Wysłany: Sro Sie 20, 2008 00:40 200 Vi - wzmacnianie hamulców - przewody
Witam
Chcę poprawić hamulce i dlatego planuję wymienić przewody hamulcowe na wzmocnione.
Mogę kupić komplet przewodów na przód i tył GoodRidge za 349 zł (niestety czas oczekiwania 2 tyg). Wie ktoś gdzie można dostać nieco taniej, a przede wszystkim od ręki ?
Proszę o opinie o takich przewodach.
Oczywiście do tego płyn Motul RBF600 już czeka.
Tarcze przednie wentylowane Brembo MAX 262 mm zostają, wychodzę z założenia że nie ma sensu zwiększać tarcz by za chwilę zmieniać alufelgi.
pozdr
MelGibson
SPAMU¦
Wysłany: Sro Sie 20, 2008 00:40 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Wysłany: Sro Sie 20, 2008 07:54 Re: 200 Vi - wzmacnianie hamulców - przewody
MelGibson napisał/a:
Wie ktoś gdzie można dostać nieco taniej, a przede wszystkim od ręki ?
Proszę o opinie o takich przewodach.
Nie oszczędzałbym na tym, dwa tygodnie to też nie jakiś straszny szmat czasu. Jeśli chodzi o zlikwidowanie ciastowatości pedału hamulca to mi pomogło zalanie motulem i odpowietrzenie porządne - co ciekawe musiałem trochę przejechać żeby pedał stwardniał. Też myślałem o przewodach z oplotem ale z braku czasu i niechęci do kolejnego odpowietrzania (kolejnej roboty) na razie odpuszczam...
jak juz robic to profi skompletuj sobie tarcze + klocki ebc green stuff + węże w oplocie + motul. Jak masz kase możesz sobie kupic wzmacniacz sily hamowania f1z(ktoś na forum mial i byl zadowolony)
_________________ Sentyment do r200 silverstone pozostanie na zawsze...
jeśli nie zwiększasz średnicy tarczy to zmiana przewodów nie ma sensu chyba ze stare są już zniszczone lub spuchły... za to ostatnio dorwałem katalog Taroxa G88 plus klocek Taroxa Rally Red tak komplet na przód można dostać już w Polsce za około 1100PLN.
jeśli nie zwiększasz średnicy tarczy to zmiana przewodów nie ma sensu chyba ze stare są już zniszczone lub spuchły... za to ostatnio dorwałem katalog Taroxa G88 plus klocek Taroxa Rally Red tak komplet na przód można dostać już w Polsce za około 1100PLN.
ale po co do 145KM jak autko do jazdy na codzien to naer ebc red sie nie nadaja Sam chcialem zmienic ale u mnie sa zaciski i tarcze nie wentylowane musial bym zmieniac wszystko a to kupa kasy no ale ja mam 103KM
_________________ Sentyment do r200 silverstone pozostanie na zawsze...
Sam się napaliłem na tarcze ebc groove + klocki ebc czerwone. Ale w szukajce znalazłem parę osób niezadowolonych - głównie z powodu bicia na kierownicy. Wizyta u mechanika w Opolu, potem rozmowa z p. Midowiczem, spowodowały że wybiłem sobie z głowy zmianę tarcz, zwłaszcza że odpowietrzenie pomogło
Sam się napaliłem na tarcze ebc groove + klocki ebc czerwone. Ale w szukajce znalazłem parę osób niezadowolonych - głównie z powodu bicia na kierownicy. Wizyta u mechanika w Opolu, potem rozmowa z p. Midowiczem, spowodowały że wybiłem sobie z głowy zmianę tarcz, zwłaszcza że odpowietrzenie pomogło
wiele osób jest przekonana że EBC to wyczynowe hamulce i z tego później wychodzą historie o pogiętych tarczach... to jest firma tuningowa robią hamulce przeznaczone do streetu i tu powinny sie dobrze sprawdzać chociaż trochę hałasują i i jak klocek sie nie nagrzeje hamują miernie. Nie należy na nich robić prób typu hamowanie z 200 do 0 na wciśniętym pedale bez odpuszczania bo jasne ze padną.
michone co z tego ze samochód ma 145km czy 103km jak sie rozpędzi do 180 to tak samo będzie musiał wyhamować to ze ktoś ma mniej koników pod maska nie znaczy ze szybko nie jeździ na dobry klocek to podstawa
no niby tak ja mam wszystko nowe zimmermana i jestem zadowolony, a najwieksza roznice odczulem po zmianie opon z dunlop speed 2000 na michelin p zero nero
_________________ Sentyment do r200 silverstone pozostanie na zawsze...
zimmermann dobra tarcza polecam wytrzymała parę hamowań z 200 praktycznie do zera i lata nadal oczywiście dobrze dobrany klocek ma duże znaczenie. Jak padną wyprobuje zestaw taroxa... albo swap na 288 z preli
nie hehhe boje sie tak jak chłopaki z chip tjuningu
a tak serio czekam teraz na nowa zawieche poza tym muszę zmienić jeden uszczelniacz od przewodu olejowego w turbie i dokręcić DP ogarnę całość to podjadę bo sam jestem ciekawy.
Pomógł: 8 razy Dołączył: 16 Wrz 2007 Posty: 567 Skąd: Warszawa
Wysłany: Sro Sie 20, 2008 16:00
ziomus my sie ustawic kurka mielismy
Ja swoje EBC zagotowal ostatniop, pewnie tez wina plynu, ale jechalem od cargo do pomnika lotnika z nowym clio sport i tak co swiatla but i hebel. Dla ciekawych clio poleglo do konca 3b mialem 2dl przewagi
Michone klocki z przodu mam ATE ale uważam że są troszkę miękkie i pylą jak się skończą to zmieniam na inne, z tyłu były Lucasy cieniasy i poszły do kosza a weszły na próbę GreenStuff i wyraźna poprawa. Ale całokształt to nie to co powinno być, musi być lepiej dlatego zmiana płynu i przez to żeby był efekt daję wzmocnione przewody GoodRidge.
Opony z przodu nowe Bridgestone Potenza RE720, chyba nie muszę mówić więcej. Z tyłu jeszcze dobre Dunlop Sport SP 01 bardzo przyjemne opony na suche ustępują Potenzie na mokrej nawierzchni. A Twoje poprzednie Dunlopy speed 2000 ? chyba inaczej się nazywają ale mniejsza... to porażka, także nie dziwie się dobrych odczuć po ich wymianie.
Jeśli chodzi o wzmacniacz siły hamowania to raczej siłę mam w nogach tyle że ona obecnie idzie najpierw na rozpychanie elastycznych przewodów (każde się poddają).
Tak czytam Cię dalej Michone - powiem jedynie że zapewne nie jechałeś jeszcze Vi.
Ale i tak każdy ma inne oczekiwania co do hamulców, ja taką ścieżkę wybrałem.
Panowie nie prosiłem was o poradę jakie wybrać tarcze - interesują mnie przewody.
Marcinmarcin - oprócz tego co napisał dobryziom źle założone tarcze jakiekolwiek byś nie założył zestawy lub nieumiejętne użytkowanie (czytaj. kontakt z wodą po nagrzaniu) będą powodować finalnie bicie na kierownicy.
[ Dodano: Sro Sie 20, 2008 19:39 ]
Chłopaki dużo piszecie ale co z tego nie dostałem odpowiedzi na moje pytanie nie będzie "pomógł"
Kamil Luczak gratuluje starcia z Clio Sport, jestem pod wrażeniem. A tak mi chodziło po głowie to autko.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum