1.Witam!
2.Mam pewien problem, pojawił sie nie wielki wyciek na łączeniu silnika ze skrzynia. Co to może być?? Na zdjęciu jest mało widoczny bo wcześniej troche powycierałem ale zbiera sie kroplami które kapią.
3. Jak sprawdzić stan oleju w skrzyni i gdzie można go dolać?
4. Pozdrawiam i z góry dziękuje za info.
SPAMU¦
Wysłany: Pią Lip 25, 2008 14:57 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Pewnie to samo co u Kamila było ostatnio Uszczelniacz wału pod kołem zamachowym;) Sprawdź czy nie ubywa oleju w silniku.
Olej do skrzyni można dolać korkiem wlewowym, Stojąc przed skrzynią w kanale po prawej stronie na ścianie bocznej skrzyni. ok 20cm wyżej nad koriem spustowym. Ale jeśli to z silnika to nie ma po co dolewać. A poziom oleju w skrzyni sprawdzisz jedynie spuszczając go powinno byc ok 1,8L.
Oleju jak na razie nie ubywa. Auto mam od paru dni było serwisowane i ma prawie 100 000 tys. przebiegu. A jest coś jeszcze tam innego skąd by mógł uciekać olej??
Pomógł: 8 razy Dołączył: 16 Wrz 2007 Posty: 567 Skąd: Warszawa
Wysłany: Pią Lip 25, 2008 18:44
uszczelniacz na skrzyni biegow, albo na misce olejowej. U mnie kapalo z laczenia skrzynia/silnik. Tylko tego nie zalepiaj jakims sylikonem bo mozesz sprzeglo utopic. U mnie lalo sie tak jak Tomi napisal, z uszczelniacza na silniku, wymienilielm i dzis zlozylem samochod do konca, odpalilem i nic nie sika wiec jest fajnie
Pomógł: 8 razy Dołączył: 16 Wrz 2007 Posty: 567 Skąd: Warszawa
Wysłany: Sob Lip 26, 2008 17:48
Madafaka, jakbym mial tylko aparat to bym pokazal fotke, ale lezy gdzies w samochodzie. Jak pracowalem to robilem kupe zdjec. Tak na oko moze byc ciezko odroznic. Mozesz sposcic olej z silnika i zobaczyc czy przestanie ciec. U mnie jak spuscilem to po prawie 2 dniach dopiero przestalo kapac taki byl zapas
[ Dodano: Sob Lip 26, 2008 21:16 ]
Cofam to ze jest fajnie. Jest kurde nie fajnie bo znowu sie leje. Szlag mnie trafi, myslalem ze bede mial spokojny weekend. Nie wiem co robie nie tak, ale zrobilem wszystko jak trzeba, lacznie z zalozeniem, docisnieciem uszczelniacza i wczesniejszym posmarowaniem go olejem na stykach
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum