a to nie prościej silnik przełożyć, zamieniając tylko osprzęt odpowiadający za "dławienie" mocy i ewentualnie przełożyć turbinę ze starego (o ile masz oczywiście)...
_________________ W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia
A stopień sprężania jest taki sam w wolnossącym i turbo
oczywiście, że nie... przecież od tego jest turbo, żeby zmniejszyć stopień sprężania...
btw: ktoś szczelił byka w danych technicznych na stronie-stopień sprężania nie ma jednostki, bo jest bar/bar :
_________________ W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia
yyyyyyyyy a co ma turbo do zmniejasznia stopnia sprężania przecież to zależy od konstrukcji komory spalania i ZTCW to silniki z turbo są trochę "odprężone" zazwyczaj. Np jak tutaj:
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum