Wysłany: Pon Sie 04, 2008 19:09 [R streetwise] problem z zegarkiem
chcialbym sie dowiedziec jak sie ustawia zegarek w streetwis'ie, jest tu bodajze ten sam co w R25 i chyba w wiekszosci roverow.po odlaczeniu akumulatora pokazuje mi godzine 1:00 i nie mam pojecia jak go ustawic.prubowalem juz naciskac guziczki w roznych kombinacjach ale to na nic.ktos mi powiedzial ze jak nie ma orginalnego radia to sie nie ustawi ale to jakos nieprawdziwie brzmi. moze ktos wie co z tym fantem zrobic?
jak ustawic ten zegarek i go wystartowac? hmm...
za pomoc browar przy najblizszej okazji
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
SPAMU¦
Wysłany: Pon Sie 04, 2008 19:09 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
przekręć stacyjke i wtedy go ustawisz a jak chcesz wersję 24h to musisz nacisnąć oba guziczki naraz przy przekręconym zapłonie (zapalą sie wszystkie pola w zegarze)
[ Dodano: Pon Sie 04, 2008 21:48 ]
no i lipa. nic sie nie da zrobic. prubowalem na odpalonym aucie i tylko na zaplonie gdzie wszystkie kontrolki sie swieca. macie jeszcze jakies pomysly?
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Do podświetlenia jest jedno 12v a do regulacji inne wkładasz od dołu śrubokręt w tą osłonę i podciągasz do góry, na zatrzaskach jest ten plastik i jest raczej niełamiący, a potem ukażą Ci się śrubki
Sorki za OT, ale u mnie jak nacisnę oba przyciski na zegarze to zmienia się jednocześnie godzina i minuta, ale w żaden tryb 24 h nie chce się przełączyć. Ile trzeba trzymać te przyciski?
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Ukasz wez sobie dwa cienki acz mocne patyczki i na raz przycisnij... Twoj opis wskazuje na to, ze nieudolnie wciskasz dwa guziki na raz. Wiem, bo jak mialem R200 to sam z tym problemem walczylem i klalem na instrukcje obslugi, ze bzzzduurry pisza
Kolega BRT jest tu najlepszym znawca budowy R200 - zwlaszcza diesel.
Na spocie w Szklarskiej Porebie zrobilismy doswiadczenie budzac go ok. 3:30 w nocy (lub nad ranem) i zadajac szereg pytan o najbardziej zawile tematy zwiazane z R200/25.
Na wszystkie odpowiedzial wysmienicie przekrecajac sie z boku na bok... potem tylko majaczyl cos o jakims chipie czy cos. Rano nic nie pamietal
Pozdrawiam,
_________________ Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu
Kolega BRT jest tu najlepszym znawca budowy R200 - zwlaszcza diesel.
Na spocie w Szklarskiej Porebie zrobilismy doswiadczenie budzac go ok. 3:30 w nocy (lub nad ranem) i zadajac szereg pytan o najbardziej zawile tematy zwiazane z R200/25.
Na wszystkie odpowiedzial wysmienicie przekrecajac sie z boku na bok... potem tylko majaczyl cos o jakims chipie czy cos. Rano nic nie pamietal
Ok, dzięki za podpowiedź. faktycznie robiłem to trochę nieudolnie, bo akurat stałem na krzyżówce
Dzięki, zaraz sprawdzę.
[ Dodano: Wto Sie 05, 2008 09:12 ]
Udało się
Thanks
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Kolega BRT jest tu najlepszym znawca budowy R200 - zwlaszcza diesel.
Na spocie w Szklarskiej Porebie zrobilismy doswiadczenie budzac go ok. 3:30 w nocy (lub nad ranem) i zadajac szereg pytan o najbardziej zawile tematy zwiazane z R200/25.
Na wszystkie odpowiedzial wysmienicie przekrecajac sie z boku na bok... potem tylko majaczyl cos o jakims chipie czy cos. Rano nic nie pamietal
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum