Typ: Si Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.6 Rok produkcji: 1997
Niestety i mnie dopadło HGF (na ściankach zbiorniczka musztarda i pływające oczka oleju).
W najbliższych dniach będę wymieniać uszczelkę głowicy (blaszana firmy FAI, bo co do uszczelki nowego typu i jej montażu bez wymiany magistrali nie znalazł jakichkolwiek pozytywnych relacji).
Moje pytanko dotyczy śrub głowicy.
Czy jeśli wykręcę śruby to nie odkręci się i nie spadnie magistrala olejowa?
O co chodzi z tą blokadą tulei cylindra podczas sprawdzania przydatności śrub (wzmianka w procedurze sprawdzania śrub głowicy)?
Czy do rozpoławiania głowicy można zastosować czerwony silikon odporny na temp. czy specjalna pastę?
Za wszystkie rady z góry wielkie dzięki.
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Wto Sty 18, 2011 21:56, w całości zmieniany 1 raz
SPAMU¦
Wysłany: Pią Sie 08, 2008 13:52 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Niestety i mnie dopadło HGF (na ściankach zbiorniczka musztarda i pływające oczka oleju).
W najbliższych dniach będę wymieniać uszczelkę głowicy (blaszana firmy FAI, bo co do uszczelki nowego typu i jej montażu bez wymiany magistrali nie znalazł jakichkolwiek pozytywnych relacji).
Moje pytanko dotyczy śrub głowicy.
Czy jeśli wykręcę śruby to nie odkręci się i nie spadnie magistrala olejowa?
O co chodzi z tą blokadą tulei cylindra podczas sprawdzania przydatności śrub (wzmianka w procedurze sprawdzania śrub głowicy)?
Czy do rozpoławiania głowicy można zastosować czerwony silikon odporny na temp. czy specjalna pastę?
Za wszystkie rady z góry wielkie dzięki.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum