lip 14, 2008 09:00   

AndrewS napisał/a:
Stryjny napisał/a:
Wymieniłam najpierw cewkę zapłonową, komputer, świece, czujnik położenia wału


to troche bledna kolejnosc, ja bym zaczal wlasnie od czujnika :-) , a komp to wogole na koncu

Stryjny napisał/a:
Dziwię się tylko, że mechanicy w moim mieście nie poradzili sobie z tą usterką.


bo to cieniasy :mrgreen:

Stryjny napisał/a:
'Wielkie uznanie'' dla konstruktora silnika, który ten czujnik umieścił w tak głupim miejscu.


no nie dokonca sie zgodze, nie ma miejsc slabo dotepnych, sa tylko nieodpowiednie narzedzia
, a te narzedzia w tym wypadku to
klucz nasadowy chyba 8, plus przedluzka, plus mala grzechotka 1/4 cala,


"Mechanicy", ha ha ha! Ja owych delikwentów doprowadzam do spazmów bezsilności :beczy: , drwię z nich i wyszydzam, wcześniej udając głupiego Jasia i dając im się popisać ich "wiedzą" i "umiejętnościami". :beczy:
Ileż to ja "teorii" już słyszałem o silnikach rovera z ust tych "znawców"! To by powieść s-f napisać już mógł. NIGDY, ZA NIC W ŚWIECIE nie chodźcie z tymi silnikami do tzw" mechaników" i "warsztatów". TYLKO SAMEMU można je naprawić.
Najsłynniejszym numerem na naciąganie ludzi na ciężką kasę jest tzw "awaria komputera silnika". Iluż to tych cwaniaczków naciągnęło ludzi na ciężkie pieniądze. A wymiana łatwa - trzy śrubki na nasadkę nr 8, wężyk i już.
_________________
Człowiek pochodzi od małpy. W czerwonym.
 
 
Stryjny 



Dołączył: 22 Cze 2008
Posty: 3
Skąd: KRS



Wysłany: Pon Lip 14, 2008 12:13   

Kolejność była tak ponieważ chodziło o łatwość wymiany podzespołów. Narzędzia były odpowiednie (nasadka nr 7) jednak dostęp jest utrudniony. Nauka nie idzie w las, nowe doświadczenia się przydadzą. Dzięki za pomoc.
 
 
piter34 




Pomógł: 775 razy
Dołączył: 06 Sie 2003
Posty: 7421
Skąd: Kraków

Rover 800

Wysłany: Pon Lip 14, 2008 15:30   

Cytat:
Kolejność była tak ponieważ chodziło o łatwość wymiany podzespołów.

...czyli kolejność była nieodpowiednia. :P
_________________
Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum :)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [Polonez 1.4] Rozrusznik Polonez 1.4 vs Rover 1.4
goorsky Inne (np. Polonez 1.4, MG Maestro, Rover SD1 itp.) 4 Sro Sty 11, 2017 22:11
goorsky
Brak nowych postów [polonez 1,4-16V] problem z odpaleniem
szyja Inne (np. Polonez 1.4, MG Maestro, Rover SD1 itp.) 46 Nie Lut 16, 2014 18:51
Senn
Brak nowych postów [Polonez 1.4] Problem z wkrecaniem się na obroty
Macfly Inne (np. Polonez 1.4, MG Maestro, Rover SD1 itp.) 8 Wto Mar 04, 2014 21:58
AndrewS
Brak nowych postów [Polonez 1.4 16v] problem z nagrzaniem silnika
mike Inne (np. Polonez 1.4, MG Maestro, Rover SD1 itp.) 6 Sob Paź 05, 2013 16:06
mike
Brak nowych postów [Polonez 1,4 rover] -immo ?
egonnowicz Inne (np. Polonez 1.4, MG Maestro, Rover SD1 itp.) 8 Sob Mar 08, 2014 02:15
MultecFSO



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink